تاریخ انتشار: شنبه 1394/10/26 - 06:27
کد خبر: 190331

مفتی داعش در الانبار به هلاکت رسید

مفتی گروه تروریستی داعش در استان الانبار عراق در جریان حملات جنگنده های ارتش این کشور به هلاکت رسید.

خبرنامه دانشجویان ایران: مفتی گروه تروریستی داعش در استان الانبار عراق در جریان حملات جنگنده های ارتش این کشور به هلاکت رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الیوم السابع، جنگنده های نیروی هوایی عراق عصر جمعه با حمله به یکی از مواضع گروه تروریستی داعش در استان الانبار واقع در غرب این کشور مفتی داعش موسوم به «احمد جاسم حمادی البیلاوی» را به همراه هشت نفر دیگر به هلاکت رساندند.

گروه رسانه ای نظامی فرماندهی عملیات مشترک عراق عصر جمعه اعلام کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از استخبارات نظامی، جنگنده های نیروی هوایی حمله ای را به منطقه «المحمدی» در استان الانبار انجام دادند که در نتیجه 9 تروریست داعشی از جمله مفتی این گروه تروریستی و هشت تن از همراهان وی به هلاکت رسیدند.

همچنین در تازه ترین گزارش ها از مناطق عملیاتی عراق خبر رسیده که نیروهای امنیتی دو منطقه را در شرق الرمادی از سیطره داعش آزاد و یک حمله بزرگ دیگر این گروه تروریستی را در شمال استان دیالی دفع کردند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top