تاریخ انتشار: جمعه 1394/09/27 - 14:48
کد خبر: 187767

فروش ۷۳ میلیونی «در مدت معلوم»

وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم فروش 590 میلیون تومان در تهران رسیده است این فیلم 23سالن در تهران در اختیار دارد. همچنین فروش شهرستان فیلم 110 میلیون تومان بوده و 18 سالن در شهرستان در اختیار دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اکران دو فیلم سینمایی از چهارشنبه تنوع خاصی به چرخه اکران فیلم‌ها بخشیده است. فیلم «شاهزاده روم» توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن را تصاحب کند و فیلم «در مدت معلوم» نیز در مدت دو روز اول اکران خود توانست ۷۳ میلیون تومان فروش کند.

به گزارش فارس، در هفته جاری دو فیلم به گردش اکران سینماهای تهران اضافه شد. «حکایت عاشقی» و «مدت معلوم»، یکی از آثار با موضوع دفاع مقدس و دیگری با موضوع اجتماعی به چرخه اکران اضافه شد.در این میان هنوزفیلم «محمد رسول الله » مخاطبان خود را دارد و انیمیشن «شاهزاده روم» هم توانست عنوان پرفروش ترین فیلم انیمیشین را به خود اختصاص دهد.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «مدت معلوم» توضیح داد: این فیلم در 22 سالن سینما به نمایش درآمده و در دو روز اول نمایش با اقبال مواجه شده است. چهارشنبه با فروش22 میلیون و پنج شنبه با فروش 51 میلیون تومان شروع خوبی داشته و در کل به فروش 73 میلیون تومان دست یافته است. در هفته جاری در شهرستان ها اکران خواهد شد

وی درباره فروش فیلم «چهارشنبه19 اردیبهشت» گفت: فیلم در تهران با 2 سالن سینما نمایشش ادامه دارد و در تهران به فروش 420 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 140 میلیون تومان دست یافت

قطبی درباره فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» توضیح داد: این فیلم  با در اختیار داشتن یک سالن سینما در تهران نمایشش ادامه دارد و فروشآن در تهران به 165 میلیون تومان رسید.

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت پخش نور تابان درباره فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» توضیح داد: این فیلم هنوز مخاطبان را با خود همراه می کند. سالن‌های سینمای فیلم کم شده و در تهران 9 سالن در اختیار داریم اما شب گذشته به فروش 18 میلیون و 800 میلیون تومان دست یافتیم.

وی درباره فروش کل فیلم توضیح داد: با احتساب فروش امشب (جمعه) فروش کل فیلم 15 میلیارد تومان را رد می‌کند.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» و اقبال مخاطب به خبرنگار فارس گفت: فروش فیلم مناسب است و شب  گذشته (پنج شنبه) به فروش 22 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است . این فیلم در تهران به فروش 930 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 1 میلیارد و 270 میلیون تومان دست یافت وتاکنون در کل به فروش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان دست یافته است.

پیمان سنماری از دفتر نیکان فیلم درباره فروش فیلم «ناهید» توضیح داد:فیلم  در تهران به بیش از 270 میلیون تومان فروش رسیده است و هنوز به جز دو شهر مشهد و اهواز شهرستان دیگر به فیلم اضافه نشده است.

براساس این گزارش، همچنین علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم «پدر آن دیگری» توضیح داد: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش460   میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم  در شهرستان ها به فروش 110میلیون دست یافت  و در کل 570 میلیون تومان فروخت.

وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم فروش 590 میلیون تومان در تهران رسیده است این فیلم 23سالن در تهران در اختیار دارد. همچنین فروش شهرستان فیلم 110 میلیون تومان بوده و 18 سالن در شهرستان در اختیار دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشت کیلو شیشه در آزادراه زنجان - قزوین کشف شد
متفاوت ترین قاب از مراسم تشییع و تابوت ابراهیم رئیسی
اولین تصویر از آماده‌سازی محل دفن شهید سید ابراهیم رئیسی
پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم به خاک سپرده می‌شود
مقامات کدام کشورها در مراسم تشییع شهدای خدمت شرکت می‌کنند؟
وداع با پیکر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت در مصلی تهران برگزار شد
حزب تمدن اسلامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
مراسم وداع با شهیدان خدمت در پایتخت آغاز شد
پرونده مجلس یازدهم بسته شد
انتشار دستخط رهبر انقلاب در تجلیل از رئیس‌جمهور شهید رئیسی
روایت رئیس‌دفتر «رئیس‌جمهور شهید» از جزئیات سانحه سقوط بالگرد
رهبر انقلاب فردا بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه می‌کنند
اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
تقدیر رئیس قوه قضائیه از نمایندگان مجلس یازدهم
امیر حیدری در دیدار با پدر شهید آل‌هاشم: همه ما فرزندان شما هستیم
دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده کادر پرواز شهادت
بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد نیروی هوایی ارتش/ امیر هادیان: شهید رئیسی تا پای جان خادم مردم بود
آیت‌الله مدرسی‌یزدی: مجلس خبرگان رهبری دارای استقلال و عظمت است
اعلام نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم مصاحبه دکتری
هفته فیلم سینمای دفاع مقدس در تلویزیون
آماده‌باش آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم وداع با پیکر شهید رئیسی در مصلی تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top