تاریخ انتشار: 22 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1839

روزنامه اعتماد بی اعتمادی کرد

ما حرفهایمان با جمع بسیج دانشجویی کاملا صریح و روشن بود و در آنجا صحبت کوتاهی داشتم. من در آن جلسه اشاره‌ای به صعود به قله دماوند توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران کردم و نیز خاطره‌ای از مقام معظم رهبری در بحث تقویت کوهنوردی بیان نمودم و گفتم که خوب است در فضای حاضر هوشیاری به خرج دهیم و مراقب باشیم که برخی از افراد وحدت ما را در این فضا از بین نبرند، زیرا کسانی که آن اتفاقات را به وجود آورده‌اند هم اکنون به دنبال ایجاد چالش در میان نیروهای موجود در فضای جامعه هستند و برای این کار خوب است که همگی مراقبت کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران:فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به جعل خبری به نقل از وی در روزنامه اعتماد، گفت: ما هیچگاه به دنبال اقدامات امنیتی در دانشگاهها نیستیم.

"سردار علی فضلی"، شب گذشته در حاشیه نشست بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با روسای دانشگاه‌های استان در جمع خبرنگاران از موضع روزنامه اعتماد نسبت به سخنانش انتقاد کرد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران اظهار داشت: ما حرفهایمان با جمع بسیج دانشجویی کاملا صریح و روشن بود و در آنجا صحبت کوتاهی داشتم. من در آن جلسه اشاره‌ای به صعود به قله دماوند توسط بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران کردم و نیز خاطره‌ای از مقام معظم رهبری در بحث تقویت کوهنوردی بیان نمودم و گفتم که خوب است در فضای حاضر هوشیاری به خرج دهیم و مراقب باشیم که برخی از افراد وحدت ما را در این فضا از بین نبرند، زیرا کسانی که آن اتفاقات را به وجود آورده‌اند هم اکنون به دنبال ایجاد چالش در میان نیروهای موجود در فضای جامعه هستند و برای این کار خوب است که همگی مراقبت کنند.

سردار فضلی گفت: متاسفانه این روزنامه اعتماد "بی اعتمادی" کرد و صادق نیست و البته باید گفت رسانه‌هایی که غیر صادقانه با خبرها برخورد می کنند حتما این رفتار آنها به حسابشان نوشته خواهد شد ولی باید این را دانست که از آنها انتظار می رود که شجاعت داشته باشند.

وی افزود: من در مورد حوادث و فتنه عمیقی که اخیرا بر کشور ما و بر نظام مقدس اسلامی گذشت به صورت مبسوط در برخی از جلسات عرایضی داشتم زیرا اساسا ما تکلیف روشنگری داریم ولی این رسانه ها هرگز به این قبیل جلسات اشاره‌ای نداشته اند که از آن جمله می‌توان به گفته های من در یادواره شهدای بخش اشتهارد شهرستان کرج اشاره کرد که به صورت مبسوط به این موضوع پرداختم و باید گفت اگر بنا است واقعا چیزی هم نقد شود آنقدر باید صداقت و شجاعت داشت که آن گفته‌ها را نیز منتشر کند.

وی گفت: فضاسازی‌ها تاثیر مثبتی برای این گونه از رسانه‌ها نخواهد داشت، آنها ماهیت خود را برای ما اثبات کرده‌اند بنابراین هر چقدر به این قبیل از مسایل دامن بزنند حتما سود کمتری خواهند برد.

سردار فضلی اظهار داشت: ما داوری بر عهده امت‌مان گذاشته‌ایم و اعتقادمان بر این است که توفیق خادمی و نوکری عزیزان رزمنده و بسیجی و امت‌مان را برای پاسداری از اسلام، انقلاب ، کشور، نظام ولایی و بهترین مردمی که امروز در ایران اسلامی زندگی می کنند برعهده گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در پایان گفت: من امیدوارم دانشگاه‌های عزیز اردوهای عملی که مربوط به دو واحد دفاع مقدس دانشگاهی می باشد را با بازدید از مناطق جبهه‌ها و امکاناتی که ما داریم سپری کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top