تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/09/10 - 11:20
کد خبر: 186572

آخرین وضعیت تردد زائران در مرز مهران

تردد در پایانه مرزی مهران از حالت ازدحام به حالت عادی بازگشته است و این پایانه در حال آمادگی برای پذیرش زائران به کشور است.

خبرنامه دانشجویان ایران:  تردد در پایانه مرزی مهران از حالت ازدحام به حالت عادی بازگشته است و این پایانه در حال آمادگی برای پذیرش زائران به کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهران، از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 850 هزار نفر از طریق پایانه مرزی مهران به کشور عراق وارد شدند و از روز گذشته در این پایانه شاهد بازگشت زائران از طریق پایانه مرزی مهران به کشور هستیم.

مرز مهران در روزهای گذشته شاهد ازدحام بسیار زیاد زائران بود به گونه‌ای که با تصمیم مسئولان محورهای منتهی به شهر مهران مسدود شد و با این اقدام موج جمعیتی که در پایانه وجود داشت کاهش پیدا کرد و تردد زائران در این پایانه به حالت عادی بازگشت.

وضعیت تردد در پایانه مرزی مهران اکنون عادی است و تعداد خروجی‌ها بسیار کاهش یافته است به گونه‌ای که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل این پایانه کار خروج زائران به کشور عراق را انجام نمی‌دهد.

تعداد زائرانی که از طریق پایانه مرزی مهران به کشور وارد می‌شوند روز به روز بیشتر می‌شود به گونه‌ای که در روز هشتم آذرماه 20 هزار نفر و در روز گذشته 35 هزار نفر از زائران به کشور وارد شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری استان ایلام در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: مشکلی در روند تردد وجود ندارد و هر روز بر تعداد زائرانی که وراد کشور می‌شوند، بیشتر می‌شود.

مهرداد جهانی عنوان کرد: در رابطه با کار جابه‌جایی و حمل و نقل زائران در این طرف مرز نیز مشکلی نداریم.

بر اساس اعلام سازمان هوا‌شناسی وضعیت جوی در استان ایلام از امروز تا شنبه هفته آینده متغیر و سامانه بارشی جدیدی به استان وراد می‌شود.

هم اکنون در شهرستان مرزی مهران و در پایانه مرزی شاهد وزش بادهای نسبتا شدید هستیم که در کنار آن دمای هوا نیز در حال کاهش است و مسئولان نیز در گفت‌و‌گوهایی اعلام کرده‌اند که تمهیدات لازم را برای تغییر آب و هوا اندیشیده‌اند.

نیروهای امدادی هلال احمر با وسایل و امکانات خود در حالت آماده باش هستند و ستادهای مردمی نیز با اجرای برنامه‌هایی مانند نذر پتو به دنبال خدمت‌رسانی به زائران در راه بازگشت به کشور هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مسعود پزشکیان بالاخره به انتقادات واکنش نشان داد +عکس
اعزام نمایندگان پرسپولیس برای حضور در قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا
سخنگوی ارتش صهیونیستی: تهدید ایران را جدی می‌گیریم
دعا و نیایش رهبر معظم انقلاب در مسجد جمکران؟
نحوه استرداد بلیت پروازهای اربعین اعلام شد
کلاهبرداری با گذرنامه فوری اربعین
استقلال ۵۰۰ هزار دلار برای یک بازیکن سن بالا داد
افشای چگونگی معرفی مومنی برای وزارت کشور توسط پزشکیان
پذیرش بدون کنکور قهرمانان ورزشی در دانشگاه فرهنگیان
در یک وضعیت انتظار اعصاب خردکن هستیم/ هیچ برنامه‌ای برای مقابله نداریم
میانجگری اروپایی ها ادامه دارد
دور باطل مذاکرات؟
قیمت بلیت شناورهای مسافری خرمشهر _ بصره اعلام شد
احمد میدری گزینه اصلی وزارت کار کیست؟
اصرار یک بازیکن به ماندن زوری در استقلال
۱۰ سناریوی محتمل درباره نحوه مجازات اسرائیل از سوی ایران +جزئیات
کاهش شدت گرما از امروز در این استان‌ها |
اقتصاد ایران در ۳ سال گذشته چقدر رشد کرد؟
ترامپ: اقدام بدی علیه ایران انجام نمی‌دهم
زلزله منطقه غرب آسیا را لرزاند
بازیکن استقلال تنبیه شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top