تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/01/11 - 10:33
کد خبر: 162393

دیدار تدارکاتی بین دو تیم لیگ برتر فوتبال

خبرنامه دانشجویان ایران: تیم‌ فوتبال صبای قم پیش از فرارسیدن بیست و چهارم هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی برابر پاس همدان به میدان می‌رود.

به گزارش فارس از قم، در حالی که دیدارهای هفته نهم از دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمعه هفته جاری با انجام 5 بازی آغاز خواهد شد به دلیل حضور 4 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر بار دیگر با فشردگی مواجه شده است.

همچنین با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان اردوی آماده سازی خود را برای بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی فوتبال شیلی و سوئد در اروپا برگزار کرد و تیم ملی امید نیز درگیر رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 برزیل بود، لیگ برتر بعد از حدود 3 هفته تعطیلی از جمعه 14 فروردین ماه پیگیری می‌شود و فوتبال دوستان قمی یک روز بعد یعنی شنبه پانزدهم فروردین ماه منتظر دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته نهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشد.

تیم فوتبال صبای قم پیش از اینکه در هفته نهم نیم فصل دوم لیگ برتر قرار است در خانه به میدان رفته و در دیداری حساس که دوازدهمین میزبانی این تیم در لیگ سیزدهم محسوب می‌شود برابر شاگردان حسین فرکی در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار بگیرد، قصد دارد عصر امروز سه‌شنبه یازدهم فروردین ماه دیداری تدارکاتی با تیم دسته اولی پاس همدان انجام دهد.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه تیمشان نتوانست در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان امتیاز بگیرد، با توجه به برگزاری دیدار این تیم با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته بیست و چهارم، بازی دوستانه با تیم فوتبال پاس همدان را در نظر گرفته تا میزان آمادگی بازیکنان این تیم را بسنجد.

البته صبای قم در تعطیلی 23 روزه لیگ برتر فوتبال در روز بیست و هشتم اسفند ماه سال 1393 نیز در یک دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف تیم استقلال تهران رفته و این تیم را با نتیجه جالب توجه 4 بر یک شکست داده بود و حالا بعد از چند روزی استراحت به دلیل تعطیلات نوروز آماده دیدار با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌‌شود.

صبای قم در روزهای اخیر تلاش کرده از فرصت تعطیلات لیگ برتر برای رفع نقاط ضعف خود به خوبی بهره برده و آماده دیدار حساس با رقیب مطرح اصفهانی خود شود، دیداری که شاگردان مهدی تارتار باید در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باشند.

طبق برنامه از پیش تعیین‌ شده سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، باید دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از بیست و چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 شنبه پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام برسد.

با توجه به میزبانی صبای قم از این دیدار و حساسیت این دیدار در هفته نهم دور برگشت، باید به انتظار نشست و دید و که صبای قم در دیدارهای آینده چه عملکردی خواهد داشت و صبا آیا می‌تواند امتیازات از دست رفته در دیدارهای گذشته را جبران کند و خود را در لیگ برتر حفظ کند یا خیر؟

در حال حاضر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 41 امتیاز از 23 مسابقه خود در مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جای گرفته است، ضمن اینکه شاگردان مهدی تارتار در تیم صبای قم نیز با کسب 29 امتیاز تیم هشتم جدول رده‌بندی هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پذیرش ۵۳ درصد دانشجویان دکتری به روش استادمحور
دیدار نیچروان بارزانی با رهبر معظم انقلاب
اولین رده‌بندی فوتسال جهان
آغاز فاز مطالعاتی ساخت ماهواره مشترک دانشگاههای تهران و مسکو
تجدید میثاق مسئولان سازمان حج و زیارت با آرمان‌های امام(ره)
دانشگاه و صنعت در دولت سیزدهم به هم نزدیکتر شدند
تکذیب نامه انتقادی منتسب به آیت‌الله سبحانی
رویداد «ریحان‌شهر» به مرحله ارزیابی رسید
شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
در مورد حجاب دشمن تا پشت درب خانه های ما آمده است
اعضای شورا به قراردادچین دسترسی دارند
گشت و گذار در روستاهای شرق تهران
تهران هشدار نارنجی گرفت ؛ بارش شدید باران و تگرک و احتمال سیل
گام‌های مؤثر شهرداری تهران در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی
ابتلای ۴ ایرانی به یک بیماری خطرناک ؛ مرگ یک نفر تایید شد
۸ سد یک استان سرریز کرد +جزئیات
ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند
بارزانی به دیدار رئیسی رفت +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top