تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/10/01 - 11:49
کد خبر: 188172

برگزاری مراسم به بهانه شب یلدا و بدون اخذ مجوز از هیات نظارت دانشگاه؛

ترانه‌سرای خواننده‌ی ضدانقلاب، به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می رود!

ترانه‌سرای خواننده‌ی ضدانقلاب، به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می رود!

این مراسم درحالی قرار است در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردد که پیش از این و در پی برگزاری کارگاه ترانه سرایی با حضور «مونا برزویی» در دانشگاه علامه طباطبایی منجر به واکنش «خبرنامه دانشجویان ایران» و انتشار گزارشی گردید و پس از آن بود که این دانشگاه با انتشار جوابیه ای ضمن پذیرش خطای مسئولان فرهنگی دانشگاه اعلام کرد: "این خطا به صورت «سهوی» رخ داده و با عوامل آن برخورد می‌شود".

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با نصب تبلیغاتی در سطح دانشگاه و انتشار در شبکه های مجازی اعلام کرده است که قصد دارد عصر روز شنبه 5 دی ماه مراسمی را تحت عنوان «یلدای شعر و ترانه» با حضور حجت اشرف زاده، گروس عبدالملکیان و مونا برزویی در تالار دکتر شریعتی این دانشگاه برگزار نماید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این مراسم درحالی قرار است در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردد که پیش از این و در پی برگزاری کارگاه ترانه سرایی با حضور «مونا برزویی» در دانشگاه علامه طباطبایی که از سوی مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و با همکاری کانون شعر و ادب این دانشگاه برگزار می گردید؛ منجر به واکنش «خبرنامه دانشجویان ایران» و انتشار گزارشی تحت عنوان «مدرس ترانه سرایی دانشگاه علامه طباطبایی در آغوش گلرویی و عقیلی +عکس و سند» گردید و پس از آن بود که این دانشگاه در کمتر از 24 ساعت پس از انتشار گزارش با لغو کارگاه مذکور، با انتشار جوابیه ای ضمن پذیرش خطای مسئولان فرهنگی دانشگاه اعلام کرد: "این خطا به صورت «سهوی» رخ داده و با عوامل آن برخورد می‌شود".

مونا برزویی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

حال پس از گذشت کمتر از دو ماه از انتشار گزارش مذکور و در حالی که این خبر به دلیل اهمیت پروژه نفوذ جریان فرهنگی همسو با ضدانقلاب در دانشگاه ها در بخش خبری 20:30 نیز منعکس گردید. (ایــنــجــا) این بار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حالی اقدام به انتشار تبلیغات این مراسم در سطح دانشگاه نموده اند که هیچگونه مجوزی از سوی هیات نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه جهت برگزاری مراسم مذکور صادر نشده و پیگیری های خبرنگار ما حاکیست اصلا در هیات نظارت مطرح نیز نگردیده و صرفاً براساس موافقت معاونت فرهنگی دانشگاه، تشکل مذکور اقدام به نصب تبلیغات و بلیط فروشی کرده است که این اقدام برخلاف قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

گفتنی است در حالی قرار است که در این مراسم فردی همچون «مونا برزویی» اقدام به حضور و ترانه سرایی نماید که این ترانه سرا بیش از 10 ترانه خواننده ضدانقلابی همچون «شادمهر عقیلی» را سروده و همچنان با وی همکاری و ارتباطات نزدیکی دارد.

براساس این گزارش ارتباطات وی با این خواننده ضدانقلاب در حدی است که در کتابی تحت عنوان «تقدیر» که توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است وی تحت عنوان «ش ع» برای وی می نویسد:

وی همچنین با افرادی همچون یغما گلرویی که سابقه ترانه سرایی برای خواننده هتاکی همچون شاهین نجفی را در پرونده کاری خود دارد، ارتباط دارد.

براساس این گزارش یغما گلرویی در کنار فردی به نام سیدمهدی موسوی از دیگر ترانه سراهای «شاهین نجفی» - که در 16 آذرماه سال 92 و پس خبری شدن حضورش در مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اتهام توهین به مقدسات، تبلیغ علیه نظام، اقدام علیه امنیت ملی، ارتباط با رسانه‌های خارجی و هنرمندان اپوزیسیون خارج از کشور بازداشت و در تیرماه سال جاری از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی به ۹ سال حبس و ۹۹ ضربه شلاق محکوم گردیده است- حلقه ای را در بین اهالی علاقمند به شعر و ترانه سرایی مدیریت می کنند که در شبکه های اجتماعی به تبلیغ بی بند و باری جنسی و انحرافات اخلاقی و تولید اشعار سیاسی در حمایت از فتنه 88 مشغولند.

مهدی موسوی چه کسی است؟

مهدی موسوی که تخصصش داروسازی است نقش پدر خوانده این حلقه را برعهده دارد. وی خود را بنیانگذار غزل پست مدرن و جنبش شاعران پیرو پست مدرنیسم در ایران می داند و بر اساس اطلاعات به دست آمده از وبلاگش از سال 89 به همکاری با خواننده مرتد مشغول است.

یغما گلرویی در کنار مهدی موسوی و شاهین نجفی، مثلثی را تشکیل داده اند تحت عنوان "ما شریم". گروهی با رویکرد و هدف مشخصی که ترانه های "شاهین نجفی" ویترین آن می باشد.

گلرویی فردی است که اشعار ضدانقلاب هم می سراید و به دست خوانندگان به اصطلاح آن ور آبی می رساند و از این کار خود ابایی هم ندارد، صراحتاً با آنها عکس می گیرد و می گوید که فلان شعر را من گفته ام؛ یغما گلرویی ترانه سرایی است که این روزها محتوای بسیاری از فعالان هنری "ضدامنیت فرهنگی کشور" را تامین می کند و با این خانم ترانه سرا نیز ارتباط دارد.

یغما گلرویی

یغما گلرویی

تحقیقات میدانی خبرنگار ما نشان می دهد که جریانی سازماندهی شده در تلاش است تا افراد کمتر شناخته شده مرتبط با مثلث «گلرویی، موسوی و شاهین نجفی» را وارد تورهای فرهنگی کرده و در قالب مراسم ها و کارگاه های آموزشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی عضویابی گسترده ای را انجام دهند. بنابراین در رسانه های مختلف شروع به چهره سازی از ایشان کرده و برنامه های گذشته و آتی آنها را با تفصیل پوشش می دهند. به عنوان مثال به رپورتاژی که این رسانه ها برای «مونا برزویی» رفته اند توجه کنید:

"خالق ترانه «امپراطور» پس از اولین جلسه کارگاه ترانه‌اش به کافه «بعضیا» می‌رود و با مخاطبان خود دیدار خواهد داشت. مراسم جشن امضای کتاب «تقدیر» روز دوشنبه یازده آبان در این کافه که «علی ضیا» چندی پیش آن را تاسیس کرد برگزار می‌شود. کافه بعضیا از ساعت 16 الی 18 دوشنبه هفته آینده پذیرای این برنامه خواهد بود.

این ترانه‌سرا سپس عازم دیار نصف جهان می‌شود و مجموعه ترانه‌های خود را برای مخاطبانش در آن دیار به ارمغان خواهد برد.

حال باید دید که آیا پای این ترانه سرای خواننده‌ی ضدانقلاب به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باز خواهد شد؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top