تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/10/27 - 15:19
کد خبر: 190536

فرگوسن: کی‌روش باید جای من را می‌گرفت

استاد بازاریابی در ادامه به مشورت پذیری فرگوسن اشاره کرد و این که او همواره به گرفتن تصمیمات فوری معروف بود . نکته جالب این که در مصاحبه تلویزیونی دانشکده اقتصاد لندن روی کی از دستیاران سرالکس تاکید ویژه ای صورت گرفت و آن کسی نبود جزء کارلوس کی روش پرتغالی

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی سابق منچستر یک بار دیگر به تعریف و تمجید از خصوصیات اخلاقی و فنی سرمربی پرتغالی ایران پرداخت.

سرالکس فرگوسن به عنوان مهمان ویژه دانشکده اقتصاد دانشگاه لندن در مصاحبه ای که با ریچارد هایتنر استاد بازاریابی این دانشکده داشت  با حرارت از کارلوس کی روش به عنوان دستیار محبوبش تعریف و تمجید کرد.

در بخش اول این مصاحبه هایتنر که کاملا می دانست فرگوسن در زمان نشستن روی نیمکت منچستر خیلی روی انتخاب دستیارانش وسواس داشت مصاحبه اش را با ای سئوال آغاز کرد. کمک های شما چه میزان در موفقیت های تان نقش داشتند؟ سرآلکس در پاسخ به این سئوال گفت:«همیشه دو تا سه نفر را کنار خودم قرار می دادم تا در حساس ترین زمان ها به کمکم بیایند. روی تصمیماتی که می گرفتم تاثیر گذار باشند که همیشه هم از آنها حرف شنوی داشتم چون مورد اعتماد من بودند».

استاد بازاریابی در ادامه به مشورت پذیری فرگوسن اشاره کرد و این که او همواره به گرفتن تصمیمات فوری معروف بود . نکته جالب این که در مصاحبه تلویزیونی دانشکده اقتصاد لندن روی کی از دستیاران سرالکس تاکید ویژه ای صورت گرفت و آن کسی نبود جزء کارلوس کی روش پرتغالی.

شما از کارلوس کی روش که در کنارتان بود چه توقعی داشتید؟ این سئوال بعدی هایتنر از مربی افسانه ای اولدترافورد بود که نشان می داد مرد پرتغالی هنوز هم یکی از معماران موفقیت های منچستر قلمداد می شود. فرگوسن هم پاسخ خود را این گونه آغاز کرد:«وقتی کارلوس کی روش را می بینی همیشه ریشش را می تراشد، لبخند خاصی بر لب دارد و طوری پر شور برخورد می کند و منتظر است کار را شروع کند  که با خودت می گویی وای او جای من را می گیرد؟(می خندد)».

سرآلکس که  سپس با بیان این که تمام این حرف ها باب مزاح بود ادامه داد:« من کسی را می خواستم که سختکوش باشد، بتواند به خوبی  ارنج کند، تصویر سازی قوی داشته باشد و بتواند از این طریق به ارنج کردن تیم کمک کند. کسی که بتواند در کار مربیگری با تمرکز بالا و سرعت و دقت کار کند و این مشخصات را تنها یک نفر داشت آن هم کسی نبود جز کارلوس  که خیلی به من در آن سال هاکمک کرد»

منبع: ورزش سه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top