تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/07/23 - 11:53
کد خبر: 182242

واکنش «حبیب کاشانی» به استعفای خاکپور

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: محمد خاکپور مکان خوبی را برای دادن استعفا انتخاب نکرد و اگر او تصمیم داشت از سمت خود کنار برود باید این مسئله را در فدراسیون اعلام می‌کرد.

به گزارش فارس، حبیب کاشانی پس از بازی که تیم ملی فوتبال امید ایران از رقابت‌های غرب آسیا و اینکه محمد خاکپور در جمع بازیکنان استعفا کرده است گفت:‌اگر خاکپور این مسئله را در جمع بازیکنان اعلام کرده آن هم در مقطعی که مردم کام‌شان از کسب مقام قهرمانی شیرین است کار درستی نکرده چرا که نباید آنها را با یک خبر تلخ ناراحت کنیم.

وی افزود: خاکپور از سرمایه‌های فوتبال ایران است. او طی یکسال گذشته تجربیات خوبی در تیم ملی ایران به دست آورده و می‌تواند به تیم ملی امید کمک کند اما اگر هم استعفا داده این مسئله باید در جایگاه خودش کمیته فنی و ... مطرح شود و سپس تصمیم‌گیری کنیم. بنده چنین تصمیمی نگرفتم و اگر او استعفایی داده تصمیم خودش بوده است.

مدیر تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا عدم حمایت تیمش باعث شده خاکپور تصمیم به استعفا بگیرد،‌تصریح کرد: چه بی‌توجهی به تیم ملی امید شده است.

خبرنگاری که سوال قبل را پرسیده بود اعلام کرد شاید عدم پخش دیدارهای تیم ملی امید از تلویزیون و بی‌توجهی مسئولان فدراسیون به این تیم خاکپور را مجاب به اتخاذ چنین تصمیمی کرده است، گفت:‌مگر عدم پخش بازی‌های از تلویزیون دلیلی بر استعفا است. مگر وقتی بنده سرمربی تیم ملی می‌شوم به من می‌گویند همه بازی‌ها را زنده پخش می‌کنیم و روزنامه‌ها باید هر روز اسم بنده را منتشر کنند؟ نمی‌دانم دلیل این استعفا چه چیزی است. به بنده اعلام کردند که او چنین تصمیمی گرفته و این موضوع را در جمع بازیکنان این مسئله را اعلام کرده است. این نظر شخصی او است و اگر هم قرار باشد کسی با تیم ملی کار نکند ابلاغش را در فرودگاه نگرفته است.

کاشانی در مورد اینکه آیا اعضای فنی تیم ملی امید قرارداد دارند، گفت: قرارداد مرحله اول بسته شده و قرارداد مرحله دوم را هم برایشان فرستاده‌اند. محمد مایلی‌کهن و خاکپور روی این مسئله بحث داشتند و این قرارداد را امضا نکردند اما قرارداد هادی طباطبایی و سعید عزیزیان امضا شده است. این دو نفر روی موضوعات محتوایی قرارداد بحث داشتند و به همین خاطر قرارداد را امضا نکردند و قرار بود در جلسه مشترک با علی کفاشیان این مشکل حل شود.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا خاکپور استعفا کرده است، عنوان کرد: این مسئله را نمی‌دانم. خاکپور خودش چیزی به من نگفته بلکه یکی از دوستان به من اعلام کرد او در جمع بازیکنان استعفا کرده است. همه من را می‌شناسند و می‌دانند اهل دروغ و تعارف نیستم. من هم گفتم اگر او این تصمیم را گرفته و به نفع تیم است به آن احترام می‌‌گذاریم. این مکان محلی برای ابراز ناراحتی نیست. ما وظیفه مان این است که برای مردم تلاش کنیم. خاکپور از سوی فدراسیون به عنوان سرمربی اعلام شده او اگر اصلا تمایلی به همکاری ندارد باید به فدراسیون بیاید و این مسئله را اعلام کند. فکر می‌کنم کج‌سلیقگی صورت گرفت و در روزی که مردم از ورود تیم با جام قهرمانی خوشحال بودند نباید این حرف زده می‌شد. استعفای خاکپور در کمیته فنی مطرح می‌شود و اگر او خواهان کار کردن نبود نمی‌شود کسی را زوری نگه داشت. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع تیم ملی و المپیک باشد جای نگرانی وجود ندارد و ان‌شاءالله خدا کمک می‌کند تیم همین روند را ادامه دهد.

مدیر تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا از قبل می‌دانست آیا خاکپور قصد استعفا دارد، تصریح کرد: خیر، بنده و شما دوستان خبرنگار با یکدیگر وارد فرودگاه شدیم. من هم همین الان این مسئله را شنیدم و به دوستی که این خبر را به من داد گفتم اگر او مایل به استعفا بوده زمان خوبی را انتخاب نکرده است و اگر به قول یکی از دوستان خاکپور خسته بوده و بحثی را مطرح کرده طبیعتا خودش این مورد را اصلاح می‌کند. باز هم می‌گویم اگر کسی مایل به کار کردن برای تیم ملی کشورش نباشد نمی‌توان او را زوری نگه داشت. خاکپور تا امروز خدمت کرده و واقعا دستش درد نکند اما اگر تصمیم به جدایی دارد باید در فدراسیون این مسئله مطرح شود.او حتی از ما نیامد خداحافظی کند. بنده هم خداحافظی نکردم و فکر می‌کنم چیز خاصی نیست که باعث نگرانی شود و فعلا باید کام‌مان از این برد شیرین باشد.

وی در مورد اینکه محمد مایلی‌کهن اعلام کرده است از تصمیم خاکپور اطلاع داشته و او به خاطر عدم حمایت از تیم ناراحت بوده است، خاطرنشان کرد: تیم به طور کامل حمایت می‌شود. از دی ماه سال گذشته تا به امروز این تیم حدود 24 بازی دوستانه داشته است. این نشان می‌دهد بهترین حمایت‌ها از تیم امید انجام شده است. شما می‌بینید بازیکنان چقدر خوب کار می‌کنند که این حاصل تلاش کادر فنی است. شاید امکاناتی که به این تیم امید ارائه می‌شود قبل و بعد از انقلاب بی‌بدیل بوده باشد. اما اگر خاکپور انتظار دارد رئس فدراسیون فوتبال برای استقبالش به فرودگاه بیاید این موضوع دیگری است. تیمی که در تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کند و تا الان 24 بازی مختلف انجام داده نشان می‌دهد حمایت خوبی داشته است. ما امروز مشکل سرباز و خروجی نداریم و با بهترین تیم‌ها بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. فعلا نمی‌خواهم در مورد این استعفا صحبت کنم و بنا ندارم کام مردم از قهرمانی تلخ شود.

کاشانی در پایان در پاسخ به این سوال که شاید شکاف بین تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان و دعوت هفت بازیکن تیم ملی امید به اردوی تیم ملی بزرگسالان و اختلافاتی که در این زمینه وجود دارد دلیل استعفای خاکپور بوده است، گفت: فکر می‌کنم می‌خواهید حاشیه درست کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
فیلم/ روضه شهادت امام صادق حاج محمود کریمی
فیلم/ نماهنگ شهادت امام صادق
فیلم/ مداحی حاج مهدی رسولی در رثای شهادت امام صادق
ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top