تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/02/15 - 09:29
کد خبر: 165551

نقوی: دیگر به وزیر آموزش و پرورش امیدی نیست

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطالبه یک خانواده یک میلیون نفری است گفت: در وزارت آموزش و پرورش نیازمند مدیریت قوی هستیم.

به گزارش فارس، سید حسین نقوی‌حسینی دوشنبه شب در نشست با دبیران و مدیران نمونه شهرستان ورامین اظهار داشت: حرف‌هایمان را به وزیر آموزش و پرورش زده‌ایم ولی امیدی دیگر به مدیریت فعلی نداریم.

وی گفت: هیئت رئیسه به این علت استیضاح ما را نمی‌پذیرد که اعلام کرده‌اند که از دولت یازدهم تا به امروز یک استیضاح داشته است که کلی مباحث داغ سیاسی داشته است و اگر استیضاح دوم به سراغ وزیر آموزش و پرورش برود شبهاتی را در بین عموم مردم به‌ وجود می‌آورد که نمونه آن این است که مجلس به فکر نان و آب مردم نیست.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خاطر نشان کرد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطالبه یک خانواده یک میلیون نفری است پس اگر به فکر مردم هم هستید باید وزیر آموزش و پرورش استیضاح شود زیرا بسیاری از خسارت‌های امروز آموزش و پرورش مدیریتی است.

وی با بیان اینکه ما باید حرف بزنیم و اعلام موضع کنیم، افزود: بعد از پنج ماه ثبت نام مکرر برای نطق میان دستور، یک نوبت پنج دقیقه برای سخنرانی به دست آوردم که در این پنج دقیقه هم در مورد فرهنگیان و مشکلاتشان صحبت کردم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس تصریح کرد: زمانی که مشکلات اقتصادی، مسکن و بهداشت معلمان برطرف شود آن زمان است که می توان مشکلات کیفیت آموزش را برطرف کنیم، به همین دلیل نیز بارها نامه به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور نوشته‌ایم.

وی ضمن بیان اینکه در آموزش و پرورش نیازمند یک مدیریت توانمند هستیم تا بتوانیم با مشکلات وزارت آموزش و پرورش مقابله کنیم، بیان کرد: ساماندهی مسکن، رفاه و بهداشت فرهنگیان اعتبار نمی‌خواهد بلکه مدیریت می‌خواهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اعتقاد داریم تا جایی که توان داریم باید برای فرهنگیان تلاش کنیم ولی باید در نظر داشته باشیم که ضد نظام، معاندان و دشمنان نظام وارد خانواده ما یعنی خانواده فرهنگیان نشوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
سیده
1394/02/21 - 10:02

ای کاش وزیراموزش پرورش کمی وقت میگذاشت سخنان رهبرعزیزراگوش میکردنندکه 60روزازسال تحصیلی می گذرد معلم ریاضی فیزیک....بچه های جنوب شهرتازه شروع به درس مکنند0(معلوم نیست ازمجبوری معلم ادبیات مگن بیابرودرس ریاضی فیزیک ...بده)جناب وزیربخاطررضای خداسرتان راپایین بیاریداین پایین نگاه کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top