تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/10/30 - 10:25
کد خبر: 155008

تعدیل نیروی محترمانه در میراث‌ فرهنگی!

خبرنامه دانشجویان ایران: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ۲ ماه مانده به نوروز به بهانه ساماندهی نیروی انسانی، بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای قراردادی این سازمان را پراکنده کرده است.

به گزارش فارس، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بیش از 100 نفر از نیروهای قراردادی این سازمان اعلام کرده است که تا پایان این ماه به بخش‌هایی که از سوی معاونت نوسعه مدیریت سازمان در خارج از ساختمان مرکزی، تعیین شده است انتقال یابند.

جمعی از این کارکنان در اطلاعاتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده‌اند اعلام کرده‌اند که سوابق اکثر این افراد، 10 سال به بالاست و هر کدام در حوزه تخصصی خود سالها کسب سابقه و تجربه کرده‌اند اما بر اساس تشخیص معاونت توسعه مدیریت این سازمان آنها باید به بخش‌هایی خارج از ساختمان مرکزی که در اکثر موارد تنزل جایگاه را به همراه دارد، منتقل شوند.

به گفته این کارکنان، این تصمیم مسئولان سازمان میراث فرهنگی، دقیقا 2 ماه مانده به پایان سال و نوروز، در واقع همان تعدیل نیروی محترمانه است چرا که بعضی از این جایگاه‌های جدیدی که برای این نیروهای قراردادی باسابقه تعیین شده است به حدی است که حتی آنها را به سمت خروج از این سازمان، سوق می‌دهد.

این طرح که تحت عنوان ساماندهی نیروی انسانی طی روزهای اخیر اجرایی شده است نه تنها مورد اعتراض کارکنان قرار گرفته است بلکه طبق اسناد موجود، یکی از مدیران کل سازمان میراث فرهنگی نیز خطاب به سمیع الله حسینی مکارم، معاون توسعه مدیریت درخواست کرده است که اجرای این مصوبه را کان لم یکن تلقی کنند.

در نامه این مدیر کل سازمان میراث فرهنگی صراحتاً آمده است که «پس از معرفی نیروهای این دفتر که هر یک سابقه مکفی در حوزه ... را داشته و به کار خود مسلط می‌باشند، شاهد معرفی نیرو از سایر حوزه‌ها به این دفتر شدیم که این امر حاکی از آن است که طرح موضوع چارت سازمانی و لزوم تطابق آن با افراد مشغول به کار حربه‌ای جهت معرفی نیروهای مازاد بوده و ظاهراً الزامی به این امر نیست.»

به این ترتیب، ساماندهی نیروهای انسانی بهانه‌ای است تا جمعی از افراد همسو با مدیران جدید این سازمان، با افراد باسابقه که از دولت‌های سابق به جا مانده‌اند، در این سازمان جایگزین شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top