تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/08/05 - 14:54
کد خبر: 183311

در بیانیه بسیج دانشجویی مطرح شد؛

جک استراو بدنبال «نفوذپذیران» در ایران است

جک استراو بدنبال «نفوذپذیران» در ایران است

این سفر تفریحی! سوالاتی را برای قشر دانشجو به وجود آورده که : آیا جک استرو در ایران برای برگزاری دوره های فشرده فتنه گری آمده است؟ یا خاطرات 200 سال جنایت را مرور می کند؟ آیا برنامه ریزی برای انتخابات را در دستور کار دارد؟

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در خصوص سفر جک استراو بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: این سفر تفریحی بخشی از ماموریت کاری آقای جک استراو می باشد تا احتمالا با دوره ­گردی در کشور قراضه­ نفوذ پذیران ­متجدد نما را شناسایی کرده تا منافع اربابان غربی خود را با هم مرور کنند یا تمرین وادادگی و خیانت به ملت را تمرین نمایند.

متن این نامه به شرح زیر است:

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت های استکباری که همواره مشغول استعمار و استثمار کشور های ضعیف و مظلوم بودند؛ حضور نظامی مستقل که مبانی حکومتی آن براساس دین و مشارکت مردم بنا شده را برنتافتند، فلذا برای جلوگیری از توفیق و پیشرفت این کشور اسلامی ابتدا جنگی 8 ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند و پس از تودهنی خوردن از سوی ملت بزرگ ایران و شکست صدام ملعون در جنگ تحمیلی ، رویه ی استکبار جهانی از جنگ سخت سرزمین به جنگ نرم و فتح قلوب و اذهان ملت ها تغییر کرد تا بدین وسیله جمهوری اسلامی و ارکان آن را از درون تهی کنند و با خدشه دار کردن عزت و استقلال ملی، کشور را به نحو مطلوب خود سوق نماید.

در این میان انگلیس یکی از کشورهایی است که همواره کشورمان در طول دوران های مختلف از آن آسیب دیده است، کسی که اندک آشنایی با تاریخ معاصر ایران داشته باشد همواره در نقطه نقطه آن جای پای اقدامات خصمانه انگلیس و دست نشانده های آن را مشاهده می کند. در تاریخ یکصد و پنجاه ساله ایران؛ بارها و بارها شاهد خیانت های لردهای انگلیسی بوده ایم؛ از قرارداد پاریس تا رویترز و از قرار داد تالبوت تا لاتاری و دارسی و طی سال های 1907 و 1919 که توانستند به غارت منابع این مملکت پرداخته و خیانتهای فراوانی را روا دارند. ملت ایران نقش انگلیس استعمارگر را در ماجرای مشروطه و اعدام شیخ فضل الله نوری و حمایت از رضاخان میر پنج و کودتای 28 مرداد و اشغال ایران در جنگ جهانی و قحطی و بدبختی زیادی که به این مملکت روا داشتند را فراموش نخواهدکرد.

مگر می شود نقش روباه مکار را در ترور دانشمندان هسته ای کشور فراموش کرد؟ مگر می شود حمایت بی دریغ انگلیس از فتنه گران را برای اجرای پروژه براندازی جمهوری اسلامی ایران فراموش کرد؟ مگر انبوهی از خیانت ها و اقدامات خصمانه این کشور متزور فراموش شدنیست؟

تاریخ نشان داده است هریک از فعل و انفعالات انگلیسی ها با برنامه ریزی و هدف مشخص بوده و اخیرا سفر جک استراو که گفته شده است یک سفر تفریحی می باشد بیشتر به یک جک سیاسی شباهت دارد چرا که شکی نیست این سفر تفریحی بخشی از ماموریت کاری آقای جک استراو می باشد تا احتمالا با دوره ­گردی در کشور قراضه­ نفوذ پذیران ­متجدد نما را شناسایی کرده تا منافع اربابان غربی خود را با هم مرور کنند یا تمرین وادادگی و خیانت به ملت را تمرین نمایند.

این سفر تفریحی! سوالاتی را برای قشر دانشجو به وجود آورده که: آیا جک استراو در ایران برای برگزاری دوره های فشرده فتنه گری آمده است؟ یا خاطرات 200 سال جنایت را مرور می کند؟ آیا برنامه ریزی برای انتخابات را در دستور کار دارد؟

در هرصورت آنچه واضح مبرهن است این یک سفر تفریحی نیست یا بهتر بگوییم این تنها یک سفر تفریحی نمی باشد و قطعا جک استراو در پی انجام ماموریتی در کشور است.

در پایان اعلام می داریم که دانشجویان انقلابی اجازه ورود جک استراو به هیچ دانشگاهی را نداده و تبعات حضور این میهمان ناخوانده به عهده مسئولان دعوت کننده خواهد بود و در صورتی که این دوره گردی ها توسط این عنصر انگلیسی پایان نپذیرد و  قصد گشت و گذار در سایر نقاط کشور را داشته باشند ؛ بایستی منتظر پاسخ انقلابی دانشجویان بود.

والسلام

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرپرست موقت استقلال انتخاب شد/ آتیلا مجوز نگرفت
هآرتص: نتانیاهو با چشمان باز به دام سنوار افتاد
عقبگرد بورس در روز میانی هفته
ریکاردو ساپینتو، قهرمان شد و رفت
اقدام سازمان برنامه برای حل مشکل معیشتی معلمان +جزئیات
اعتراف وزیر تندرو اسرائیلی +جزئیات
آب درمانی، راز سلامتی و طول عمر
گزارشی از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب +فیلم
راهنمای کامل درباره کاربرد اسید سیتریک در تهیه لواشک
چگونه روزی ۱۰ دلار درامد داشته باشیم؟
انجام آزمایشات کرونا در منزل با مناسب ترین قیمت
سفارش تولید و چاپ جعبه هاردباکس ۵۰ عددی ۲۴ ساعته از کجا ؟
محمود حسینی‌پور، معاون پارلمانی رئیسی شد
جدیدترین پیش بینی از قیمت دلار در روزهای آینده
سرمربی والیبال، سرمربی تیم ملی دوومیدانی شد!
خاطره جالب رهبر انقلاب از زمانی که کتاب کرایه می کردند +فیلم
فردا یارانه این دهک ها واریز می‌شود
اطلاعیه دادسرای روحانیت درباره اجرای حکم یک روحانی
دوبله پشت سر هم شخصیت های معروف که از دیدنش سیر نمی شوید +فیلم
آخرین فیلم زنده‌یاد شهرام عبدلی در تلویزیون
اعلام همبستگی پادشاه دانمارک با ملت فلسطین +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top