تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/12/03 - 09:51
کد خبر: 193564

واکنش سردار جزایری به سکوت وزارت خارجه

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتظارات ملی از ضرورت قاطعیت دستگاه دیپلماتیک کشور در قبال دخالت بیگانگان، گفت: سکوت وزارت خارجه در برابر دخالت انگلیسی‌ها در امور داخلی کشورمان شبهه‌آور است.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتظارات ملی از ضرورت قاطعیت دستگاه دیپلماتیک کشور در قبال دخالت بیگانگان، گفت: سکوت وزارت خارجه در برابر دخالت انگلیسی‌ها در امور داخلی کشورمان شبهه‌آور است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی پیرامون اقدام مداخله جویانه و طمع‌ورزانه انگلیسی‌ها درباره انتخابات ایران اظهار داشت: انگلیسی‌ها مدت‌ها به بهانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در امور داخلی ایران مداخله می‌کنند و متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور با آن برخورد نمی‌کند، این موضوع در حالی است که سایر کشورها با دخالت‌های کمتر از این با شدت برخورد می‌شود.

سردار جزایری با اشاره به اشتیاق دولت انگلیس برای گسترش روابط و مناسبات دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پیش شرط هر گونه رابطه با انگلیسی‌ها باید قطع دخالت‌های شرم‌آور این کشور در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دخالت آشکار بی‌بی‌سی در مسائل داخلی ایران بایستی با پاسخ قاطع و درخور مواجه شود، گفت: رسانه دولتی انگلیس به طور آشکار در امور داخلی ما دخالت می‌کند و وزارت خارجه باید با دولت انگلستان و سفارت این کشور در ایران قاطعانه برخورد متناسب داشته باشد و بیش از این اجازه فتنه‌گری به انگلیسی‌های شیطان صفت ندهد.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه سکوت وزارت خارجه برابر انگلیسی‌ها شبهه‌آور است، تصریح کرد: مردم ایران در انتظار اقدام دولت در این زمینه و بستن صدای شیطان هستند و هیچگاه حقایق تلخ تاریخی از جمله خیانت‌ها و خباثت‌های لندن در دوره سیاه پهلوی و قبل از آن را علیه ایران عزیز از یاد نخواهند برد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام موجودیت مجمع ادوار نمایندگان انقلابی
حسینی: پرکاری شهید رئیسی برگرفته از نظم بود
اینفوگرافیک/ اعضای هیات رییسه شعب پانزده‌گانه بررسی اعتبارنامه‌ها
بازشماری آرای نواب رئیس مجلس و تغییرات قابل تأمل در شمارش آرا
آن‌ها نگران توهم شان هستند
شما کار خودت را کرده‌ای آقای رئیسی!
ثبت نام پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد
شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام در آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۴۰۳
علی اکبر صالحی وارد کارزار انتخابات می‌شود؟
علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شد
نماهنگ دیدنی آخرین پرواز +فیلم
از سرباری نتانیاهو در اسرائیل تا شکست اخلاقی بایدن
جزئیات برگزاری آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی
واکنش دفتر محسن رضایی به گمانه‌زنی‌های انتخاباتی
لایحه دفاعی استقلال از نکونام به تلویزیون رفت!
نجم‌الدین شریعتی ماند و مداحان «حسینیه معلی» تغییر می‌کنند
شعرخوانی جدید محمد رسولی برای شهید رئیسی +فیلم
بورس رشد کرد/ افزایش ۱۱ هزار و ۷۱۷ واحدی شاخص کل
سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند
مخبر سخنران مراسم شب ۱۴ خرداد شد
روضه حاج منصور از پیکر مطهر شهید رئیسی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top