تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/08/12 - 15:16
کد خبر: 183994

مظلومی از علی ضیاء شکایت می‌کند

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی آبی ها می گوید من آدمی هستم که می توانم از حق خودم بگذرم اما نمی توانم از حق هواداران تیم بگذرم.

پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل فولاد گفت: تشکر می کنم از شما خبرنگاران که دربی را خوب پوشش دادید، ممنون از هواداران که آمده بودند و می توانم بگویم این یکی از دربی هایی بود که اخلاق و فرهنگ در آن توسط هواداران دو تیم به خوبی پیاده شد.

او رابطه آمادگی برای بازی با فولاد در جام حذفی گفت: با توجه به فرصت اندکی که داشتیم و بارندگی هوا، تمرین آن چنانی نداشتیم، فقط دیروز یک تمرین در سالن داشتیم و خودمان را آماده کردیم برای این بازی که حکم مرگ و زندگی دارد، تیمی که حذف شود دیگر نمی تواند در این بازی ها حضور داشته باشد، بنابراین پیروزی در این بازی بسیار مهم است.

مظلومی ادامه داد: ما اصلا به این موضوع کاری نداریم که فولاد کجای جدول است، بهرحال مهم این است که ما فریب جایگاه فولادی ها را نخوریم، در این بازی ما حق اشتباه نداریم و اشتباهات بازی های قبل را نباید تکرار کنیم، آن اشتباهات ممکن است باعث ضربه خوردن تیم شود.

سرمربی آبی ها ادامه داد: قهرمانی در جام حذفی، برای رسیدن به آسیا نزدیک ترین راه است، با احترام برای حریفمان، خودمان را در این بازی برای پیروزی آماده کردیم و می خواهیم فولادی ها را شکست دهیم و با پیروزی در برابر فولاد خودمان را برای قهرمانی آماده کنیم و به آسیا برویم.

او در رابطه با جاسم کرار و وضعیت او در این تیم گفت: راجع به جاسم کرار و بازی دربی دیگر هیچ حرفی نمی زنم، اینجا جز حرف هایی در رابطه با بازی فولاد، چیز دیگری می خواهم نگویم، برای بازی فردا به جز کرار همه بازیکنانمان را داریم و هیچ مصدوم و محرومی نداریم. بچه ها کمی از بازی پرسپولیس ناراحت هستند و سعی کردیم با صحبت کردن، آنها را آماده این بازی کنیم.

مظلومی در در رابطه حرکت و عذرخواهی مجری تلویزیون گفت: من فقط می توانم بگویم متاسفم نمی خواستم در این مورد صحبت کنم، ایشان آدمهای زیادی را واسطه کردند تا بتوانند در این باره حرف هایش را بزند اما من هنوز تصمیم نگرفتم، این را می دانم که باید برای حفظ احترام پیشکسوتان و هواداران تیم با ایشان و آدمهای دیگر حاضر در آنجا برخورد کنم، من می توانم از حق خودم بگذرم اما از حق هواداران نه، از این دست شعارها برای من زیاد دادند بنابراین تعجب نمی کنم اما در ناراحتی من از این است که در ماه محرم دوستان این رفتارها را از خود بروز دادند.

او ادامه داد: من از مادر و خواهر ایشان و تمام کسانی که پادرمیانی کردند ممنونم قرار است امشب بیایند صحبت کنیم. همانطور که گفتم از حق خودم می گذرم اما از حق مردم و هواداران نه، البته سه چهار نفر دیگر نیز بودند که به همراه ایشان آن شعارها می دادند و طبعتا در مورد همه آنها پیگیری قانونی خواهم کرد.

مظلومی در رابطه با صحبت های کی روش و عدم دعوت از رحمتی گفت: در مورد کی روش و صحبت هایش، حرفی ندارم، رحمتی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ماست، او بهترین دروازه بان حال حاضر فوتبال ایران است و وقتی سرمربی تیم ملی اینگونه صحبت می کند من دیگر حرفی ندارم، تنها می توانم بگویم آقای کی روش تمرکز بهتر است روی تیم ملی تمرکز کند چرا که بازی های خیلی سختی را در پیش داریم، بازی های بسیار سختی مانند بازی با گوام و ترکمنستان!

او در پایان راجع به استفاده از وحید طالب لو گفت: چیزی وجود دارد این است که من قولی به کسی ندادم که بازی خواهد کرد یا نه، در دربی هم بهترین تعویض ها را کردیم و احساس می کنم بهترین تصمیم ها را گرفتیم، البته من به تنهایی کاری را انجام نمی دهم و تمام تصمیمات تیم را با کمک دستیارانم می گیرم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top