تاریخ انتشار: 22 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1861

ابطحی برگشت

در پی مسدود شدن وبلاگ‌ محمد علی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز و رئیس ‌دفتر خاتمی در زمان ریاست‌جمهوری که به اتهام دست داشتن در اغتشاشات پس از انتخابات در زندان به سر می‌برد، ابطحی وبلاگ خود را به دامنه .ir آی.آر مجدداً فعال کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران:یک شب که چند ساعتی برای افطار من را به منزل بردند و در اطاق هیچکس جز خانواده ام نبودند قاطعانه به آنان گفتم که من خودم سایتم را مینویسم که باور کنند. در هر حال وقتی دلم از هک شدن سایت گرفت و مجبور بودم دوباره 24 ساعته در اطاقم غوق بکشم.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، در پی مسدود شدن وبلاگ‌ محمد علی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز و رئیس ‌دفتر خاتمی در زمان ریاست‌جمهوری که به اتهام دست داشتن در اغتشاشات پس از انتخابات در زندان به سر می‌برد، ابطحی وبلاگ خود را به دامنه .ir آی.آر مجدداً فعال کرد.

برپایه این خبر ابطحی در تازه‌ترین به روز رسانی و‌ب‌نوشت خود با دامنه جدید آی.آر از زندان مطلبی را با عنوان "اومدم.باز اومدم. با IR اومدم "منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش در بخشی از این مطلب آمده است:

اومدم.باز اومدم. با IR اومدم.
وبلاگنویسی از داخل زندان، اگرچه یک پدیده‌ی مهمی شد ولی برای من در این غربت زندان فرصت بیرون آمدن از اطاق تنهائیم بود و امکانی بود که حرف‌ها و درد دل‌هایم را آنگونه که خودم باورداشتم بنویسم و از غربت و سختی‌ام تا حدودی کاسته شود. اما اصحاب وبلاگنویسی که همواره همه را به مبارزه با سانسور و فیلتر می‌خواندند، فرمان و فراخوانی به هک کردن سایت من صادر کردند و این فرمان افاقه کرد و آدرس رسمی سایت من از کار افتاد.
خیلی‌ها به جد و طنزاشاره کردند که سایت را بازجو می‌نویسد و یا من تحت فشار آن را به روز می‌کنم. با سابقه‌ای که البته از زندان شنیده بودیم، حرف نامربوطی تلقی نمی‌شد اما این بار واقعا فضای متفاوتی در زندان بود. لااقل در مورد من شکنجه و آزاری صورت نگرفته است. این به معنای این نیست که از زندانی بودنم راضی هستم و یا شرایط سخت تنهائی سه ماه در زندان بودن را فراموش کرده‌ام. ولی لااقل من نمی‌توانم غیر از ناراحتی از اصل زندان، نسبت به رفتار انسانی و گفتگوهای عمیق و دوجانبه و آزدانه با بازجو و امکان مطلب نوشتن در وبسایتم را قدر نشناسم. من آرزو میکردم کاش دفعات پیش هم می‌شنیدیم برای دیگران، زندان اینگونه بود و می‌گفتند همیشه با همه رفتار خوبی وجود داشته است. یک شب که چند ساعتی برای افطار من را به منزل بردند و در اطاق هیچکس جز خانواده ام نبودند قاطعانه به آنان گفتم که من خودم سایتم را مینویسم که باور کنند. در هر حال وقتی دلم از هک شدن سایت گرفت و مجبور بودم دوباره 24 ساعته در اطاقم غوق بکشم ، از بازجو - همان که گفتم باهم دوستیم - خواستم که از طریق آدرس ir آن را راه اندازی کند، وبازجو چنانکه افتد ودانی، تخصص بالائی در این کار داشت، اطلاع داد که این سایت آماده است. تشکر کردم و امروز اصرار کردم که آن را بنویسم تا اگر کسانی آن را خواندند درآخرین شب قدر دعائی برای آزادی ما بکنند که این سه ماهه بسی دشوار بود. دو شب قدر گذشته را در زندان با محمد عطریان و سعید شریعتی خیلی با حال برگزار کردیم. برای همه تان دعا کردیم. اگر شما هم جزء فراخوانان به هک کردن سایت نیستید، در سایتها وفضاهای مجازی تان آدرس جدید سایت من را به دوستان اطلاع دهید. ایام شهادت امیرالمومنین هم تسلیت باد و همین دیگه. تا فردا.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top