تاریخ انتشار: شنبه 1394/07/18 - 01:59
کد خبر: 181618

وقوع انقلابی بزرگ در حوزه ارتباطات کشور

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: در 30 سال گذشته انقلاب و تحولی بزرگ در حوزه ارتباطات و مخابرات کشور به وقوع پیوسته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: در 30 سال گذشته انقلاب و تحولی بزرگ در حوزه ارتباطات و مخابرات کشور به وقوع پیوسته است.

به گزارش فارس، رسول سرائیان جمعه‌شب در مراسم جشن تجلیل از بازنشستگان شرکت مخابرات خراسان جنوبی، مخابرات را یکی از بخش‌های مهم کشور دانست و اظهار داشت: رویدادهای مهمی در روند تحولات در عرصه ارتباطات در این 30 سال اتفاق افتاده است.

وی افزود: پرسنل عرصه مخابرات فعالیت منحصر به فردی دارند و خدمتگزاری در این صنعت تفاوت‌های زیادی با عرصه‌های دیگر دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه جنس خدمت در عرصه مخابرات متفاوت است، اذعان داشت: خدمات بیشتر شرکت‌ها از گذشته تاکنون یکسان بوده اما عرصه مخابرات هر روز با نوآوری همراه است و ایده‌ای جدید ارائه می‌دهد.

سرائیان با بیان اینکه در این 30 سال سه اتفاق مهم در مخابرات رخ داده است، تصریح کرد: در سال‌های 63 و 64 بسیاری از روستاها حتی یک خط ارتباطی نداشتند و حتی شهرهای دور از مرکز مانند بیرجند همین‌گونه بوده است اما در حال حاضر تمام روستاها خطوط ارتباطی دارند.

وی اذعان داشت: در این 30 ساله خطوط تلفن ثابت به عنوان حداقل نیاز ارتباطی مردم، در دسترس آن‌ها قرار گرفته است.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران اظهار داشت: در سال‌های 73 و 74 موبایل به کشور وارد شد و انقلابی دوباره در حوزه ارتباطات کشور اتفاق افتاد و در حال حاضر تک‌تک افراد جامعه دارای تلفن همراه هستند.

سرائیان با بیان اینکه اینترنت تحول دیگری در کشور به وجود آورد، ادامه داد: هر تکنولوژی دارای نقاط مثبت و منفی است و باید شیوه استفاده صحیح آن را آموخت.

وی اذعان داشت: اینترنت به عنوان سومین تحول در حوزه ارتباطات انقلابی در کشور به پا کرده به طوری که اینترنت توانسته بستری فراهم کند که هر تحولی در دنیا اتفاق بیافتد هر فردی در هر گوشه‌ای دنیا می‌تواند باخبر شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: تحولات آینده نشان می‌دهند که انسان‌هایی می‌توانند در جامعه بشری ایفای نقش مثبت داشته باشند که دو مؤلفه نوآوری و دانش را کسب و ارائه کنند.

سرائیان خاطرنشان کرد: به کمک بستر ارتباطی امکان فراگیری هرگونه دانش در هر جای دنیا فراهم است به طوری که اینترنت بستری فراهم کرده تا بتوان از دانش دانشگاه‌های مختلف دنیا استفاده کرد و فردی نمی‌تواند بهانه برتری دانش را داشته باشد.

وی یادآور شد: حوزه دانش را باید تقویت کرد و فرزندانی فرهیخته و توانمند و با نوآوری تربیت کرد تا در جامعه نقش‌آفرین باشند.

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه ارتباطات امروز مسیر توسعه است، گفت: همکاران خراسان جنوبی پرسنلی متعهد به نظام، پرکار و تلاش و دلسوز هستند و هر نوآوری و خدمتی که در صنعت مخابرات کشور رخ می‌دهد همکاران شهرستان‌ها نیز در آن سهیم هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top