تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/06/10 - 18:25
کد خبر: 177574

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به رزمایش اقتدار ثارالله

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن از قدرت اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت مردم وحشت دارد.دشمنان بایستی مقابل این ملت با زبان تهدید و فشار برخورد نکنند وگر نه با مشت پولادی این ملت مواجه میشود

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن از قدرت اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت مردم وحشت دارد.دشمنان بایستی مقابل این ملت با زبان تهدید و فشار برخورد نکنند وگر نه با مشت پولادی این ملت مواجه میشود.

به گزارش بسیج پرس؛ محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس پیرامون برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان استان تهران با نام اقتدار ثارالله و پیام آن به دشمنان منطقه و فرامنطقه ای بویژه اسرائیل گفت: بسیجیان همواره با فداکاری و ایثارگری در نوک پیکان مبارزه با دشمنان اسلام و ایران هستند. به همین جهت این رزمایش ظرفیت ها و توانمندی ها و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم در عرصه های دفاعی کشور را نشان می دهد و می توان گفت قدرت ایران ناشی از مولفه های فرهنگی است و نظام جمهوری اسلامی با عمق بخشیدن به جنبه های اعتقادی و شفاف سازی در بین مردم در تحقق اهدافش موفق شده است.

وی در ادامه در باب تقویت و اشاعه تفکر بسیجی در برخورد با دشمنان اضافه کرد: تفکر بسیجی در 8 سال دفاع مقدس آفریده شد و امروز دشمن از قدرت اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت مردم وحشت دارد. این رزمایش به نظام انقلاب اسلامی استحکام می دهد. همچنین این رزمایش نشان استحکام دورنی نظام است، نظامی که مردمان با اعتقادات و باورهایشان از خطرات و آفت ها حفظ کردند و بایستی گفت مردم با اعتقادی راسخ حافظ نظام انقلاب اسلامی هستند وهموراره در برابر دسیسه ها و فتنه گری استکبار ایستاده اند.

جوکار پیرامون تاثیر برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله بر امنیت ملی گفت: این رزمایش قدرت بازدارندگی ایران را نشان می دهد و کشورهایی که یاوه گویی می کنند در برابر نمایش بزرگی و قدرت ایران کوتاه می آیند و دیگر در مقابل ایران با ادبیات توهین و تهدید سخن نمی گویند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در باب نحوه واکنش دشمنان در شرایط فعلی به این رزمایش گفت: این رزمایش نشان از این است که دشمنان بایستی مقابل این ملت با زبان تهدید و فشار سخن نگویند و گرنه با مشت پولادی و محکم این ملت مواجه خواهند شد.

این نماینده مجلس در پایان به دلایل هراس دشمنان از تفکر بسیج و بسیجیان اشاره و تاکید کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی در سایه مجاهدت و تلاش بر گرفته از راه شهدا امنیت پایدار را در کشور برقرار کرده است و بایستی گفت ایران محوریت امنیت و اقتدار در بین کشورهای منطقه است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top