تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/09/16 - 14:01
کد خبر: 149918

معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد

خبرنامه دانشجویان ایران: این جلسه که با حضور رییس دانشگاه، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی و برخی از مدیران دانشگاه، مسؤولین اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد، معاون هماهنگی سازمان بسیج دانشجویی و حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه تشکیل شد، سهیل کیارش دانشجوی پزشکی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شد.

93_09_16_basij01.jpg 93_09_16_basij02.jpg
 
در ابتدای جلسه حجت الاسلام دکتر هادوی جمله ای از حضرت علی (ع) بیان کردند که ریاست زمانی به سراغ انسان می آید، آرام آرام به سمت انسان می آید و زمان رفتن به سرعت از انسان فاصله می گیرد اما مهم این است که نباید دل بسته مسولیت شد و نباید خودمان را دل خوش و وابسته آن کنیم و انشاالله بعد از تحویل منصب خودمان، خاطره خوشی را به یادگار بگذاریم .که امیدواریم برادرمان این وظیفه را به خوبی انجام دهند. ایشان ضمن دعوت همه دانشجویان علاقمند به همکاری افزودند باید سرمایه اجتماعی خود را افزایش دهید و در بین دانشجویان باشید و با ارتباط گیری قوی بتوانید از هر فضایی که در آن هستید نهایت استفاده را ببرید. ایشان در پایان افزودند موضع ما موضع انقلاب است و در راستای آن باید حرکت کنیم و طبق مرسومات هنگام تحویل مسؤولیت خودم و همه مسؤولین و آقای کیارش را توصیه به تضرع وتهجد بیشتر میکنم.

در ادامه برنامه معاون هماهنگی سازمان بسیج دانشجویی، دکتر جوانمرد مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در سال های 78تا85 و ریاحی فعال بسیج دانشجویی به بیان نکات خود پرداختند و در ادامه سهیل کیارش در صحبت کوتاهی به اهمیت کار برای خدا اشاره کردند و ضمن تقدیر از حاضرین در جلسه، از زحمات مسؤولین بسیج دانشجویی دانشگاه در ادوار مختلف تقدیر و تشکر کرده واز همگان دعوت به همکاری کردند.

در بخش پایانی جلسه دکتر ثقفی از تک تک مسؤولین و دانشجویان حاضر در جلسه تشکر کردند و گفتند: بسیج یک تفکر است و ویژگی این تفکر بصیرت و مسؤولیت پایدار است. عدم انسجام جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، باعث تضعیف بصیرت افزایی میشود. بصیرت یعنی اینکه با پذیرش اخبار کاذب دست به تحلیل نزنیم و دوست ودشمن را بشناسیم و طوری نباشد که جبهه دوست را مورد هدف قرار دهیم.
 
93_09_16_basij05.jpg 93_09_16_basij06.jpg


 
 
فلسفه تشکیل بسیج در پیام امام بیان شده است و برای جلوگیری از انحراف باید این اهداف را سرلوحه قرار داد و فاصله گیری از این اهداف باعث ساختار شکنی میشود و مسیر منحرف می گردد. افراد زیادی در تشکل های مختلف فعالیت میکنند ولی بسیجی هستند، بسیجی بودن به عنوان نیست به عمل است و نه جلوتر و نه عقبتر از ولایت بودن، شاخصة یک بسیجی است.
ایشان ضمن تاکید بر مطالبات رهبری افزودند: امروز طبق فرمان ولایت، حکم جهاد علمی صادر شده است و ما باید به این سوال پاسخ دهیم که برای این دستور رهبری، چه کار کردیم؟ فعالیت علمی را باید تقویت کنیم و بسیج یعنی اینکه در هر زمینه ای که انقلاب نیاز داشته باشد با تمام توان ورود کند.
ایشان بازخوانی بیانات اخیر رهبری در مجمع عالی بسیج را ضروری دانستند و برای شروع یک فعالیت قدرتمند همه دوستان را به اتحاد دعوت کردند.
 
93_09_16_basij09.jpg93_09_16_basij08.jpg
 
93_09_16_basij04.jpg
 
93_09_16_basij03.jpg
 
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مبادله ۲۳۸ میلیارد تومان برق در بورس انرژی
۹ مسئول دیگر در ستاد سعید جلیلی منصوب شدند
مخبر با حمید نوری دیدار کرد
آیت الله «مکارم شیرازی» به بیمارستان منتقل شدند
پخت ۵۰ هزار پرس غذای نذری طی روز عید غدیر در دره شهر
اقامه نماز باشکوه عید قربان در حرم امیرالمومنین(ع)
حجت الاسلام حاج علی اکبری: مشارکت حداکثری انسجام و قدرت ملی را افزایش می‌دهد
آماده‌باش اتمی ناتو علیه روسیه و چین
اراده ایران برای کمک به افغانستان برای گذر از چالش‌ها
یک نظامی اسرائیلی دیگر پس از بازگشت از جنگ غزه خودکشی کرد
زاکانی: شفافیت اصل اول بازار سرمایه است
اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top