تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/04/21 - 10:59
کد خبر: 172564

میرحاجی: دانشجویان لحظه‌ای از مبارزه با آمریکا و استکبار دست نخواهند کشید

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب در جمع دانشجویان، گفت: دانشجویان لحظه‌ای از مبارزه با آمریکا و استکبار دست نخواهند کشید.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به سخنان مهم رهبر انقلاب در جمع دانشجویان، گفت: دانشجویان لحظه‌ای از مبارزه با آمریکا و استکبار دست نخواهند کشید.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، سیدمحسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دیدار شب گذشته دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور از رهبر انقلاب به دلیل در اختیار قرار دادن وقتشان به دانشجویان و برگزاری نشست با دانشجویان به منظور شنیدن سخنان آنها کمال قدردانی را دارم و به خصوص از وقت مبسوطی که امسال در اختیار دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب قرار گرفت از مسئولان و به ویژه رهبر انقلاب تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دنیا رهبر و مقام مسئولی با این جایگاه نیست که وقت خود را به شنیدن سخنان دانشجویان عادی اختصاص دهد، یادآور شد: افتخار می‌کنیم در دورانی زندگی می‌کنیم که زعیم و رهبر کشورمان شخصی است که چنین ارزش و احترامی را برای دانشجویان کشور خود قائل می‌شود و از مسئولانی که حتی پاسخ دعوت دانشجویان را هم نمی‌دهند، می‌خواهیم منش و سیره رهبر انقلاب در مواجهه با دانشجویان را مدنظر قرار دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع دانشجویان، گفت: دانشجویان و به خصوص بسیج دانشجویی پیام دیدار شب گذشته دانشجویان با رهبر انقلاب به طور کامل دریافت کردند و تا لحظه آخر به آرمان‌خواهی و استکبارستیزی خود ادامه خواهند داد.

میرحاجی ادامه داد: دانشجویان همواره دشمن اول و آخر خود را آمریکا می‌دانند و معتقدند اگر هم توافقی حاصل شود آمریکا نماد شیطان بزرگ در ذهن دانشجویان هست و لحظه‌ای از مبارزه با این شیطان بزرگ دست نخواهند کشید.

وی تأکید کرد: یگانه دشمن ما آمریکا بوده و خواهد بود لذا دانشجویان تا آخرین لحظه به مبارزه خود با این شیطان بزرگ ادامه خواهند داد و اگر هم توافقی در مذاکرات ایران و 1+5 از جنس صلح حدیبیه است و همان‌گونه که پیامبر اسلام(ص) پس از صلح حدیبیه به مبارزه با کفار و مشرکان نیز ادامه داد ما نیز به مبارزه با آمریکا ادامه خواهیم داد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، گفت: ما معتقدیم برخی افراد و معاونین حاضر در وزارت علوم مانع برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و منویات رهبری در دانشگاه‌ها هستیم لذا از مسئولان وزارت علوم می‌خواهیم نصیحت خیرخواهانه رهبر انقلاب درباره برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را بشنوند و به دنبال برطرف‌کردن موانع آن در دانشگاه‌ها باشند.

میرحاجی همچنین به فضای فرهنگی دانشگاه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب در دیدار شب گذشته خود با دانشجویان در این زمینه اشاره کرد و گفت: دانشجویان معتقد هر از چندگاهی با مشاهده برگزاری برنامه‌های ضد‌فرهنگی اعتراض و انتقاد خود را به مسئولان امر اعلام کرده و مورد برچسب‌زنی نیز قرار گرفته‌اند. لذا از مسئولان وزارت علوم و روئسای دانشگاه‌ها درخواست می‌کنیم سخنان مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب درباره فضای فرهنگی دانشگاه‌ها را در مدیریت دانشگاه‌ها سرلوحه خود قرار دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم مصاحبه دکتری
هفته فیلم سینمای دفاع مقدس در تلویزیون
آماده‌باش آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم وداع با پیکر شهید رئیسی در مصلی تهران
گزارش تصویری| دسته بزرگ عزاداری هیئات دانشجویی
افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری +عکس
اجتماع طلاب و حوزویان در بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه علمیه فیضیه قم +عکس
برگزاری بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در حرم شاهچراغ
بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی شهادت رئیسی
مروری بر ۲۳ بار حضور و دیدار رئیس‌جمهور شهید با دانشگاهیان
تعطیلی تمامی واحدهای قضایی در روز چهارشنبه
تایید انتخابات مجلس در ۲۱ حوزه و تعیین تاریخ انتخابات ریاست جمهوری
پیام تسلیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور
حضور مقامات سوریه در سفارت ایران در دمشق برای ابراز همدردی
تعطیلی موزه‌ها در روز چهارشنبه
اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان
حیدر حیدر گویان دانشجویان عزادار شهید مظلوم در مقابل دانشگاه تهران +فیلم
دسته عزاداری دانشجویان دانشگاه تهران در فراق شهید جمهور +فیلم
بسیج تمامی امکانات شهرداری مشهد برای تشییع شهید جمهور
برپایی دسته عزاداری هیئت‌های دانشجویی در سوگ رییس جمهور شهید +عکس
استقبال از پیکر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد +عکس
محل استقرار اتوبوس ها برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top