تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/06/04 - 14:04
کد خبر: 176954

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

این روزها اخباری به گوش میرسد که یکی پس از دیگری علامت تعجب بزرگی را در ذهن ایجاد می کند. از چراغ سبز نشان دادن به رسانه های معاندی چون بی بی سی فارسی گرفته تا بازگشایی مجدد سفارت مکر ونیرنگ ،اخباری که این سوال را در ذهن ایجاد می کند که ارمغان حضور دولت های خائنی چون انگلیس آیا چیزی جز خیانت ،جاسوسی و فتنه است؟

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیانیه ای را درباره بازگشایی سفارت انگلیس صادر کرده اند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این بیانیه آمده است:

و قد مکر الذین من قبلهم فلله المکر جمیعا
کسانی که پیش از این کافران لجوج و منکران عنود بودند] در برابر حکومت و حکم خدا[ مکر و نیرنگ کردند ] ولی به هدفشان نرسیدند[ چرا که همه تدبیرها و نقشه ها در اختیار خداست. سوره رعد ایه 42

این روزها اخباری به گوش میرسد که یکی پس از دیگری علامت تعجب بزرگی را در ذهن ایجاد می کند. از چراغ سبز نشان دادن به رسانه های معاندی چون  بی بی سی فارسی گرفته تا بازگشایی مجدد سفارت مکر ونیرنگ ،اخباری که این سوال را در ذهن ایجاد می کند که ارمغان حضور دولت های خائنی چون انگلیس آیا چیزی جز خیانت ،جاسوسی و فتنه است؟

مسلما ملت انقلابی ایران مخالف رابطه با هیچ کشوری نیست ولی در شرایطی که هر روز داستان تازه ای از گوشه و کنار جنایاتشان علیه ملتمان میشنویم و حضورشان را پر رنگ تر احساس میکنیم ، مزدوران سردمدار استکباری که ملت های مظلوم منطقه را به خاک و خون کشیده اند و بی شرمانه ملت ما را متهم به تروریسم میکند ،شاهد گرفتن عکسهای یادگاریشان با مسئولانمان هستیم که اسم آن را هم نشست و مذاکره گذاشته اند و هر روز با اتخاذ تصمیم های جدیدشان موجی از نگرانی ها را ایجاد کرده اند. دولتی که آنها را به اسم روباه پیر می شناختبم امروز زوزه گرگشان را برای ما سر می دهند.

ریئس جمهور محترم هنوز خاطره توهین های دیوید کامرون در سازمان ملل را علیه ملتمان را بعد گرفتن عکس های یادگاری فراموش نکرده است . ملت ما هنوز دست های پشت پرده فتنه رنگین 88 را از یاد نبرده است ، هنوز ننگ قراردادهایی چون رویترز، ترکمنچای و 1919 در کارنامه آنها باقیست ، هنوز صدای درگیریهای کودتای 28 مرداد در گوش ها شنیده می شود !! تا آنجا که در توان داشتند نقشه نوطئه و خیانت کشیدند  و در اجرای آن ذره ای دریغ نکردند و ملت ما را در رنج و سختی قرار دادند.

در روزهایی که دیگر حنای غرب برای ملت عزیزمان رنگی ندارد ذوق زدگی بعضی ها از این اتفاقات واقعاً سوال بر انگیز شده است!! تصمیم عاقلانه و قابل تقدیر مجلس بعد از جریان فتنه 88 در جهت برچیدن سفارت توطئه و فتنه را محترم میشماریم ودر همین راستا از دولت و مجلس محترم خواستاریم که پس از گذشت 35 سال از انقلاب و دادن هزاران شهید که هنوز هم امت انقلابی در داخل و خارج از مرزها شهید میدهد جهت محدود و معلوم کردن دقیق فعالیت های این مستکبرین جدیت خود را نشان دهند تا نتوانند با ابروی نظام بازی کنند و مانع از تکرار فتنه ای دیگر در شرایط حساس انتخابات مجلس گردند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون         
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال
افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور
وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجری باسابقه ورزشی درگذشت
دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top