تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/12/02 - 10:52
کد خبر: 193492

مهدی طرفی؛

ائتلاف انگلیسی

ائتلاف انگلیسی

اول اینکه با گذشت حدود 6 سال از نقش آفرینی همه ی دشمنان اسلام(تمام کفر) که با هم ائتلاف کرده بودند تا نظام اسلامی را ساقط کرده و حکومتی سکولار و لیبرال را برپا کنند دشمن کاملا متوجه شده است که این نظام به سادگی مغلوب نمی شود

خبرنامه دانشجویان ایران: مهدی طرفی// چندی پیش پیامی آمد که حاوی خبری بود خبری که آقایون فراری از وطن تصمیم گرفتند که در انتخابات ایران نقش آفرینی بکنند ، قرار است به همراه بنگاه های خبر پراکنیشان از آنچه در سر دارند اطلاع رسانی کنند! چه کسانی؟؟ کسانی که سابقه شان مشخص و مواضعشان معلوم است کسانی که از هر آنچه توهین گفته میشود از ایمه تا خدا و پیامبران چیزی کم نگذاشتند. هنوز یادمان نرفته است که کلید واژه تقلب را در انتخابات 88 چه کسانی نشر دادند؛ همان هایی که گفتند "انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است"، حال آمده اند و برای انتخابات ما لیست سیاه و سفید می دهند و می گویند که به کی رای بدهید و به کی رای ندهید ؛ جرات این را پیدا کرده اند که درباره اتخابات مجدد نظر بدهند.با توجه به انتشار  این اخبار می توان  دو مورد را یادآور شد:

اول اینکه با گذشت حدود 6 سال از نقش آفرینی همه ی دشمنان اسلام(تمام کفر) که با هم ائتلاف کرده بودند تا نظام اسلامی را ساقط کرده و حکومتی سکولار و لیبرال را برپا کنند دشمن کاملا متوجه شده است که این نظام به سادگی مغلوب نمی شود آنها به این حرف امام ایمان نداشتند که فرمود امت ما از امت زمان پیامبر و حضرت امیر بهتر است، دشمن فکر می کرد که امت امامان خمینی و خامنه ای همانند امت امام علی(ع) است که حضرت را مجبور کردند که غریبانه به مالک بگوید برگردد در حالی که ظالم جهان و مستکبر زمان شکست خورده بود. ملت بصیر ایران مقابل آن ائتلاف انگلیسی آن زمان ایستاد و شکستشان داد و به آن ها فهماند تاریخ تکرار نمی شود. حال می بینیم که دشمن از سناریو هایی چون تحریم انتخابات و مقابله با نظام و ... سخن نمی گوید و مردم را تشویق می کند در انتخابات شرکت کنند که این عملکرد نوعی اعتراف به شکست است در مقابل نظام ما.

دوم اینکه دشمن عناصر نفوذی خود را رسما اعلام می کند و لیست می دهد و می گوید به این اشخاص رای بدید و به آن اشخاص رای ندهید آن اعلام می کند که اشعس کیست و عمار کیست...دشمن مشخص می کند که کدام لیست منافعش را تامین و کدام افراد منافعش را به خطر می اندازد. انگلستانی که ماهیت موزیانه اش بر کسی پوشیده نیست و بارها دشمنی اش ثابت شده کاملا واضح فریاد می زند و دوست و دشمن خود را معرفی می کند.

حال که لیست ها و افراد مورد حمایت آن روباه پیر اعلام شده انتظار می رود از آن اشخاصی که خود را یار دیرین و البته هم مباحث امام و انقلابی اصیل می نامند رسما از این موارد اعلام برایت کنند و چرا که حمایت این گروه ها نه تنها موجب خالی شدن سبد رای این اشخاص میشود بلکه باعث نفرت مردم نیز از این اشخاص خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top