تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/02/01 - 12:58
کد خبر: 164349

استفاده از روحانیون در شعب بانک مهر اقتصاد

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرعامل بانک مهر اقتصاد استان قم گفت: در سال جاری از روحانیون به عنوان مشاوران فرهنگی بانک مهر اقتصاد در استان‌های مختلف کشور استفاده می‌شود.

به گزارش فارس، محمدرضا پاطلا به همراه جمعی از مدیران شعب بانک مهر اقتصاد استان قم در دیدار با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم که پیش از ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور انجام شد با تاکید بر اینکه بانک مهر اقتصاد تحقق ارکان بانکداری اسلامی را در اولویت کار خود قرار داده است، بیان کرد: تاکنون در راستای تحقق بانکداری اسلامی جلسات آموزشی با حضور علمای دینی برای کارمندان این بانک برگزار شده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی بانک مهر اقتصاد به صورت هدفمند در عرصه‌های مختلف از جمله صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد، اضافه کرد: میزان سپرده‌گذاری مردم در شعبات استانی این بانک نشان می‌دهد که مردم اعتماد مناسبی نسبت به این بانک دارند.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد استان قم خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از دستورات رهبر انقلاب اسلامی در سال گذشته بود که به همین علت این بانک برای عمل به این دستورات هزینه‌های قابل توجهی را خرج کرده است.

وی شرکت کارمندان در اردوی راهیان نور، حضور پرشور در نماز جمعه، برگزاری کارگاه‌های تخصصی نظر دین در ارتباط با بانکداری اسلامی و استفاده از رهنمودهای بزرگان و علمای دینی را بخشی از فعالیت‌های بانک مهر اقتصاد برشمرد و اظهار کرد: در سال جاری از روحانیون به عنوان مشاوران فرهنگی بانک مهر اقتصاد در استان‌های مختلف کشور استفاده می‌شود.

پاطلا در پایان سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری که با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است بتوانیم حرکت‌های گسترده در راستای تقویت رابطه میان مردم و مسئولان داشته باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
آخرین وضعیت طرح کالابرگ فجرانه
نیروی انتظامی استخدام می‌کند
کرونای جدید در راه است؟
کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی از ۱۴۶ نفر به‌بهانه پیش‌فروش خودرو
کاهش ۴۸ درصدی تورم غذایی در ایران طی سال ۱۴۰۲
سهم آموزش و پرورش از افزایش بودجه ۱۴۰۳
محل جدید آرامستان تهران
هدیه بهترین دروازه‌بان فوتسال آسیا به مادر شهید
یک پرسپولیسی در استقلال؟
نزاع ۱۰۰ هزار نفر را در تهران به پزشکی قانون کشاند
رسانه عبری: حزب‌الله معادله «چشم در برابر چشم» را در پیش گرفته است
آمریکا یا عربستان ؟
ادامه درخشش آقای لژیونر
پارلمان کویت منحل شد
فرصت دانشجویان و اساتید برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب
بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه کتاب
تصویب افزایش ۴۵ درصدی حقوق دستیاران پزشکی در سال ۱۴۰۳
شاخص کل بورس، امروز ۲۲ اردیبهشت به کدام سمت می رود؟
اغفال دختران و اخاذی از آنها در فضای مجازی
تصاویر۷ خدمه دیگر کشتی توقیفی MSC ARIES پس از آزادی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top