تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/12/06 - 14:52
کد خبر: 159238

ابراز تمایل خطیبی برای دستیاری کی‌روش

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد حضور خطیبی در تیم ملی را من دادم و او نیز ابراز تمایل کرد و گفت مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارم.

شهرام دبیری در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه مربیگری رسول خطیبی در تیم ملی پیشنهاد او بوده است یا کمیته فنی، گفت: این پیشنهاد را من دادم و قبل از اینکه بخواهم چنین پیشنهادی بدهم نیز با خطیبی صحبت کرده و او نیز ابراز تمایل کرد و گفت مشکلی برای حضور در تیم ملی و دستیاری کی‌روش ندارد.

وی ادامه داد: این پیشنهاد را مطرح کردیم. البته به جز خطیبی نیز نام یکی دو مربی جوان دیگر نیز عنوان شد تا در کنار کی‌روش باشند. ضمن اینکه آقای محصص سرپرست کمیته فنی نیز با تایید نام خطیبی گفت که او مربی باهوش و گزینه مناسبی برای تیم ملی می‌تواند باشد. هرچند که او عنوان کرده که خطیبی باید زبان بلد باشد تا بتواند با کی‌روش ارتباط برقرار کند. قرار شد به همین منظور آقای محصص و تاج با کی‌روش صحبت‌های لازم را انجام دهند.

دبیری در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند با توجه به سابقه رفتار کی‌روش با مربیان ایرانی، پیشنهاد دادن یک مربی ایرانی دیگر نمی‌توانست کار جالبی باشد گفت: ما این پیشنهاد را کردیم و دیگر بقیه کارها را خودشان می‌دانند اگر قبول کردند که هیچ در غیر این صورت باید یک مربی ایرانی در کنار کی‌روش باشد. من هم گزینه‌ هم را گفتم و سایرین نیز می‌توانند گزینه‌هایشان را داشته باشند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد انتقادات کفاشیان از این هیات گفت: دراین مدت که فضا خوب و جو آرام و ملایم بوده است و هر کس نقطه‌نظرات کارشناسی‌اش را بیان کرده. البته شاید قبلا اینطور بوده باشد اما در دو جلسه‌ای که شرکت کردم همه اعضا با هم همراه بودند و مشکل خاصی هم نبود و به طور کلی جو مناسب بود.

وی در پاسخ به اینکه در جلسه اخیر چه صحبت‌هایی در خصوص کی‌روش شد گفت: کی‌روش مربی خوبی است. از طرف کمیته فنی نیز مورد تایید قرار گرفت. هرچند که از نظر هیات رئیسه نیز مورد تایید است اما باید یک مربی ایرانی کنارش باشد و در مورد عملکردش نیز بتواند پاسخگو باشد.

دبیری در مورد اینکه گفته می‌شود جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد گفت: در حال حاضر قرار شد یک مربی که مدرک مربیگری دارد به کادر فنی اضافه شود.

وی در پایان در مورد زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال یادآور شد: قرار بود این مجمع اسفند باشد ولی فعلا خبری نیست. پیشنهاد ما نیز آخر اسفند بود و پیگیری می‌کنیم تا زودتر مجمع برگزار شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top