تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/10/16 - 15:03
کد خبر: 153375

خاطره رفسنجانی از داشتن مهمانان روحانی

خبرنامه دانشجویان ایران: همایش معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد صبح امروز برگزار شد این مراسم حاشیه هایی را نیز به همراه داشت.

به گزارش مهر، نخستین همایش معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد حاشیه های جالب این مراسم را در این خبر میخوانید.

*سالن شهید بهشتی دانشگاه آزاد اسلامی محل برگزاری این همایش بود بیشتر مدعوین را افراد ملبس به لباس روحانیت تشکیل داده بودند، می شود از اینجا حدس زد که شاید بیشتر معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد سراسر کشور را افراد روحانی تشکیل می دهند، البته روحانیون اهل تسنن نیز به مناسبت هفته وحدت در سالن حضور داشتند.

*مراسم با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رسما آغاز شد، سوره ای از کلام الله مجید قرائت شد و پس از آن در حالی که همه آماده می شدند تا از جای خود به احترام سرود جمهوری اسلامی ایران بلند شوند، اما سرودی در وصف دانشگاه آزاد پخش شد و برخی که نیم خیز شده بودند دوباره به جای خود برگشتند.

*بر روی سن مراسم پارچه های آبی رنگی با آرم دانشگاه آزاد بر روی برخی وسایل کشیده شده بود که می شد حدس زد قرار است مراسم رونمایی هم در برنامه ها باشد.

* میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در سخنان خود در این مراسم به میزان مقالات دانشگاه آزاد در ISI اشاره کرد. در بین جمع فردی یادداشتی را به میرزاده ارائه داد که حاوی رقم دقیق مقالات بود. 51 هزار مقاله. که میرزاده اسرار کرد او هم همین عدد را اعلام کرده است.

*در ادامه مراسم با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، مولوی اسحاق مدنی مشاور امور اهل سنت دانشگاه آزاد، میرزاده رئیس دانشگاه آزاد از قرآن شکسته نستعلیق جهان، کتاب فرهنگ نامه هنر ادب آئینی، اطلس مساجد دانشگاه آزاد رونمایی شد، که پس از آن همه افراد به غیر از هاشمی رفسنجانی سن مراسم را ترک کردند تا سخنان وی آغاز شود.

*آیت الله هاشمی رفسنجای در ابتدای سخنانش در توصیف اینکه بیشتر سالن مراسم را روحانیون پر کرده اند گفت: وقتی وارد شدم تصور کردم وارد مدرسه فیضیه شده ام.

*رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه یاد خاطره ای هم افتاد و گفت: "پیش از انقلاب که بچه های ما کوچک بودند معمولا مهمان هایی که داشتیم اصولا از تیپ روحانی و عمامه به سر بودند و بچه های من بیشتر مهمان هایی که دیده بودند از این نوع بودند، یک سفری با خانواده به قم رفتیم. همین که به میدان آستانه رسیدیم یاسر هنوز کوچک بود و به مادرش گفت: مامان چقدر مهمون بابا این جاست و فکر می کرد که همه اینها مهمان ما هستند."

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
اسیدپاشی به بازیکن ملی پوش +عکس
سازمان مالیاتی به ابهامات طلا فروشان پاسخ داد
دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند
ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه جهرم با حضور معاون توسعه منابع وزیر علوم
فیلم/ سیل آخرالزمانی در کنیا +فیلم
تشدید تنش میان اسرائیل و آمریکا
دبیر: یک طلا در المپیک بگیریم هنر کرده‌ایم
درس اخلاق/ ذکر خدا با انسان چه می‌کند؟ +فیلم
ارتش اسرائیل مدعی تسلط بر گذرگاه رفح شد
اقساط مالیاتی اصناف بیشتر می‌شود
مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
بازگشت پر ابهام کاپیتان کشتی ایران به اردوی المپیک
صرفه جویی کنید، خودرو جایزه بگیرید
۲ شرط مهم برای حضور زنان در استادیوم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top