تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/11/27 - 16:02
کد خبر: 193183

رئیسی در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»:

جامعه روحانیت و جامعه مدرسین شأن خود را حفظ کنند

جامعه روحانیت و جامعه مدرسین شأن خود را حفظ کنند

این شاخص ها به این معنی است که یعنی آن ملاک هایی که رهبری انقلاب فرموده اند است یا نه، چیزی که ما اطلاع داریم، این سازوکار، سازوکار سهمیه بندی بوده است. به هر کسی و هر گروهی رسیدند یک سهمیه ای دادند، که در واقع بتوانند یک وحدتی بوجود بیارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیسی در ادامه گفت:  الان این ائتلاف حول چه چیزی شکل گرفته است، آرمان این ائتلاف چیست؟، جزء اینکه ما بیاییم در مجلس که اصلاح طلبان نیایند، اینکه آرمانی نیست، هدفی نیست. حکومت را به خاطر حکومت نمی خواهیم. که ما این مسئله را قبلا پیش بینی کرده بودیم.

مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در سومین جشنواره رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، با اشاره ارائه لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: باید دید کسانی که این لیست را انتخاب کردند با شاخص های اصولگرایی لیست را انتخاب کردند یا نه، و اگر با شاخص های اصولگرایی انتخاب کردند، این شاخص ها کدام بوده است.

وی افزود: این شاخص ها به این معنی است که یعنی آن ملاک هایی که رهبری انقلاب فرموده اند است یا نه، چیزی که ما اطلاع داریم، این سازوکار، سازوکار سهمیه بندی بوده است. به هر کسی و هر گروهی رسیدند یک سهمیه ای دادند، که در واقع بتوانند یک وحدتی بوجود بیارند.

رئیسی در ادامه گفت: الان این ائتلاف حول چه چیزی شکل گرفته است، آرمان این ائتلاف چیست؟، جزء اینکه ما بیاییم در مجلس که اصلاح طلبان نیایند، اینکه آرمانی نیست، هدفی نیست. حکومت را به خاطر حکومت نمی خواهیم. که ما این مسئله را قبلا پیش بینی کرده بودیم.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در ادامه تصریح کرد: فاجعه بار اینجا است که عده ای در انتخابات مجلس می گویند به این لیست رای دهید، تا یک عده ای در انتخابات خبرگان رای نیارند، همان عده را در لیستشان می آورند. اگر فردی صلاحیت دارد برای چه استعفا دهد؟ چرا میخواهند در کشور تک صدایی بوجود آورند؟

وی همچنین درباره حضور هاشمی رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت گفت: هم جامعه روحانیت و هم جامعه مدرسین باید شان خود را حفظ کنند، و این شان تا زمانی است که در همین خط جلو روند؛ به نظر میرسد لیستی که جامعه داده است، ضربه سنگینی به خود زده است. با این لیست نمیتوانید جامعه متدینین را مجاب کنید به آن ای دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بررسی استثناء شدن طلا از ثبت اطلاعات در کمیسیون اصل ۹۰
تقدیر مقام یمنی از عملیات وعده صادق ایران
اعتراف وزیر جنگ اسرائیل به کشته شدن ۷۱۶ سرباز
سرپرست موقت استقلال انتخاب شد/ آتیلا مجوز نگرفت
هآرتص: نتانیاهو با چشمان باز به دام سنوار افتاد
عقبگرد بورس در روز میانی هفته
ریکاردو ساپینتو، قهرمان شد و رفت
اقدام سازمان برنامه برای حل مشکل معیشتی معلمان +جزئیات
اعتراف وزیر تندرو اسرائیلی +جزئیات
آب درمانی، راز سلامتی و طول عمر
گزارشی از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب +فیلم
راهنمای کامل درباره کاربرد اسید سیتریک در تهیه لواشک
چگونه روزی ۱۰ دلار درامد داشته باشیم؟
انجام آزمایشات کرونا در منزل با مناسب ترین قیمت
سفارش تولید و چاپ جعبه هاردباکس ۵۰ عددی ۲۴ ساعته از کجا ؟
محمود حسینی‌پور، معاون پارلمانی رئیسی شد
جدیدترین پیش بینی از قیمت دلار در روزهای آینده
سرمربی والیبال، سرمربی تیم ملی دوومیدانی شد!
خاطره جالب رهبر انقلاب از زمانی که کتاب کرایه می کردند +فیلم
فردا یارانه این دهک ها واریز می‌شود
اطلاعیه دادسرای روحانیت درباره اجرای حکم یک روحانی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top