تاریخ انتشار: 22 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1862

ادامه ماجرای دیدار فاتح و مهدی هاشمی

پس از آنکه خبری را در خصوص دیدار ابوالفضل فاتح با مهدی هاشمی رفسنجانی منتشر نمود و این خبر در ستون زمزمه ایرنا که معمولا به بازتاب اخبار مهم سایر پایگاههای اینترنتی می پردازد نیز انتشار یافت ، ابوالفضل فاتح روز شنبه 21 شهریور با ارسال یادداشتی به یک سایت اینترنتی ضد دولت ، مطالبی را علیه ایرنا بیان داشت.نکته جالب توجه در یادداشت ابوالفضل فاتح آن است که وی مطالب خود علیه ایرنا را از مطلب مسعود بهنود که روز جمعه 20 شهریور نگاشته شده بود ،رونویسی کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران:ابوالفضل فاتح روز شنبه با ارسال مطلبی به یک سایت اینترنتی ضد دولت ، مطالبی را علیه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) اظهار داشت که روز جمعه مسعود بهنود مشابه همین مطالب را علیه ایرنا در وبلاگ خود نگاشته بود.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از ایرنا ، پس از آنکه خبری را در خصوص دیدار ابوالفضل فاتح با مهدی هاشمی رفسنجانی منتشر نمود و این خبر در ستون زمزمه ایرنا که معمولا به بازتاب اخبار مهم سایر پایگاههای اینترنتی می پردازد نیز انتشار یافت ، ابوالفضل فاتح روز شنبه 21 شهریور با ارسال یادداشتی به یک سایت اینترنتی ضد دولت ، مطالبی را علیه ایرنا بیان داشت.نکته جالب توجه در یادداشت ابوالفضل فاتح آن است که وی مطالب خود علیه ایرنا را از مطلب مسعود بهنود که روز جمعه 20 شهریور نگاشته شده بود ،رونویسی کرد.

ابوالفضل فاتح در مطلب خود که روز شنبه علیه ایرنا نوشت ، این خبرگزاری را با رسانه های شوروی سابق مقایسه کرد که گمراه کردن مسئولان بخشی از رسالت آن است . فاتح در همین رابطه نوشت:"افسوس رسانه ای چون ایرنا ...این گونه رسانه ها، یادآور رسانه هایی چون در شوروی سابق هستند که رسالتشان را گمراه کردن مسوولان می دانند."

ابوالفضل فاتح در شرایطی روز شنبه ایرنا را با رسانه های شوروی سابق مقایسه می کند و مدعی می شود که هدف ایرنا گمراه کردن مسئولین است که عینا همین موضوع یک روز قبل در وبلاگ مسعود بهنود منتشر شده بود.مسعود بهنود روز جمعه 20 شهریور در وبلاگ خود علیه ایرنا نوشت:"در شوروی سابق از مدیران خبرگزاری ها و خبرنگاران خبرگزاری رسمی شوروی و روزنامه های ایزوستیا و پرودا می پرسیدند چرا عین هم می نویسند و فاش می شد که آن ها جز این کاری نمی دانند متحدالمال هائی بیرون می آمد که فقط و فقط سران حزب را گول می زد .این مقالات دستوری نمونه اش را در خبرگزاری جمهوری اسلامی خواندم .

تکرار مطالب مسعود بهنود توسط ابوالفضل فاتح علیه ایرنا آنهم به فاصله یک روز ، یادآور رفتار روزنامه های زنجیره ای است که یک محور خبری یا تحلیلی در اتاق فکر مطبوعات زنجیره ای به تصویب می رسید و به صورت همزمان توسط چند نویسنده مختلف در ستونهای مطبوعات منتشر می شد.

ابوالفضل فاتح در شرایطی همراه با مسعود بهنود ایرنا را به مشابهت با رسانه های شوروی سابق متهم می کند که تکذیبیه وی در خصوص خبر مورد اشاره در ستون زمزمه درج شده بود.
مسعود بهنود نیز مانند ابوالفضل فاتح در انگلیس اقامت دارد.بهنود از همکاران رسمی بی بی سی فارسی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
آمریکا: ایران در حال دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت است
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top