تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/11/09 - 20:56
کد خبر: 156282

روحانی «حرم تا حرم» را افتتاح می‌کند

خبرنامه دانشجویان ایران: استاندار سمنان از افتتاح ۴۲۴ پروژه استان طی دهه فجر خبر داد و گفت: آزادراه حرم تا حرم حد فاصل قم تا گرمسار با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

محمد وکیلی در گفتگو با مهر ضمن اظهار اینکه پروژه های عمرانی قابل افتتاح در ایام دهه مبارک فجر در بخش های کشاورزی، خدماتی، آموزشی، راه و ترابری، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری، آب شهری و روستایی است، افزود: برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر باید رنگ و بوی مردمی به خود بگیرد افزود: این برنامه ها علاوه بر نیروبخشی به جامعه باید بتواند سیمای انقلاب اسلامی را به درستی برای مردم و به ویژه نسل جوان ترسیم و ماندگار کند

دستاوردهای انقلاب اسلامی اطلاع رسانی شود

نماینده عالی دولت در استان سمنان با اشاره به پیشرفت های زیرساختی انجام شده بعد از انقلاب اسلامی، بر اطلاع رسانی جامع دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا این دستاوردها در تمامی ابعاد و بخش ها به خوبی به اطلام مردم برسد.

وکیلی از افتتاح آزادراه حرم تا حرم با حضور رئیس جمهور در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت: این آزادراه به عنوان یک پروژه بزرگ عمرانی در حوزه راه سازی بوده که سه استان قم، تهران و سمنان این راه را در اختیار دارند.

وی یادآور شد: آزادراه حرم تا حرم پروژه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی با هدف اتصال حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) اجر شد.

تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولتی به استان سمنان در ۹ ماهه نخست سالجاری

رئیس کمیته برنامه ریزی استان سمنان از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولتی به استان طی ۹ ماهه نخست سالجاری  خبر داد و افزود: این میزان بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان بوده که موفقیت بزرگی برای دولت یازدهم محسوب می شود.

وکیلی با اشاره به اینکه اتحاد، همدلی، بهره گیری از خرد جمعی و همراهی مردم راهکار مقابله با مشکلات موجود است افزود: باید تلاش شود از پتانسیل های خوب در بخش کشاورزی و تولیدی برای یک رقمی کردن نرخ بیکاری استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی باید پویا و زنده باشند اضافه کرد: خدمتگزاری شایسته به مردم وظیفه همه مسئولان و فرصت بی نظیری است که باید قدر آن دانسته شود و مشاوره نخستین قدم در ایجاد و راه اندازی واحدهای صنعتی است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه متأسفانه برخی از طرح های صنعتی توجیح اقتصادی ندارند یادآور شد: کسانی که اقدام به سرمایه گذاری در این واحدها می کنند به دلیل عدم مشاوره با مشکلاتی مواجه می شوند.

محمد وکیلی روز چهارشنبه با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی به شهرستان دامغان سفر کرده بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top