تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/12/19 - 19:49
کد خبر: 195068

تشییع باشکوه مدافع حرم

پیکر شهید والامقام احمد گودرزی، یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین نیز با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان و آحاد مختلف مردم در مسجدصاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: پیکر شهید والامقام احمد گودرزی که در راه دفاع از حرم آل‌الله طی درگیری با نیروهای تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمده بود با حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت در شهر قیام 15 خرداد تشییع شد.

آیین وداع با پیکر شهید والامقام احمد گودرزی، یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین نیز با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان و آحاد مختلف مردم در مسجدصاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی با حضور پرشور و حماسی خود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با ارزش‌های والای دین مبین اسلام، با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گودرزی چهارشنبه 19 اسفند ماه از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرک مدرس آغاز و پس از تشییع بر روی دوش عاشقان آل‌الله تا ابتدای جاده تهران ـ ورامین پیکر این شهید والامقام به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) منتقل شد.

پیکر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و تشییع با شکوه بر روی دوش عاشقان آل‌الله در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در منزل ابدیش آرام گرفت.

به گزارش فارس، مراسم یادبود و بزرگداشت شهید احمد گودرزی، از شهدای والامقام مدافع حرم روز پنج‌شنبه (20 اسفند ماه) از ساعت 15 مراسم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرک مدرس ورامین با حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

گفتنی است، شهید احمد گودرزی که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه حضور یافته بود طی درگیری با نیروهای تکفیری داعش به شهادت نائل آمد و مدال پر افتخار شهدای مدافع حرم را بر گردن آویخت.

احمد گودرزی از وارثان قیام 15 خرداد و اهالی منطقه خیرآباد شهرستان ورامین بود که چهاردهم اسفند ماه طی درگیری با نیروهای گروه ترویستی داعش آسمانی شد.

منبع: فارس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top