تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/09/02 - 15:30
کد خبر: 185925

جعفری: «شاهزاده روم » بایکوت شده است

حداقل 10 بار با افراد مختلف در شهرداری تهران برای تبلیغات شهری نامه نگاری کردیم که در مرحله اول دستورات خوبی هم در این زمینه صادر شد، ولی در مراحل بعدی اتفاقی در این خصوص نیافتاد

خبرنامه دانشجویان ایران: حامد جعفری، تهیه کننده انیمیشن «شاهزاده روم» در گفتگو با «نسیم»، درباره نبود تبلیغات شهری برای این انیمیشن گفت: از شهرداری تهران برای انجام تبلیغات شهری این انیمیشن پیگیری های زیادی کردیم و حتی با موسسه تصویر شهر هم نامه نگاری هایی انجام داده و درخواست کردیم که برای انجام تبلیغات شهری «شاهزاده روم» مساعدت کنند که متاسفانه رایزنی ها به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: با وجود اینکه روند حمایت شهرداری از فیلم ها در قالب تبلیغات شهری وجود دارد ولی این مهم برای «شاهزاده روم» محقق نشد؛ البته در شهرهای مشهد، بجنورد، یزد و اهواز با حمایت سازمان فرهنگی و تفریحی هر شهر، تبلیغات شهری صورت گرفته است.

تهیه کننده «شاهزاده روم» درباره عدم همکاری شهرداری تهران برای تبلیغات شهری اظهار داشت: شاید یکی از دلایل آن باشد که این انیمیشن به صورت مستقل تولید شده و به ارگانی وابسته نیست، به همین دلیل نتوانسته حمایتی از این سازمان‌ها بگیرد؛ با این حال خوشبختانه «شاهزاده روم» تا این لحظه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

جعفری افزود: حداقل 10 بار با افراد مختلف در شهرداری تهران برای تبلیغات شهری نامه نگاری کردیم که در مرحله اول دستورات خوبی هم در این زمینه صادر شد، ولی در مراحل بعدی اتفاقی در این خصوص نیافتاد؛ حتی بنیاد فارابی  هم به سازمان زیباسازی شهرداری درباره تبلیغات شهری «شاهزاده روم» نامه نوشت، ولی این نامه هم به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه ظاهرا حمایت از اثری با موضوع مادر امام زمان (عج) برای شهرداری مهم نیست، تصریح کرد: در هنگام تولید هیچ نهاد فرهنگی حاضر نشد کوچکترین کمکی به ما کند ولی پس از اینکه «شاهزاده روم» با استاندارد‌های سینمای انیمیشن تولید شد، برخی از سازمان‌ها و نهادها که یکی از آنها رسانه ملی بود، حمایت هایی از این اثر داشتند. دیگر نهادها هم هیچوقت حاضر به کمک حداقلی هم به ما نشدند.

تهیه کننده «شاهزاده روم»  ادامه داد: شهرداری تهران اگر قصد حمایت از این انیمیشن را ندارد، می توانست حداقل در کمیت بیلبوردها و بنرها این مسئله را اعمال کند، یعنی حداقل دو بنر شهری به این اثر اختصاص می داد که این مهم نیز محقق نشد. بایکوت شدن تنها اثر سینمایی در مورد مادر امام زمان (عج) توسط شهرداری تهران جای سوال دارد. امیدوارم این نهاد که بودجه‌ فراوانی هم برای حمایت از آثار فرهنگی در اختیار دارد کمی هم به انیمیشنی که بزرگان دین و هنر آن را ستودنی دانستند توجه کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مروری بر ۲۳ بار حضور و دیدار رئیس‌جمهور شهید با دانشگاهیان
تعطیلی تمامی واحدهای قضایی در روز چهارشنبه
تایید انتخابات مجلس در ۲۱ حوزه و تعیین تاریخ انتخابات ریاست جمهوری
پیام تسلیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور
حضور مقامات سوریه در سفارت ایران در دمشق برای ابراز همدردی
تعطیلی موزه‌ها در روز چهارشنبه
اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان
حیدر حیدر گویان دانشجویان عزادار شهید مظلوم در مقابل دانشگاه تهران +فیلم
دسته عزاداری دانشجویان دانشگاه تهران در فراق شهید جمهور +فیلم
بسیج تمامی امکانات شهرداری مشهد برای تشییع شهید جمهور
برپایی دسته عزاداری هیئت‌های دانشجویی در سوگ رییس جمهور شهید +عکس
استقبال از پیکر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد +عکس
محل استقرار اتوبوس ها برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع
دوره بعدی شوراهای شهر ۳ ساله خواهد بود؟
حال و هوای اعضای هیئت دولت در هنگام ورود پیکر رئیس جمهور شهید +فیلم
بغض مجری سرشناس بی‌بی‌سی فارسی هنگام اعلام خبر شهادت رئیسی+ فیلم
راهنمای گام به گام تنظیم ساعت جی شاک ga ۲۱۰۰
آیا عکاسی شغل پردرآمدی است؟
تصویری غم انگیز از جای خالی رئیس‌جمهور در هواپیمای اختصاصی دولت
اثر جدید روح‌الامین به‌مناسبت شهادت شهید جمهور +عکس
رشد اندک بورس/ افزایش یک هزار و ۲۳۷ واحدی شاخص کل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top