تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/11/20 - 10:16
کد خبر: 157461

ظرفیت کاروان های نوروزی عمره تکمیل شد

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر کل پذیرش و برنامه ریزی اعزام سازمان حج و زیارت با اشاره به نام نویسی در کاروان های مرحله دوم عمره مفرده از 16 بهمن ماه، از تکمیل ظرفیت کاروان های اعلام شده در استان ها تا 15 فروردین ماه 94 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حسن سرخوش مدیر کل پذیرش و برنامه ریزی اعزام سازمان حج و زیارت اظهار کرد: تاکنون بیش از 70 درصد از زایران مرحله نخست عمره مفرده به عربستان اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم اعزام زایران ایرانی به عمره مفرده از 21 اسفند ماه 93 تا 27 خرداد ماه 94 انجام می گیرد، اظهار داشت: در این مرحله بیش از 400 هزار زایر ایرانی به عمره مفرده اعزام می شوند.

مدیر کل پذیرش و برنامه ریزی اعزام سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اعزام زایران نوروزی نیز از 24 اسفند 93 تا هفتم فروردین ماه 94 انجام می گیرد که نام نویسی در این مرحله از 16 بهمن ماه آغاز شد.

سرخوش ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین متقاضیان اعزام به عمره مفرده در ایام نوروزی است از این رو در روزهای نخست نام نویسی، ظرفیت کاروان ها تا 15 فروردین ماه تکمیل شد.

مدیرکل پذیرش و برنامه ریزی اعزام سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: ظرفیت سایر کاروان ها تا 27 خرداد ماه هنوز تکمیل نشده است و از 25 بهمن ماه اولویت 350 تا 400 برای تکمیل ظرفیت باقیمانده کاروان ها فراخوان خواهند شد.

وی به ارایه آماری از زایران اعزامی در مرحله نخست به عمره مفرده پرداخت و گفت: تاکنون 215 هزار و 266 زایر ایرانی توفیق تشرف به مکه مکرمه و مدینه منوره را داشته اند که این دوره اعزام ها تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

سرخوش افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است تا 20 اسفند ماه بیش از 300 هزار زایر از کشورمان به سرزمین وحی اعزام شوند که براساس آمار به دست آمده تاکنون بیش از 70 درصد از این گروه در مرحله اول اعزام شده اند.

وی ادامه داد: عملیات اعزام عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی تاکنون با 713 پرواز صورت گرفته است که شرکت هواپیمایی ایران ایر با 175 پرواز، 51 هزار و 43 زایر، هواپیمایی ماهان با 191 پرواز 55 هزار و 481 زایر و شرکت هواپیمایی عربستان با 347 پرواز 108 هزار 742 زایر را به این کشور انتقال داده اند.

سرخوش درپایان گفت: جهت صدور روادید زایران عمره گزار تا امروز آمار 324 هزار و 51 زایر به سفارت عربستان در تهران و مشهد ارسال شده است که برای 276 هزار و 296 زایر رقم الکترونیک و برای بیش از 243 هزار زایر روادید عمره صادر شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
کاریکاتور| وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش
کرزی: قدردان همکاری‌های همیشگی ایران با افغانستان هستیم
۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها و هدف قرار گرفت گنبدآهنین
فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
شهادت یک مامور پلیس در هرمزگان +عکس
انتقاد شدید اتحادیه اروپا از تهاجم اسرائیل به رفح
این اقدام حماس، نتانیاهو را در مخمصه قرار داد
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار
محبوب ترین بازی‌های Esports در سال ۲۰۲۴
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ / راهنمای خرید آنلاین کتاب
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (برنامه‌های رایگان را بشناسید)
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
اسیدپاشی به بازیکن ملی پوش +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top