تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/01/10 - 11:42
کد خبر: 162326

فرهاد قائمی راهنمای پست نوروزی هلال احمرشد

خبرنامه دانشجویان ایران: فرهاد قائمی بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان راهنمای داوطلب پست نوروزی هلال احمر در گنبدکاووس حضور یافت.

به گزارش مهر، فرهاد قائمی صبح دوشنبه در پست نوروزی جمعیت هلال احمر گنبدکاووس، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و با بیان این که حضورم به عنوان راهنمای داوطلب پست نوروزی برای هموطنان عجیب بود، اظهار کرد: خدمت در هلال احمر موجب برکات فراوان در زندگی هر فرد است.

وی با بیان اینکه هلال احمر ارگانی است که همواره در حال خدمت به همنوعان در صحنه های و عرصه های مختلف است، گفت: جمعیت هلال احمر حلقه اتصالی است میان مردم و تمامی آنانی که عشق خدمت به مردم را در دل می پرورانند.

وی ادامه داد: مردم ما هلال احمر را به خوبی می شناسند و براساس این شناخت هرفردی در هرلباسی می تواند، عضو جمعیت هلال احمر باشد و در بهترین شرایط به همنوعان خود خدمت کند.

عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه خدمت در هلال احمر مطمئنا موجب برکات فراوانی در زندگی هر فردی خواهد شد، تصریح کرد: این مسئله چیز ساده ای نیست. همه ما در بسیاری از موارد، نتایج و اثرات همدلی و نوع دوستی رادیده و یا شنیده ایم.

وی در مورد عضویت داوطلبانه خود در جمعیت هلال احمر و همچنین خدمت به مردم در پوشش لباس این جمعیت افزود: پس از حضورم در یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس به دعوت جمعی از خیرین داوطلب این جمعیت به  منظور مشارکت در برنامه سفرنامه سلامت و امید؛ در من انگیزه خاصی نسبت به عضویت در این نهاد خدمتگزار ایجاد شد و با حضور در دفتر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس، عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شدم.

عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز در بسیاری از کمپ های استان حضور فعال و با نشاط جوانان در حال خدمت عاشقانه به مسافران، برایم بسیار جالب و عالی به نظر رسید، تاکید کرد: بعد از حضورم در شهرستان گنبدکاووس و هماهنگی های صورت گرفته با رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان و همکاران ایشان؛ من هم به عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر و یک گنبد کاووسی تصمیم گرفتم در کنار دیگر اعضای جوان این جمعیت به عنوان راهنمای داوطلب پست شهید اسماعیلی برج قابوس به مسافران خدمت رسانی کنم.

وی اذعان کرد: حضورم در ابتدا برای هموطنان و مسافران نوروزی بسیار تعجب آور بود؛ اما حس می کنم حضور ورزشکاران و هنرمندان به عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر در چنین موقعیت هایی موجب همدلی و مشارکت بیشتر مردم در نوع دوستی خواهد شد.

قائمی با بیان اینکه از این حضور در کنار جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس به عنوان راهنمای داوطلب پست نوروزی بسیار خوشحال و خرسندم، خاطرنشان کرد:  امیدوارم تمامی زحمت کشان جمعیت هلال احمر در نوع دوستی و همدلی ثابت قدم باشند و ماهم بتوانیم در کنار این تلاشگران انجام وظیفه کنیم

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
متفاوت ترین قاب از مراسم تشییع و تابوت ابراهیم رئیسی
اولین تصویر از آماده‌سازی محل دفن شهید سید ابراهیم رئیسی
پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم به خاک سپرده می‌شود
مقامات کدام کشورها در مراسم تشییع شهدای خدمت شرکت می‌کنند؟
وداع با پیکر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت در مصلی تهران برگزار شد
حزب تمدن اسلامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
مراسم وداع با شهیدان خدمت در پایتخت آغاز شد
پرونده مجلس یازدهم بسته شد
انتشار دستخط رهبر انقلاب در تجلیل از رئیس‌جمهور شهید رئیسی
روایت رئیس‌دفتر «رئیس‌جمهور شهید» از جزئیات سانحه سقوط بالگرد
رهبر انقلاب فردا بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه می‌کنند
اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
تقدیر رئیس قوه قضائیه از نمایندگان مجلس یازدهم
امیر حیدری در دیدار با پدر شهید آل‌هاشم: همه ما فرزندان شما هستیم
دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده کادر پرواز شهادت
بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد نیروی هوایی ارتش/ امیر هادیان: شهید رئیسی تا پای جان خادم مردم بود
آیت‌الله مدرسی‌یزدی: مجلس خبرگان رهبری دارای استقلال و عظمت است
اعلام نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم مصاحبه دکتری
هفته فیلم سینمای دفاع مقدس در تلویزیون
آماده‌باش آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم وداع با پیکر شهید رئیسی در مصلی تهران
گزارش تصویری| دسته بزرگ عزاداری هیئات دانشجویی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top