تاریخ انتشار: 16 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1741

الهام به خاطر رحیمی در تودیع خودش شرکت نکرد

هر چند الهام پس از حاضر نشدن در این مراسم به دفتر وزیر جدید دادگستری رفته و از حاضر نشدن در مراسم عذرخواهی کرد اما با بررسی های به عمل آمده علت اصلی حاضر نشدن الهام در این مراسم مشخص شد.

خبرنامه دانشجویان ایران:غلامحسین الهام وزیر دادگستری پیشین در مراسمی که روز گذشته برای تودیع وی و معرفه مرتضی بختیاری وزیر دادگستری جدید برگزار شده شرکت نکرد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازجهان، هر چند الهام پس از حاضر نشدن در این مراسم به دفتر وزیر جدید دادگستری رفته و از حاضر نشدن در مراسم عذرخواهی کرد اما با بررسی های به عمل آمده علت اصلی حاضر نشدن الهام در این مراسم مشخص شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اختلاف نظر شدید الهام با تیم موسوم به چپی های دولت، پس از آنکه دکتر الهام متوجه حضور یکی از این افراد در تودیع و معارفه می شود با توجه به اینکه الهام نسبت به گذشته و عملکرد این فرد موضع انتقادی تندی داشته است اعلام می دارد که با حضور یافتن این فرد از شرکت در مراسم تودیع خودداری خواهد کرد. اما با توجه به اینکه دعوت از این مقام جنجالی دولتی پیش از این انجام شده و امکان لغو آن میسر نمی شود سخنگو و وزیر پیشین دادگستری با وجود گنجاندن برنامه سخنرانی اش در مراسم تودیع و معارفه به سالن برگزاری مراسم نرفته و به تماس های مکرر در این رابطه پاسخ مثبت نمی دهد.

گفتنی است که الهام ساعتی پس از اتمام مراسم به دفتر بختیاری رفته و با اهدای تابلو فرشی، تصدی این مسئولیت را به وی تبریک گفت.

وزیر سابق دادگستری در حالی برای تبریک‌گویی به دفتر وزیر جدید رفت که علت عدم حضور وی در مراسم تودیع و معارفه‌ای که رئیس‌جمهور در آن حاضر نشده و یکی از معاونانش را فرستاده بود، اعلام نشد . بختیاری نیز پس از مراسم معارفه، در تماس تلفنی با الهام برای حضور در منزل وزیر سابق دادگستری به‌منظور تقدیر از وی اعلام آمادگی کرده بود. در مراسم افطاری نیز که حدود 10 روز قبل در منزل دکتر الهام برگزار شد، بختیاری حضور یافت و امام‌جماعت روزه‌داران در نماز مغرب و عشا بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top