تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/07/27 - 17:37
کد خبر: 182633

پاسخ هیئت فوتبال خراسان به درخواست آیت الله علم‌الهدی

خبرنامه دانشجویان ایران: سه سال قبل هم امام جمعه محترم در خصوص تغییر نام باشگاه ابومسلم به مدیر کل وقت تربیت بدنی نامه ای مکتوب زده بودند ولیکن تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

در پی سخنان امام جمعه مشهد مبنی بر دشمنی ابومسلم با حضرت رضا(ع) و درخواست تغییر نام تیم‌های ابومسلم و سیاه‌جامگان، مهدی برادران گفت: جامعه فوتبال استان از ارادتمندان همیشگی به حضرت امام رضا ع بوده و خواهند بود و رنگ مشکی را نماد عزای اهل بیت خصوصا عزای حسینی می‌دانند.

به گزارش تابناک خراسان رضوی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان ابراز ارادت تیم های فوتبال و طرفداران آنها به حضرت ثامن الحجج(ع) در صفحه اینستاگرام شخصی خودش نوشت:  سعی خواهم کرد در جلسه ای با حضور آقایان عباسی و فرهاد کاظمی از سیاه‌جامگان و آقای سبحانی نیا از نسل ابومسلم ، به طور خاص به حضور امام جمعه محترم مشهد رسیده و نظر ایشان را تامین نماییم.

مهدی برادران یادآوری کرد: سه سال قبل هم امام جمعه محترم در خصوص تغییر نام باشگاه ابومسلم به مدیر کل وقت تربیت بدنی  نامه ای مکتوب زده بودند ولیکن تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: معتقدم اگر ما قصوری داشتیم بازهم امام رضا ع به ما لطف و عنایت داشته اند که به اتکا مردم تا اینجا جلو آمده ایم و آنچه مسلم است مدیران و هواداران این تیم ها از ارادتمندان به اهل بیت هستند و در هر بازی هزاران نفر با فریادشان از امام رضا ع مدد می‌خواهند.

برادران یادآور شد: اعضاء هیات مذهبی هواداران ابومسلم سالهاست سه شنبه ها متوسل به ائمه خصوصا حضرت جواد الائمه ع هستند و جالب آنکه صعود به لیگ برتر در روز ولادت امام جواد ع صورت گرفت و تیم سیاهجامگان در تمام بازی ها (یا جوادالائمه) را بر پیراهن خود به عنوان قسمت ثابت درج کرده است.

وی افزود:  همین جمعه قبل بهترین تجلیل از سردار همدانی در ورزشگاه ثامن الائمه صورت گرفت و دوروز قبل هم تقدیر از سردار شوشتری با حضور فرزندشان قبل از بازی نسل ابومسلم صورت گرفت.

رئیس هیئت فوتبال استان همچنین با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی کانون هواداران هیات فوتبال استان در مشهد گفت : این شب‌ها می‌شود تا ارادت بازیکنان لیگ برتری را با حضور چند ساعته‌شان در پذیرایی از مردم ببینید.

وی تاکید کرد: ما همه هیاتی هستیم ؛ از اعضا هیات فوتبال تا بازیکنان تیم ها و داورانی که توفیق خادمی امام رضا ع در حرم را دارند تا مردمی که علی رغم علاقه قریب به نیم قرن و خاطرات تاریخی فراوان به این نام و رنگ باز هم نمیخواهند شبهه ای مبنی بر موجب ناراحتی امام رضا ع شدن را فراهم کنند.

برادران تصریح کرد: به عنوان رییس هیات فوتبال استان به امام جمعه محترم مشهد اطمینان خواهم داد که جامعه فوتبال استان از ارادتمندان همیشگی به حضرت امام رضا ع بوده و خواهند بود و رنگ مشکی را نماد عزای اهل بیت خصوصا عزای حسینی می‌دانند.

رئیس هیئت فوتبال استان همچنین از آیت الله علم الهدی دعوت کرد تا با حضورش در ورزشگاه و دعای خیر و حمایت معنوی از ورزشکاران باعث سربلندی نام استان و شهر منتسب به امام رضا ع در سطح ملی و ان شالله بین المللی گردند.

برادران همچنین از رسانه ها گلایه کرد: امام جمعه معزز مشهد در خصوص نتایج بازیهای اخیر دو تیم لیگ برتری‌مان تبریک گفتند که موجب خوشحالی جمع گردید اما متاسفانه هیچ رسانه ای به آن اشاره نکرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top