تاریخ انتشار: 03 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1491

رمضان زاده: انتخابات در مسیر قانونی و درست انجام شد

عبد الله رمضان زاده در متن اعترافات خود در خصوص تماس و مراوده با اساتید خارج از کشور و دریافت گزارشهای اینترنتی دانشگاههای معتبر که بعضی از آنها برای بعضی از کشورها مثل ایران صفحه مخصوص ایجاد می‌کنند و آخرین تحلیل های خود را روی شبکه اینترنت می‌گذارند، ضمن ابراز برائت نسبت به بخشهای مهمی از مفاد سند راهبردی حزب، در مورد بعضی بخشهای سند مذکور می نویسد: این نظریه بنظر من کاملاً غلط است و چنین تحلیل هایی خلاف مرامنامه و بیانیه موسسان حزب است.

خبرنامه دانشجویان ایران:متهم دادگاه انقلاب مخملی در بخشی از اعترافات خود گفته است: هرطور به مسئله انتخابات نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که انتخابات در مسیر قانونی و درست انجام شده و پذیرش آن برای همه تکلیف قانونی است و نباید درآن شبهه ایجاد کرد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس، عبد الله رمضان زاده در متن اعترافات خود در خصوص تماس و مراوده با اساتید خارج از کشور و دریافت گزارشهای اینترنتی دانشگاههای معتبر که بعضی از آنها برای بعضی از کشورها مثل ایران صفحه مخصوص ایجاد می‌کنند و آخرین تحلیل های خود را روی شبکه اینترنت می‌گذارند، ضمن ابراز برائت نسبت به بخشهای مهمی از مفاد سند راهبردی حزب، در مورد بعضی بخشهای سند مذکور می نویسد: این نظریه بنظر من کاملاً غلط است و چنین تحلیل هایی خلاف مرامنامه و بیانیه موسسان حزب است.

وی با قرائت متن سند حزب مشارکت می‌افزاید: من این تحلیل حزب را قبول ندارم و این تخلف صریح حزبی است و غیر قابل پذیرش و فاقد وجاهت است این تحلیل بسیار مغشوش ، ناچسب و غیر منطبق بر واقعیت است.

قائم مقام حزب مشارکت در اعترافات خود در خصوص منظور مورد نظر حزب از مردم سالاری تمام عیار می‌نویسد: من از مردم‌سالاری تمام عیار آن چیزی که می‌فهمم دمکراسی بی قید و شرط و یا حتی غیر دینی است.

رمضان زاده می‌افزاید: هرطور به مسئله انتخابات نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که انتخابات در مسیر قانونی و درست انجام شده و پذیرش آن برای همه تکلیف قانونی است، نباید درآن شبهه ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه به هیچ وجه شرایط ایران قابل قیاس با کشورهایی که در آن انقلاب رنگین رخ داده نیست گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر نشانه عملی اعتماد به نتیجه مشارکت سیاسی در کشور پس از 30 سال است. ما باید بخاطر تحلیل غلط از مردم عذرخواهی کنیم، چون قبلاً به مردم گفتیم اگر مشارکت حداکثری شود، ما پیروزیم، ولی حالا که مشارکت حداکثری شد ما پیروز نشدیم، بنابر این تحلیل ما اشتباه بود و ازاین بابت باید عذرخواهی کنم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترافیک شدید در مسیرهای منتهی به بزرگراه کلانتری مشهد
عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از ۳ دهه
آمادگی ایران برای همکاری‌های همه‌جانبه در حوزه فناوری هسته‌ای
روسیه: ۱۱۴۰ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
رایزنی وزیر خارجه ترکیه با «اسماعیل هنیه» درباره مذاکرات آتش‌بس
آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده مشهد + فیلم
تمرین پرسپولیس با ۲ غایب برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی ها از قاب شبکه تهران
رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان فلسطین
نمایشگاه کتاب در ۷ روز ۳۱۲ میلیارد تومان فروش داشت
دعوت عربستان از قاریان ایرانی و اعزام نماینده کشورمان به مسابقات قرآن ترکیه
ساخت دستگاه در جهاددانشگاهی شریف با شعار سال کلید خورد
در جلسه کمیسیون اصل نود و وزیر بهداشت چه گذشت؟
رهبر انقلاب نفیا و اثباتا دربارۀ تعطیلی شنبه‌ها نظری نداده‌اند
چرا برای تعطیلی شنبه‌ها به دفتر رهبر انقلاب نسبت خلاف می‌دهید؟
شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار و ۲۳۳ نفر رسید
نخست‌وزیر اسلواکی کیست و چه دیدگاه‌هایی دارد؟
ایران سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد
اهتمام ویژه چین برای تعمیق و توسعه همه جانبه روابط با ایران
وزیر جنگ اسبق اسرائیل: سنوار در تونل‌‌ها، جنگ را بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کند
پیش‌بینی اوپک در مورد تقاضای نفت در سال ۲۰۲۴
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top