تاریخ انتشار: شنبه 1394/10/05 - 08:33
کد خبر: 188481

زمان پخش «درحاشیه 2» مشخص شد

الماسی درباره فصل سوم سریال «در حاشیه» نیز عنوان کرد: ابتدا باید ببینیم فضا با پخش فصل دوم سریال چگونه پیش می رود و سپس درباره فصل سوم این سریال تصمیم گیری کنیم. از طرفی عوامل سریال نیز باید طرح خود را برای فاز سوم بیاورند، مطالعه شود و ببینیم چقدر اجرایی خواهد بود هنوز متنی ارایه نشده است. بعد از مطالعه متن می توان درباره زمان تولید فاز سوم سخن گفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری اعلام کرد که تصویربرداری فاز دوم این سریال هفته گذشته به اتمام رسیده است.

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما در گفتگو با مهر درباره زمان پخش سریال «در حاشیه» گفت: به دلیل اینکه کار طولانی تر شد گروه سازنده سریال تقاضا داشتند که یک هفته بیشتر فرصت داشته باشند و حتی فکر می کنم روز جمعه نیز عوامل سریال آفیش بودند تا بتوانند کار را به پایان رسانند.

وی با اشاره به اتمام تصویربرداری این سریال عنوان کرد: هفته گذشته تصویربرداری سریال «در حاشیه ۲» به پایان رسید و همانطور که گفتم عوامل تا روز جمعه سر کار آفیش بودند تا تیتراژ و سایر بخش های سریال را هم به پایان برسانند و امیدوارم از ۱۲ دی ماه هر شب بتوانیم این سریال را روی آنتن شبکه سه سیما داشته باشیم.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم فصل دوم «در حاشیه» را حدود ۲۲ قسمت عنوان کرد و در این باره توضیح داد: به دلیل اینکه زمان پیش تولید و کلید خوردن سریال «در حاشیه» به طول انجامید بخشی از بازیگران این مجموعه از آن جدا شدند و بخشی نیز با کارهای دیگری قرارداد بستند. همچنین داستان به گونه ای بود که شخصیت های سریال تعریف شده بودند و نمی شد شخصیت های دیگری را به کار اضافه کرد بنابراین برای اینکه این فصل زودتر به تولید و نتیجه برسد و از شبکه سه پخش شود قرار شد با ۲۲ یا ۲۳ قسمت روی آنتن برود.

تصمیم‌گیری درباره فاز سوم پس از پخش فاز دوم

الماسی درباره فصل سوم سریال «در حاشیه» نیز عنوان کرد: ابتدا باید ببینیم فضا با پخش فصل دوم سریال چگونه پیش می رود و سپس درباره فصل سوم این سریال تصمیم گیری کنیم. از طرفی عوامل سریال نیز باید طرح خود را برای فاز سوم بیاورند، مطالعه شود و ببینیم چقدر اجرایی خواهد بود هنوز متنی ارایه نشده است. بعد از مطالعه متن می توان درباره زمان تولید فاز سوم سخن گفت.

وی در پایان درباره این فصل از سریال «در حاشیه» و اینکه تا چه حد می تواند رضایت مخاطبان را جلب کند، بیان کرد: من از نظر کیفی قضاوتی روی کار ندارم اما امیدوارم بییندگان از آن لذت ببرند.

سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری و به تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی کوچک‌سرایی برای شبکه سه سیما ساخته می شود. فصل دوم این سریال در یک اردوگاه می گذرد که پزشکان متخلف فصل اول قرار است محکومیت خود را در آنجا سپری کنند. در این فصل مهران مدیری که او نیز یکی از پزشکان بیمارستان «حاشیه» بود در مجموعه بازی ندارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۴ تیم صعودکننده و برنامه مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی
جام حذفی/ سپاهان با برد مقابل ملوان انزلی به نیمه نهایی صعود کرد
مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است
پخش فصل دوم مجموعه «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱» با اکران خصوصی آغاز شد
وزیر علوم: منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بورس و فرابورس تامین می‌شود
خطیبی: وزارت علوم از عدم همکاری بانک‌ها برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی گله‌مند است
رئیسی: همه امکانات برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان خراسان رضوی بسیج شود
تجلیل از جوان‌ترین عضو ناوگروه ۸۶ ارتش
سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است
حزب الله ۲ مقر صنایع نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
اختصاص ۷۵ همت به پروژه‌های راه و شهرسازی
اختصاص اعتبار به پروژه‌های پیشران و ملی بیش از سقف ترازنامه بانک‌ها
هشدار دوباره سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا
نخست وزیر اسلواکی از خطر مرگ نجات یافت
دسترسی به بزرگراه شهید چمران شمال از شنبه فراهم می شود
جزئیات جدید و مهم از تعداد پهپادها و موشکها در حمله ایران به اسرائیل
امیر قطر بدون سخنرانی اجلاس سران عرب را ترک کرد
دیدار مهم بن‌سلمان و بشار اسد در بحرین +عکس
زیر گرفته شدن چند نظامی اسرائیلی در حیفا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top