تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/10/29 - 09:26
کد خبر: 154866

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی کرمانشاه به هتک حرمت‌های اخیر

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی مهندسی کرمانشاه در واکنش به کاریکاتور موهن پیامبر(ص) بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این بیانیه که با جمله "لبیک یا رسول الله" آمده است:

السلام علیک یا حبیب الله یا محمد ابن عبدالله اشهدانک قد بلغت الرساله واقمت الصلاه وآتیت الزکاه و امرت بالمعروف و نهیت عن المنکر

وسلام بی پایان تمامی کائنات برتو باد ای پیامبر رحمت و مهربانی، آنگاه که حضرت محمد (ص) مبعوث گشت و سخن و عملش رابا آزادگی و انسانیت اجین نمود اینان که دینش و خودش را به استهزاء می گیرند  در جاهلیت و وحشی گری مطلق بسر می بردند اکنون نیز بدرستی مشاهده می شود که درهمان  خوی حماقت و وحشی گری شان غوطه ورند و در عین ناباوری دم از آزادی اندیشه وبیان می زنند در حالی که در کشور هایشان کسی جرات رد هلوکاست و بازتاب اخبار کودک کشی ها در فلسطین و جنایات انسانی درآفریقا و سایر نقاط جهان را ندارد حضرت مصطفی  شیرین ترین  و لذت بخش ترین عمل راعبادت معبود خواند و در پی هدایت خلق بود حال آنکه اینان برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر کاری میزنند وفقط ادا در می آورند و فریاد آزادی بیانشان کوش فلک را کر کرده است.

فاصله ی پیامبر ما با اینها از آسمان هفتم تا اعماق زمین است و مطمئنا بیشتر،با این همه تفاوت کاملا واضح و مبرهن است وقتی که در عمل و بیان طرز تفکر چیزی برای گفتن ندارند در نتیجه دست به چنین اقدام هتاکانه و بی شرمانه ای میزنند که دل همه ی مسلمانان و بسیاری از مردم سایر ادیانها را به درد می آورند،چرا که توهین به پیامبر اسلام توهین به همه ی خوبی ها و لگد مال کردن تمامی آرمانهای در جهت تعالی انسانیت است. با  این حرکت قبیحانه از طرف نشریه فرانسوی نه تنها شانیت پیامبر اسلام تنزل پیدا نکرده بلکه عشق به او در دلها بیشتر شده است آنها با این کارها یشان به وضوح بیان می کنند که مشکلشان با ما همین آیین محمد(ص) و بحث آزادی خواهی واستکبار ستیزی مسلمانان است.

اما بعد ما نیز کاملا بر این موضوع واقفیم که معتقدان راستین به دین مسیحیت هرگز دست به چنین اقدام ناشایستی نمی زنند  مدعیان دروغین آزادی بیان که خود را به کذب پیرو مسیح (ع) عنوان می کنند با این عمل چهره ی واقعی و زشت خود را به نمایش می گذارند با این بازی های سیاسی می خواهند آب و نانی برای خود فراهم آورده توجه ها را به سمت خود جلب کنند و با تبلیغات شعار به اصطلاح آزادی بیانشان را تکرار نمایند . می خواهند مانع اصلی خود در رسیدن به اهداف شومشان راکه همان دین است به تدریج در بین مردم کم اهمیت جلوه دهند و دین مردم را از زندگیشان جدا کنند که این حاکی از حماقت آنهاست.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ی فنی مهندسی کرمانشاه با نهایت تاسف، انزجار خود را در مورد این اقدام هتاکانه اعلام می نماید ومهمترین طرح در این موقعیت را تولی وتبری و همچنین وحدت عموم مسلمانان  میداند. تا چنین اقداماتی نه تنها در مورد اسلام بلکه در مورد هیچ یک از ادیان و اولیاء الهی تکرار نگردد.

والسلام علی خاتم النبیین و رحمه الله وبرکاته

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف برای سلامتی رئیس‌جمهور دست به‌ دعا شدند
منصوری: با ۲ نفر از سرنشینان بالگرد رییس جمهور ارتباط گرفتیم
قالیباف: خداوند به برکت دعای مؤمنین رئیس‌جمهور را از گزند بلایا حفظ کند
واکنش کشورهای مختلف به خبر وقوع حادثه برای بالگرد رئیس جمهور ایران
هند: در این ساعات سخت در کنار مردم و دولت ایران هستیم
زائران بارگاه رضوی و حرم حضرت معصومه (س) دست به دعا برداشتند
آرزوی سلامتی «حماس» برای آیت‌الله رئیسی و همراهان وی
علی لاریجانی: برای سلامتی آقای رئیسی همه دعا کنیم
بهادری جهرمی: معاون اجرایی به تبریز رفت
توضیحات وزیر کشور درباره «فرود سخت» بالگرد حامل رئیس‌جمهور
سرلشکر باقری: از همۀ امکانات نیروهای مسلح برای جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهور استفاده شود
حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور +جزئیات
اخبار تکمیلی از وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی
لحظه دستگیری دو گروگان‌گیر در زاهدان +فیلم
ملک سلمان دچار «حرارت بالا» شده است
یک کودتا در نیروهای مسلح خنثی شد
دستگیری فرد مرتبط با شبکه‌های معاند از سوی نهادهای اطلاعاتی
فروش سریع تمام بلیت‌های استقلال و نساجی!
انتقاد تند مقام عالی قضائی از تعطیلی شنبه‌ها
روز سیاه بورس در پایان معاملات؛ شاخص کل چقدر ریخت؟
اعلام رسمی جدایی سامان قدوس از برنتفورد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top