تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/12/28 - 14:52
کد خبر: 161617

مداحی میثم مطیعی و امیر عباسی در نجف

خبرنامه دانشجویان ایران: بعثه‌ مقام معظم رهبری اعلام کرد با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر زایران ایرانی در فاطمیه دوم، ویژه برنامه سخنرانی و عزادری با حضور خطبای حجج‌الاسلام والمسلمین حائری زادری و اوسطی و نیز با مداحی حاج امیر عباسی در صحن حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) در نجف برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، روز گذشته از محل برگزاری هیئت بزرگ ستاد فرهنگی اربعین و مناسبت‌های ویژه بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف بازدید کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری خیمه عزای دخت نبی مکرم اسلام در نجف اشرف، اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) آمار اعزام زایران ایرانی به عتبات افزایش یافته است و این جای بسی خوشحال است که زایران کشورمان در این اماکن مقدس به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، برپایی خیمه عزا به مناسب دهه دوم فاطمیه را در نجف اشرف بسیار شایسته دانست و برپایی با عظمت این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است، بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر زایران ایرانی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) در فاطمیه دوم، ویژه برنامه سخنرانی و عزادری با حضور خطبای حجج‌الاسلام والمسلمین حائری زادری و اوسطی و نیز با مداحی حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی در صحن حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) در نجف برگزار می‌کند.

برگزاری نمایشگاه یاس نبوی و نیز نمایشگاه عفاف و حجاب به همراه پوسترهای مفهومی و گرافیکی از دیگر برنامه‌های است که ستاد فرهنگی اربعین و مناسبت‌های ویژه بعثه مقام معظم رهبری تدارک دیده است.

همچنین غرفه کودک و نوجوان در حاشیه این نمایشگاه برای زایران ایرانی برگزار می‌شود که تا این عزیزان نیز بتوانند از این فضای معنوی استفاده بهتری ببرند.

این برنامه‌ها از امشب ۲۸ اسفند ۹۳ به مدت ۱۰ شب تا ۸ فروردین ماه ۹۴ در صحن حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) برگزار خواهد شد.

افزون بر این برنامه‌ها صبح‌ها هر روز پس از نماز و شب‌ها نیز پس از نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه‌های را برای زایران عزیز تدارک دیده‌ایم.

منبع:حج

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top