تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/07/07 - 17:24
کد خبر: 180577

همه محصولات ایرانسل در تلکام 2015

سالن 27، یکی از شلوغ‌ترین سالن‌های نمایشگاه تله‌کام 2015 است، هم در خود سالن معمولا جمعیت زیادی دیده می‌شود و هم در مقابل غرفه‌هایی فضای باز آن، صف‌های طولانی‌ کشیده شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: سالن 27، یکی از شلوغ‌ترین سالن‌های نمایشگاه تله‌کام 2015 است، هم در خود سالن معمولا جمعیت زیادی دیده می‌شود و هم در مقابل غرفه‌هایی فضای باز آن، صف‌های طولانی‌ کشیده شده است.

 سالن 27 و فضای باز آن به ایرانسل تعلق دارد که با کارت‌های شارژ و بسته‌های اینترنت رایگان، مسابقات مختلف و جوایز قابل توجه، نظر بینندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ایران از چهارم تا هفتم مهر‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. گزارش حاضر نگاهی به برنامه‌های ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام دارد.

از تبلت تا شارژ و سیم کارت رایگان

در سالن بزرگی که به اپراتور دوم مخابراتی کشور تعلق دارد، غرفه‌های متعددی دیده می‌شود که در هر یک بخشی از خدمات و سامانه‌های این مجموعه معرفی شده‌اند.

مسابقه‌ای با نام «ماجراجو» نیز در یکی از غرفه‌های فضای باز بر قرار است که بازدیدکنندگان برای شرکت در آن باید به غرفه‌های مختلف واقع در سالن سر بزنند و با دانلود اپلیکیش‌های مربوط به آن غرفه به سولات مطرح شده پاسخ دهند.

تمامی شرکت‌کنندگان در میانه مسابقه کارت شارژ دریافت می‌کنند و روزانه نیز برای دو تبلت و 1000 کارت شارژ هزار تومانی قرعه‌کشی می‌شود.

بازدیدکنندگان نمایشگاه در یکی دیگر از غرفه‌های فضای باز سالن 27 نیز می‌توانند سیم‌کارت رایگان 4G به همراه هزار تومان شارژ رایگان دریافت کنند.

خدمات و محصولات جدید ایرانسل

اما مسابقه، جایزه و هدیه همه قسمت‌های ماجرا نیست، ایرانسل محصولات و خدمات جدیدی را نیز در نمایشگاه تله‌کام رونمایی کرده است، از جمله نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه.

نرم‌افزارهای کاربردی خرید بلیت با نام تجاری «گیشه»، خرید همراه با نام تجاری «پیشنهاد» و یادگیری همراه با نام تجاری «دانا» محصولاتی هستند که در این نمایشگاه رونمایی شده‌اند.

همچنین کتابخانه مجازی ایرانسل با عنوان «کتابخوان» و نرم‌افزارهای کاربردی تجارت همراه با عنوان «نشان»، واقعیت افزوده با عنوان «پدیدار»، محتوای شنیداری همراه با نام «ریتم»، رسانه همراه با نام «زوم» و بازی همراه با نام «بازیک» در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نرم‌افزارهای کاربردی عرضه محتوای مذهبی با نام تجاری «نسیم»، «پلان» برای عرضه فیلم و سریال آنلاین و نرم‌افزار موبایل «چارخونه» به عنوان فروشگاه نرم‌افزارهای کاربردی از جمله محصولاتی هستند که ایرانسل در نمایشگاه معرفی می‌کند.

اپراتور دوم مخابراتی کشور، خدمات جدید خود از جمله اینترنت بی‌سیم ثابت (TDD-LTE)، تلویزیون تعاملی (IPTV)، و نقاط دسترسی عمومی (Wi-Fi) را نیز در شانزدهمین دوره تله‌کام به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

امضای الکترونیکی، نرم‌افزارهای کاربردی ویترین و آهنگ پیشواز ایرانسل، «8020» به عنوان سرویس ارسال پیام ارزش افزوده، پیام پیشواز ایرانسل، بسته‌های ترکیبی ایرانسل، گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین‌الملل کشور، شماره طلایی، روش‌های متنوع شارژ، جزیره هوشمند ایرانسل، طرح جدید کد شگفتی‌های ایرانسل و سرویس حساب چند کاربره نیز از جمله سایر محصولات و خدمات ایرانسل هستند که در نمایشگاه ایران تله‌کام 2015 در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

ایرانسل همچنین با توجه به نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها با هدف بهبود خدمت‌رسانی به آنها در حوزه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی (ICT)، اقدام به راه‌اندازی واحد ویژه‌ای تحت عنوان «کسب و کار سازمانی» کرده و در همین راستا در بخشی مجزا و اختصاصی به معرفی انواع راه‌کارهای سازمانی خود در این نمایشگاه می‌پردازد.

معرفی سامانه پیشرفته خدمات ماشین به ماشین (M2M) از مهمترین بخش‌های این غرفه است. ایرانسل با معرفی این سامانه برای اولین بار در کشور و به عنوان بستر خدمات دولت همراه، کاربردهای مختلفی در حوزه‌هایی نظیر شهر هوشمند، صنایع هوشمند، سلامت همراه، حمل و نقل و خودروهای هوشمند و خانه‌های هوشمند را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

همچنین انواع محصولات و خدمات سازمانی ایرانسل مانند خدمات ابری، خدمات مبتنی بر مکان (LBS)، ارتباطات امن و یکپارچه (APN)، آگاهی‌رسانی و تبلیغات هوشمند، زیرساخت کدهای دستوری (USSD)، ارتباطات یکپارچه سازمانی، ردیابی و مدیریت ماموریت‌های شهری در این نمایشگاه به سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفی می‌شوند.

پیش‌ثبت‌نام مودم‌های 3G و 4G/LTE اینترنت همراه ایرانسل با تخفیف ویژه نیز در نمایشگاه تله‌کام انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان دانشگاههای تبریز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top