تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/10/28 - 16:27
کد خبر: 154813

شیخ نعیم: با ولایت فقیه می‌توان در مسیر اسلام حرکت کرد

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله معتقد به ولایت فقیه است زیرا با رهبری و هدایت ولایت فقیه می توان در مسیر اسلام حرکت کرد، و اعتقاد به ولایت فقیه بخشی از اعتقادات اسلامی ما است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله معتقد به ولایت فقیه است زیرا با رهبری و هدایت ولایت فقیه می توان در مسیر اسلام حرکت کرد، و اعتقاد به ولایت فقیه بخشی از اعتقادات اسلامی ما است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از پایگاه المنار، شیخ "نعیم قاسم" گفت: عملکرد حزب الله ناشی از ایمانش به ولایت فقیه است. حزب الله الگوی اسلام معاصر است و ولایت فقیه را سرمشق زندگی می داند و کسی که می خواهد نمونه عملی ولایت فقیه را ببیند، باید به حزب الله نگاه کند.

شیخ نعیم قاسم افزود: ما از ولایت فقیه آموخته ایم که با اشغالگر مبارزه کنیم. مبارزه با اسرائیل هم وظیفه ای دینی و هم وظیفه ای سیاسی است. ما هم اکنون طعم پیروزی های مقاومت را می چشیم مقاومتی که مفید بودن و کارآیی خود را برای تأمین منافع ملل منطقه ثابت کرده و نشان داده است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: یکی از نتایج ایمان ما به ولایت فقیه، تعامل و همکاری ویژه حزب الله با گروه های مختلف است. حزب الله با دیگر گروه ها  اختلافات فکری دارد ولی اختلافی در امور سیاسی و تصمیم گیری ها وجود ندارد و به همین دلیل حزب الله توانست با جنبش امل و حزب ملی آزاد ائتلاف استراتژیک تشکیل بدهد و با دیگر احزاب نیز همکاری کند و با همه طرف ها وارد مذاکره شود و هم اکنون با حزب المستقبل مذاکره می کند زیرا معتقد به تفاهم و تعامل برای تأمین منافع ملی و پرداختن به اشتراکات و کنار گذاشتن اختلافات است.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: ما دیدگاهی سیاسی که برگرفته از ایران یا دیگر کشورهای جهان باشد، اتخاذ نمی کنیم. ما پایبند به ایمان خود و احکام اسلامی هستیم و پایبندی واقعی به این امور مستلزم تبعیت از ولی فقیه است.

شیخ قاسم اعلام کرد: یکی دیگر از نتایج اعتقاد ما به ولایت فقیه اخلاق و رفتار نیکو و فداکاری های جوانان مؤمن حزب الله است.

شیخ قاسم گفت: ما از ولایت فقیه آموخته ایم که اسلام رحمت، حکمت و تعامل است و این دین الهی هیچ ارتباطی با انحرافات مدعیان اسلام ندارد. همه جهانیان تکفیری ها را که فقط مدعی اسلام هستند، می بینند تکفیری هایی که هر جرم و جنایتی مرتکب می شوند و هیچ بهره ای از رحمت، حکمت، اخلاق و انسانیت ندارند و هیچ ارتباطی بین تکفیری ها و اسلام وجود ندارد.

شیخ قاسم خاطرنشان کرد: تکفیری ها امروز از دستورات ارباب های خود سرپیچی می کنند که این امر نشان می دهد تکفیری ها و ارباب های آنها در مسیر درست حرکت نمی کنند و این مقاومت است که در مسیر درست حرکت می کند. ما با مبارزات فکری و میدانی و با الهام از ولایت فقیه گام های استواری برای نشان دادن اسلام ناب و تأمین منافع ملی و حفظ استقلال لبنان و تأمین منافع ملل منطقه برداشته ایم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top