تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/10/09 - 10:00
کد خبر: 189046

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه آزاد ایذه به مناسبت 9دی

دانشجویان ولایی و فرزندان انقلابی رهبری معظم؛ به عنوان رصد کنندگان مرزهای اعتقادی و سیاسی کشور، با بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار؛ ضمن حمایت قاطع از حماسه‌‌ بی‌بدیل و غرور آفرین ملت ایران در انتخابات بیست و چهار خرداد ماه 88 و برچیدن بساط فتنه‌گراندر نهم دی ماه آن سال؛ مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی خصوصاً مردم شجاع و دلیر شهرستان ایذه اعلام می دارد. و انزجار و تنفر خویش را نسبت به عاملان هتک حرمت و توهین کنندگان به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام،عاشورای حسینیو مخدوش کردن چهره ولایت فقیهکه خشم ملت ایران را برانگیخت و احساسات آنان را جریحه‌دار کرد محکوم می کنیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، بیانیه ای صادر کرد.

به گزاش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

ملت عظیم الشأن و شگفتی آفرین ایران، خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بد خواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید.

رهبر معظم انقلاب22/11/88

حوادث بعد از انتخابات را عده‌ای از روی نادانی و محاسبه غلط ایجاد کردند، دشمن بهانه کرد، شاید بتواند جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند؛ اما بعکس شد؛ همین حوادث موجب قدرت جمهوری اسلامی شدرهبر معظم انقلاب28/11/88

دانشجویان ولایی و فرزندان انقلابی رهبری معظم؛ به عنوان رصد کنندگان مرزهای اعتقادی و سیاسی کشور، با بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار؛ ضمن حمایت قاطع از حماسه‌‌ بی‌بدیل و غرور آفرین ملت ایران در انتخابات بیست و چهار خرداد ماه 88 و برچیدن بساط فتنه‌گراندر نهم دی ماه آن سال؛ مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی خصوصاً مردم شجاع و دلیر شهرستان ایذه اعلام می دارد. و انزجار و تنفر خویش را نسبت به عاملان هتک حرمت و توهین کنندگان به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام،عاشورای حسینیو مخدوش کردن چهره ولایت فقیهکه خشم  ملت ایران را برانگیخت و احساسات آنان را جریحه‌دار کرد محکوم می کنیم.

فتنه انگیزان انتخابات 88 که جامعه را دچار سرگردانی و بحران کرده بودند. به باطل خود با شعار های فریبنده لباس حق می‌پوشاندند و با ترفند های مختلف سیمای حق را با رمز تخلف و تقلب در انتخابات مورد هجوم قرار می‌دادند و با انواع اتهام ها و دسیسه ها و اغتشاشات چهره نظام را متناسب با خواسته های شیطانی و پلید دشمنان قسم خورده؛ به نمایش می گذاشتند  با تهمت های دروغین و بی پایه و اساسی چون حمله و تجاوز به زندانها و بازداشت گاه‌ها بدون ارائه حتی یک سند و مدرک و تضعیف نهادهای قضایی و نظارتی چون شورای نگهبان، دسیسه پروژه مرگ های ساختگی و شرکت در مراسم ختم آنان توسط سران فتنه، استفاده از نمادهای فراماسونری و شیطان پرستی در طرح ها و پوسترهای موسوم به جنبش سبز، کشاندن پای مجاهدین رجوی و منافقین و همجنس گرایان از پاریس تا ریاض، لندن تا واشنگتن همگی به دنبال تشویش و نامنی نظام و انقلاب بودند تا شاید بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند اما ملت ایران با حماسه غرور آفرین خود اهداف شوم آنان را به یأس و نامیدی مبدل کرد.

نقش خواص و نخبه گان در شرایط غبارآلود و در هم تنیده فتنه که تشخیص حق از باطل سخت می نماید؛ و امتحان بزرگ الهی است؛ به فرموده مولا علی علیه السلام" نگویید خدایا پنا بر تو از فتنه؛ چون همه شما بدون استثنا دچار فتنه خواهید شد ،چرا که باید امتحان پس دهید. و باید مشخص شود که شما صادقید یا "کاذب"در این شرایط حساس که دوران شک و تردید و اختلافات است؛ نقش عمارهای زمان و خواص بابصیرت باید محرز و مشخص شود. و با آگاهی بخشی خود عوام را بیدار کنند. اما متأسفانه در حوادث پس از انتخابات 24 خرداد که ملت ایران با حماسه سیاسی و مشارکت 40 میلیونی و آرای بالای 85 درصدی دموکراتیک ترین انتخابات تاریخ؛ نه ایران و منطقه؛ بلکه جهان را رقم زدند انتطار می رفت خواص جامعه؛ نقش خود را به خوبی ایفا کنند. و این حماسه شیرین را به کام ملت تلخ نکنند. اما برخی خواص و نخبه‌گان با سکوت و بی بصیرتی تمام و برخی هم با تریبون هایی که نظام از روی اعتماد در اختیارشان گذاشته بود از فلان آیت الله ها گرفته تا دکتر و مهندس و مسئول ... همه  بذر بی اعتمادی را نسبت به نظام و انقلاب کاشتند و از این امتحان و آزمون؛ نمره قبولی نگرفتند و پشت ولی زمان خود را خالی کردند. اما ملت آگاه  و عظیم ألشان  ایران اسلامی که به گفته امام خمینی رحمت الله علیه از مردم زمان پیامبر(ص) هم آگاه تر و بهتر اند جور همه ی این بی مسؤلیتی ها  را کشید.

حال که حماسه دیگر وسرنوشت ساز برای ملت ایران درانتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه 94 در دست اجراست؛و مراجعه به آرای عمومی و مکانیسم انتخابات به عنوان نماد شایسته سالاری و مردم سالاری در همه قوانین موضوعه به عنوان شیوه پذیرفته شده و مقبول واقع شده است؛ ما دانشجویان انقلابی با احترام به قانون اساسی و حمایت قاطع از نهاد های قانونی و مشروع همچون شورای نگهبان و سایر نهادهای نظارتی و اجرایی انتظار داریم اعضای محترم شورای نگهبان و همین طور وزارتخانه های مربوطه؛ در تأیید صلاحیت ها، شایستگی و وفادری افراد نسبت به نظام و انقلاب؛ ملاحظات شخص را کنار بگذارند و با در نظر گرفتن همه جوانب داخلی، ملی و بین المللی برای نامزدهای خاطی در چاجوب قانون به عنوان فصل‌الخطاب عمل کنند. و بار دیگر با یادآوری فتنه 88 به عنوان خط قرمز نظام و انقلاب خواهان آن هستیم تا جلوی ظاهر فریبان و سوء استفاده کنندگان از قوانین گرفته شودو کسانی که به هر نحوی، خواب به پرتگاه بردن کشور و نظام را برای خود تدارک دیده بودند این امید را به گور ببرند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

و احد ایذه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top