تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/04/21 - 09:03
کد خبر: 172543

حاشیه‌های یک دیدار از نگاه دانشجویان،

از خودکار زدن به پای یکی از سخنرانان تا خوشتیپ‌ترین سخنران برنامه!

از خودکار زدن به پای یکی از سخنرانان تا خوشتیپ‌ترین سخنران برنامه!

از یادداشت برداری آقا از صحبتها می شد فهمید که کدوم بخش صحبت ها توجهشون رو جلب کرده! چند تشکل درباره هسته ای صحبت کردن، دقت کردم آقا هیچ یادداشتی برنداشت! اونجا بود که حدس زدم احتمالا آقا از هسته ای هیچ نخواهد گفت، همین طور هم شد و آقا گفتن گفتنی ها رو گفتیم!

خبرنامه دانشجویان ایران: از یادداشت برداری آقا از صحبتها میشد فهمید که کدوم بخش صحبتها توجهشون رو جلب کرده! چند تشکل درباره هسته ای صحبت کردن، دقت کردم آقا هیچ یادداشتی برنداشت! اونجا بود که حدس زدم احتمالا آقا از هسته ای هیچ نخواهد گفت، همین طور هم شد و اقا گفتن گفتنی ها رو گفتیم!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مجتبی رئیسی یکی از دانشجویانی که شب گذشته در دیدار دانشجویان با رهبرانقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) حضور داشت، در حاشیه ای از دیدار نوشت:

پشت گیت اول بودیم که چند تن از اصلاح طلبان تند دانشگاهمون رو دیدم، با برخیشون قبلا مناظره کرده بودم، از صف جلو زدن و اومدن اول صف! وقتی با اعتراض بقیه مواجه شدن جواب میدادن ما حق الناسش رو گردن میگیریم!

دومین سخنران دبیر جامعه بود، خیلی بیشتر از وقتش صحبت کرد، وقتی به یادداشتهای پیاپی" وقت تمامه"! بی توجهی میکرد مجری برنامه به همراه یکی از مسولان نهاد که کنار مجری بود با خودکارشون میزدن توی مچ پای سخنران که یعنی آقا تمومش کن! اون هم ول کن نبود و همینجور ادامه میداد! کار بجایی رسید ک فکر کنم اگر یک جمله دیگه ادامه میداد مجری پاشو میکشید!

نماینده بسیج متنش رو خیلی خوب و حماسی خوند، در بین صحبتهاش مدام با احسنت احسنت بچه ها تشویق میشد، تیکه ی آخر صحبتهاش درباره صلح حسنی بود و اینکه چرا مردم ما رو با امت امام حسن مقایسه میکنید؟! من صف اول روبروی اقا بودم و فاصله ام تا اقا حدود 2-3متر بود، وقتی اینا رو میگفت لبخند ملیح رضایت بخشی بر لبان اقا نقش بست!

از یادداشت برداری آقا از صحبتها میشد فهمید که کدوم بخش صحبتها توجهشون رو جلب کرده! چند تشکل درباره هسته ای صحبت کردن، دقت کردم آقا هیچ یادداشتی برنداشت! اونجا بود که حدس زدم احتمالا آقا از هسته ای هیچ نخواهد گفت، همین طور هم شد و اقا گفتن گفتنی ها رو گفتیم!

دبیر انجمن مستقل خوشتیپ ترین سخنران بود (البته بعد از مجری!) وقتی به تبریک های خواص بعد از لوزان اشاره کرد همه با احسنت احسنت تاییدش کردن، وقتی به توهین های روحانی به منتقدان اشاره کرد نگاهم به سمت حسام الدین آشنا که گوشه ای روی صندلی نشسته بود رفت، با قیافه ای درهم به نقطه ای خیره شده بود! وقتی دبیر انجمن به صحبتهای لاریجانی اشاره کرد و اینکه مسولان میگن رهبری در جریانه ناگاه آقا با شنیدن این جمله خنده معنا داری زدن! این پوزخند آقا خیلی معنا داشت! بنظرم اوج حاشیه های جلسه همین پوزخند آقا بود.

آشنا بعد از سخنرانی دبیر انجمن کلا مراسم رو ترک کرد رفت!

نطق جنبش عدالتخواه نسبت به بقیه متفاوت بود، یکی از سوالات جنبش درباره چرایی ورود برخی اءمه جمعه به انتخابات و ... بود که گویا آقا بعدا موقع دستبوسی به دبیر جنبش گفتن نقدتون درسته از من کسب اجازه نمی کنن! در دو مورد (خلا حضور مسایل مدیریت شهری و مسکن در برنامه ششم) هم که ی جورایی نقد به خود آقا وارد بود دیدم ک با دقت از دوتاش یادداشت برداشتن، بعد در صحبتشون هر دو مورد نقد رو تایید کردن و گفتن اگر قبل از ابلاغ برنامه این مطالب رو بهم می رسوندید اصلاحش می کردم ولی حالا هم به گونه ای که بشود ابلاغ می کنیم که جبران بشه (نقل به مضمون) چنین سخنی تا بحال سابقه نداشت که آقا نقد یک اتحادیه رو در ابلاغ سیاست های کلان کشور اینچنین مورد توجه قرار بدهند.

آقا موقع دستبوسی به دبیر انجمن 3 بار گفتن خیلی خوب بود و به دبیر جنبش هم گفتن طیبه الله انفاسکم، این دو جمله متفاوت ترین تاییدات آقا بود.

کسی از سخنران ها چفیه آقا رو نگرفت، فکر کنم از قبل جلسه توجیهشون کرده بودن، بعدا فهمیدم همینجور بوده!

وقتی اذان شد آقا فقط نیم ساعت صحبت کرده بودن و گفتن بسیاری از مطالبم مونده، چه کنیم؟! همه جواب دادن و آقا متوجه نشدن که کی چی می گه؟ یک لحظه که حسینیه آروم شد من داد زدم ک آقا بعد از افطار ادامه میدیم! اقا نگاهی کردن و گفتن بعد از افطار که سخت میشه حالا بریم افطار اگه بشه بعدش ادامه میدیم ( باز نقل به مضمون) بعد از افطار دیگه ترتیب جاها کلا بهم خورده بود، آقا بیشتر صحبتهاشون رو بعد از افطار مطرح کردن، صحبتهایی که البته کلی در حینش خندیدیم و فکر کنم برخیش رو صدا و سیما پخش نکنه! آخر جلسه یک دفعه آقا فرمودن خب دیگه من حقیقتا خسته شدم! و بدون دعاهای معمول جلسه رو ترک کردن، معلوم بود ک آقا واقعا خسته شدن، در این سن نزدیک به 4 ساعت روی صندلی نشسته بودن.

در پایان، اینکه آقا بخش زیادی از صحبتشون رو به جزییات راههای جذاب کردن تشکل های انقلابی برای جذب بدنه دانشجویی اختصاص دادن برای تشکلها خیلی پیام داشت! بنظرم این صحبت آقا هشدار محترمانه ای بود نسبت به کم کاری تشکل ها، کم کاری ای که باعث شده رهبری نظام راساً راههای جذاب کردن کارهای انقلابی رو برای تشکل ها تشریح می کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top