تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/10/06 - 11:00
کد خبر: 188626

«سه شو» جواد رضویان جذاب‌تر می‌شود

تهیه کننده برنامه "سه شو" گفت: جدا از چهره‌های تلویزیونی به دنبال بازیگران و دانشجویان تئاتری هستیم که پس از ثبت نام، تست شوند و به گروه این برنامه اضافه شوند

خبرنامه دانشجویان ایران: تهیه کننده برنامه "سه  شو" گفت: جدا از چهره‌های تلویزیونی به دنبال بازیگران و دانشجویان تئاتری هستیم که پس از ثبت نام، تست شوند و به گروه این برنامه اضافه شوند

به گزارش نسیم، مجموعه تلویزیونی «سه شو» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی جواد رضویان که شب گذشته در قسمت سوم روی آنتن رفت با تغییراتی به شکل و شمایل مفرح‌تر و جذاب‌تر خواهد رسید.

علیرضا ابراهیمی دلیجانی تهیه‌کننده «سه شو» با خبر اضافه شدن چند چهره محبوب طنز در روزهای آینده افزود: جدا از چهره‌های تلویزیونی در این عرصه ما به دنبال بازیگران و دانشجویان تئاتری و البته چهره‌های متعددی هستیم که در گروه خودمان پس از ثبت نام تست شده‌اند و به گروه اضافه می‌شوند.

ابراهیمی اضافه کرد: تا به امروز بیش از 8 قسمت از بخش‌های نمایشی برنامه ضبط شده و پلاتو‌ها نیز در حال ضبط و مراحل تدوین و صداگذاری همزمان در حال انجام است.

تهیه کننده «سه شو» ادامه داد: در هفته جاری ما جدا از چهارشنبه و پنج شنبه که به شکل روتین برنامه خواهیم داشت در روزهای 2 شنبه، 3 شنبه و 4 شنبه نیز به مناسبت میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) ویژه برنامه «3 شو» را روی آنتن خواهیم برد.

مجموعه تلویزیونی «3 شو» روزهای پنج شنبه و جمعه و البته در مناسبت‌های خاص روی آنتن خواهد رفت و این روز‌ها تصویربرداری در بلوار ارتش ادامه دارد.

عوامل اصلی این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا ابراهیمی، کارگردان: سیدجواد رضویان، مجری طرح و مدیر تولید: علیرضا نجف‌زاده، مشاور پروژه: مهران مهام، جانشین تولید: مهدی رجبی، ناظر کیفی: فرهاد خسروی، نویسندگان: گروه فیلمنامه نویسی هلیوم، مجریان: مهران غفوریان، سید جواد رضویان، بازیگران: حمید لولایی، مریم سعادت، محسن قاضی مرادی، سحر ذکریا، ماندانا سوری، ایمان صفا، بیژن پیشدادی، حمیدرضا الله یاری، سیدرضا حسینی، ملیحه شیخلو، شایان جلالی، بازیگر خردسال: امیرحسین کافتری، مشاور رسانه ای: مجتبی احمدی.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور اعلام شد
شخصیت‌های قصه‌های ایرانی در نمایشگاه کتاب
مجازات سوء‌استفاده‌کنندگان از قانون معافیت سربازی چیست
طرح آیفون ۱۶ فاش شد +عکس
اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
سیستم درمانی هدف اصلی هکرهای باج‌افزار است
ویژگی‌های شخصیتی که توسط ایمیل‌ها افشا می‌شوند
چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران
رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
اذعان ارتش اسرائیل به شلیک ۶۵ موشک توسط حزب الله
کاهش قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
کاریکاتور| پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در یزد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top