تاریخ انتشار: 04 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1524

کمک مالی وزیر بهداشت برای درمان احمد عزیزی

خوشبختانه روز به روز از شدت بیماری او کاسته می‌شود و هوشیاری‌اش نیز بهبود یافته است. در واقع به تمام مطالبی که می‌شنود واکنش نشان می‌هد اما چون به دلیل بیماری‌ "دستگاه تراکستوری" در گلویش است شنیدن حرفهای او به هنگان سخن گفتن دشوار است.

خبرنامه دانشجویان ایران:خواهر احمد عزیزی با تشکر ویژه از باقری لنکرانی بابت تقبل پرداخت 92 میلیون تومان از هزینه‌های بیمارستانی وی از افزایش این هزینه‌ها تا سقف بالای 100 میلیون تومان خبر داد.

زینب عزیزی خواهر بزرگتر احمد عزیزی در گفتگو با«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازمهر؛ با اشاره به روند رو به بهبود وی گفت: خوشبختانه روز به روز از شدت بیماری او کاسته می‌شود و هوشیاری‌اش نیز بهبود یافته  است. در واقع به تمام مطالبی که می‌شنود واکنش نشان می‌هد اما چون به دلیل بیماری‌ "دستگاه تراکستوری" در گلویش است شنیدن حرفهای او به هنگان سخن گفتن دشوار است.

وی اضافه کرد: وضعیت فشار خون، ضربان قلب، وزن و تغذیه‌‌ احمد هم در حالت استیبل (مناسب) است و با مراقبتی که از او می‌شود این وضعیت بهبود هم خواهد یافت.

خواهر احمد عزیزی در ادامه با اشاره به هزینه‌های درمانی وی و تقدیر ویژه از دکتر محمدباقر لنکرانی وزیر بهداشت گفت: او  در طول دوران وزارت خود خدمات ارزنده‌ای به احمد ارائه کرد تا 13 خردادماه امسال و پیش از اینکه رئیس سازمان صدا و سیما دفترچه درمانی برای احمد - به عنوان کارمند صدا و سیما - صادر کند وزیر بهداشت پرداخت 92 میلیون تومان از هزینه‌های بیمارستانی احمد را تقبل کرد که 50 میلیون تومان از این مبلغ پرداخت شد.

عزیزی افزود: همچنین قرار شد 42 میلیون تومان باقیمانده را نیز با رایزنیهایی که با نوری‌زاد رئیس بیمارستان امام رضا(ع) انجام خواهد داد پرداخت کند و جا دارد بنده در همین جا تشکر ویژه‌ای از ایشان کنم و امیدوارم در هر سنگری که خدمت می‌کند مؤید باشد.

وی سپس به سایر هزینه‌های درمانی عزیزی اشاره کرد و ادامه داد: هزینه‌های‌ جانبی مراقبت از احمد ماهیانه ماهیانه به طور متوسط یک میلیون تومان می‌شود که با احتساب 18 ماهی که در بیمارستان بستری است و مبالغی که دکتر لنکرانی پرداخت کرده جمعاً نزدیک 110 میلیون تومان هزینه درمانش شده است.

عزیزی در عین حال از معاون فرهنگی وزارت ارشاد  برای عملی نکردن وعده‌هایش در این خصوص گله کرد و گفت: چند ماه پیش در ملاقاتی که با آقای پرویز داشتم مقرر شد که حقوقی ماهیانه برای احمد در نظر گرفته شود بلکه بخشی از هزینه‌های درمانیش را تامین کند که متاسفانه این وعده تا کنون عملی نشده است.

احمد عزیزی شاعر و مداح اهل بیت (ع) از 15 اسفندماه 86 به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان به سر می‌برد.


 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top