تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/03/07 - 14:09
کد خبر: 167804

پدر شهید احمدی روشن: دلگرمی من آغوش باز دانشجویان است

خبرنامه دانشجویان ایران: پدر شهید احمدی روشن با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان گفت: ما همان گونه که رهبر انقلاب می‌فرمایند خوش بین به مذاکرات نیستند، به مذاکرات خوش بین نیستیم و موضعمان دقیقا همان موضعی است که رهبر انقلاب در بیانات خود به آن تاکید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پدر شهید احمدی روشن امروز در جمع دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی در تالار اجتماعات این دانشگاه، با بیان اینکه حرف من را به حساب درددل بگذارید، گفت: من بسیار خوشحال هستم از اینکه در جمع دانشجویان اهل علم هستم، زیرا از زمان شهادت فرزند شهیدم که مطمئنم خداوند او را از ما نگرفته است، همیشه محافل دانشجویان جویای علم پذیرای خانواده این شهید بوده است.

وی با بیان اینکه هنگام شهادت مصطفی 6000 دانشجو تقاضای تغییر رشته به فیزیک هسته ای را داشتند، یادآور شد: دلگرمی من و خانواده ام آغوش باز دانشجویان و اهالی علم است که تومارهای طولانی آنها در حمایت از راه مصطفی همیشه به دست ما می رسد.

پدر شهید احمدی روشن دشمنان اسلام را از احمق ترین افراد دانست و افزود: خداوند به ما لطف کرده است و دشمنان ما را جزو احمق ترین انسان ها قرار داده است، به نحوی که آنها هیچ گاه شادمانی ما را از اهدای یک شهید در راه اسلام درک نمی کنند.

وی با بیان اینکه اکنون ما در بحث هسته ای مبتلا به مسائلی شده ایم، بیان داشت: خیلی ها از ما سوال می کنند شرایط امروز هسته ای ایران در چه مسیری قرار دارد که ما در پاسخ به آنها می گوییم ما خانواده شهدای هسته ای تنها به فرمایشات رهبری اتکا می کنیم.

رحیم احمدی روشن با بیان اینکه ما نیز مانند رهبر دغدغه های جدی داریم، یادآور شد: اولین کلمه ای که رهبر انقلاب در بحث هسته ای به آن اشاره می کنند، عدم خوش بینی ایشان در جریان مذاکرات با غرب است و ما نیز بر این نکته تاکید داریم و موضعمان دقیقا همان موضعی است که رهبر انقلاب در بیانات خود به آن تاکید می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در تاریخ انقلاب همیشه چنین لحظاتی وجود داشته است، به عبرت گیری از تاریخ تاکید کرد و بیان داشت: ما می دانیم دشمنی که در مقابل ما در مذاکرات قرار دارد دروغگو، حیله گر و خدعه گر است و بر این اساس امیدواریم در مذاکرات هسته ای تیم ایران واقف باشد که با چه افرادی در حال مذاکره می باشد.

گفتنی است در این همایش حجت الاسلام فرزانه، ریاست دانشگاه علوم اسلامی رضوی و امام جمعه موقت مشهد با تبریک ایام آزادسازی خرمشهر خاطر نشان کرد: پیروزی در خرمشهر به ما نشان داد پیروزی در هر عرصه ای با اتکا به روحیات آزادی خرمشهر امکان پذیر است.

وی در پایان ضمن اشاره به جایگاه دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی دانشگاهی دو زیست است، به این معنا که افرادی که در این مکان تحصیل می کنند به معنای واقعی کلمه یک طلبه و یک دانشجوی کامل می باشند.

در پایان این مراسم با حضور سردار نقدی، حجت الاسلام فرزانه، سردار احمدیان و جمعی از اساتید و طلاب؛ از پدر شهید احمدی روشن تقدیر به عمل آمد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟
چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟
فرمانده کل سپاه پیام داد
آتش بس، اسم رمز شکست اسرائیل در غزه
از اولین انسانی که به آنفلوآنزای پرندگان مبتلا شد چه می‌دانیم؟
صندوق‌های بازنشستگی/ از افزایش نرخ جایگزینی تا بی‌عدالتی در مستمری‌های پرداختی
عصر فناوری‌/ هوش مصنوعی چگونه آینده را تغییر می‌‍‌دهد؟
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top