تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/10/01 - 14:41
کد خبر: 188191

پناهیان در گردهمایی 2000 نفره دانشجو؛

طرفداران فمینیسم با داعشی‌ها دو لبه یک قیچی هستند +تصاویر

طرفداران فمینیسم با داعشی‌ها دو لبه یک قیچی هستند +تصاویر

غربی ها و به طور کلی طرفداران فمنیسم بیش از یک قرن است، که با تولید فیلم سینمایی مردم را به شهوت و خشونت سرگرم می کنند، آنها راه و منطق دیگری ندارند، چرا که اگر داشتند به سراغ آن می رفتند.

خبرنامه دانشجویان ایران: همایش بزرگ دانشجویان مهدی یاور در مسجد جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این گردهمایی با حضور 2 هزار دانشجوی مهدی یاور بعد از نماز ظهر و عصر آغاز شد و با قرائت زیارت آل یاسین و سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان پیرامون مهدویت و منتظر واقعی پیگیری شد.

در این گردهمایی که با حضور 25 دانشگاه از استانهای کشور بود، حجت الاسلام علیرضا پناهیان با اشاره به جنایت داعش و تکفیری ها در فروش زنان به عنوان برده جنسی، گفت: فروش زنان جدیدترین تحریف دینی در همه ادیان آسمانی محسوب می شود.

علیرضا پناهیان با با بیان اینکه داعشی ها توسط همان کسانی که دم از فمنیسم و برابری زن و مرد می زنند، تولید شده اند، افزود: طرفداران فمینیسم با داعشی های خونخوار دو لبه یک قیچی هستند.

پناهیان با بیان اینکه فمینیسم به طرق مختلف از جمله هرزگی، ترور و آدم کشی دنبال نابودی بشریت است، افزود: طرفداران این مکتب کار دیگری جز شهوت و خشونت بلد نیستند.

وی تصریح کرد: غربی ها و به طور کلی طرفداران فمنیسم بیش از یک قرن است، که با تولید فیلم سینمایی مردم را به شهوت و خشونت سرگرم می کنند، آنها راه و منطق دیگری ندارند، چرا که اگر داشتند به سراغ آن می رفتند.

پناهیان گفت: آنها به هیچ وجه با فیلم ها و داستان هایی که کارآمدی جوانان را افزایش دهد، مردم را سرگرم نمی کنند، چون که اگر همه بشریت کارآمد شوند، آن وقت کسی نیست که آنها بر آن سلطه پیدا کنند.

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینگه اگر خسته شدید با حکمت و معرفت خود را سرگرم کنید، افزود: اگر هالیود و سینمای غرب مردم را با فیلم های حاوی حکمت و معرفت سرگرم کند، دیگر کسی ضعیف نمی شود، بلکه همه قوی می شوند و دیگر آنها بر کسی نمی توانند تسلط پیدا کنند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات غربی ها این است، که با ترویج فرهنگ مبتذل شهوانی نخست جوامع را ضعیف، و سپس زیر یوغ خود می کشند.

وی گفت: غربی ها از طریق فیلم های مستهجن هرزگی و بی بند و باری را در دنیا رواج می دهند، ولی در درون جامعه خود عفاف و ارزش های اخلاقی را ترویج می کنند، چرا که می خواهند قوی باشند، تا یک جمعیت 5 میلیون نفری بر 5 میلیارد نفر در جهان حکومت کنند.

پناهیان با بیان اینکه بر طبق پروتکل های صهیونیسم آنها می کوشند تا بهترین تکنیسین های عالم را در همه رشته ها تربیت کنند، افزود: نخستین راهی که آنها برای تضعیف جوامع انتخاب کردند، شهوت رانی است، و در صورت اثر نکردن راه دومی به نام ترویج خشونت را در دستور کار خود قرار می دهند.

وی با اشاره به جنایات داعش و انتشار صحنه ها و فیلم هایی از سر بریدن انسان ها توسط این گروه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: تصاویری که داعش از ذبح انسان ها منتشر می کند، تا به حال در مورد گوسفندان و حیوانات هم سابقه نداشته، چون که اگر چنین چیزی بود، انجمن دفاع از حقوق حیوانات حتما بیانیه ای صادر می کرد.

وی ادامه داد: هدف غربی ها و عوامل آنها یعنی داعش از انتشار این فیلم ها انتشار وحشت و ترس در دل افراد برای ضعیف کردن آنها است.

وی با بیان اینکه استفاده از ترفند ایجاد وحشت و هراس در دل انسان ها یک مژده تلقی می شود، افزود: ترفند ترویج شهوترانی در جهان بی اثر واقع شده، لذا غرب آخرین ترفندهای خود برای تضعیف بشریت را با ترویج ترس و وحشت از طریق به نمایش گذاشتن فیلم سر بریدن و له کردن یک انسان در زیر تانک و خورد شدن استخوان های او، به کار گرفته است.

پناهیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کم کردن محبت ولایت به عنوان راهکار سوم غربی ها برای تضعیف بشریت، گفت: محبت به امام و رهبر قدرت آفرین است، که در پیاده روی اربعین امسال از این قدرت رونمایی شد.

این استاد حوزه با بیان اینکه در انقلاب اسلامی بارها و بارها این قدرت نمایی به نمایش گذاشته شده است، افزود: در رسانه های جهان آنچنانکه باید این راهپیمایی انعکاس پیدا نکرد، چرا که آنها دنبال ضعف و درماندگی و مردگی ملت ایران هستند، لذا طبیعتا از اجتماع 27 میلیونی پیروان و مریدان امام حسین (ع) بدون آمدن خون از دماغ حتی یک نفر خوشحال نمی شوند.

این مراسم به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) از سوی تولیت مسجد مقدس جمکران ترتیب یافته بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top