تاریخ انتشار: جمعه 1394/12/21 - 10:41
کد خبر: 195135

توافق سرمربی سابق رئال مادرید با نیوکاسل

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از گاردین، رافائل بنیتس فصل را با حضور در ر‌ئال‌ ماد‌رید شروع کرد ، ولی اتفاقات عجیب در جام حذفی و شکست سنگین برابر بارسلونا باعث شد مسئولان رئال خیلی زود عذر او را بخواهند و بنیتس را اخراج کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رافائل بنیتس در آستانه بر عهده گرفتن هدایت نیوکاسل و جانشینی استیو مک لارن قرار گرفته است.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از گاردین، رافائل بنیتس فصل را با حضور در ر‌ئال‌ ماد‌رید شروع کرد ، ولی اتفاقات عجیب در جام حذفی و شکست سنگین برابر بارسلونا باعث شد مسئولان رئال خیلی زود عذر او را بخواهند و بنیتس را اخراج کنند.

این مربی که مدتی است بیکار بوده است، می‌خواهد بار دیگر به فو‌تبا‌ل باز گردد. او قصد دارد هدایت تیم بحران زده نیوکاسل را بر عهده بگیرد که در این فصل با هدایت مک لارن ، سرمربی سابق انگلیس خوب نبوده و در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفته است.

نیوکاسل این هفته‌ با نتیجه‌ سه بر یک برابر بورنموث شکست خورد تا هو‌اد‌ا‌ران این تیم به شدت علیه سرمربی خود اعتراض کنند. آنها پنج دیدار از شش دیدار اخیر خود را با شکست به پایان رساندند و در حالی که 9 بازی تا پایان لیگ برتر باقی‌ مانده است شانس کمی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. در حالی که مک لارن در آستانه برکناری قرار گرفته است، لی چارنلی ، مدیر باشگاه نیوکاسل از توافق با بنیتس خبر داده است و عنوان کرد که با این مربی مذاکرات خوبی برای بر عهده گرفتن هدایت "کلاغ‌ها" داشته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی بنیتس هدایت نیوکاسل را برعهده خواهد گرفت تا مهم‌تر‌ین وظیفه او نیز جدا کردن نیوکاسل از انتهای جدول است.

بنیتس 55 ساله که همچنان در لندن زندگی می‌کند شش سال هدایت لیورپول را برعهده داشت و هیچ وقت این آرزویش را پنهان نکرده که دوست دارد در لیگ برتر باز مربیگری کند. البته ممکن است حضور او در نیوکاسل کوتاه مدت باشد ، ولی برای سرمربی سابق اینتر ، لیورپول و ر‌ئال‌ ماد‌رید حضور دوباره در لیگ برتر می‌تواند انگیزه خوبی برای امضای قرارداد با نیوکاسل باشد که در بحران قرار گرفته است و می‌خواهد با این مربی هر‌ چه‌ سریع‌تر از بحران خارج شود.

 
روزنامه آس اسپانیا همچنین خبر داد: رافائل بنیتس سرمربی سابق رئال مادرید با باشگاه نیوکاسل انگلیس به توافق 3 ساله رسیده است. بنیتس که 3 ماه قبل از رئال مادرید به خاطر نتایج ضعیفش اخراج شد بار دیگر بعد از سه سال به لیگ جزیره برگشت. قرارداد نیوکاسل با بنیتس برای خارج شدن از بحران است زیرا نیوکاسل اکنون با 24 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد. باشگاه انگلیسی در چند ساعت آینده خبر اخراج استیو مکلارن سرمربی تیم را به خاطر نتایج ضعیف‌اش را منتشر خواهد کرد و بعد از آن رسما قراردادش با بنیتس را اعلام می‌کند.
 
بنیتس بار دیگر بعد از 3 سال دوری از لیگ جزیره به این لیگ بر می‌گردد زیرا او در فصل‌های 2004 تا 2010 هدایت لیورپول را بر عهده داشته و در سال 2012-2013 نیز هدایت چلسی را بر عهده داشت.
 
نیوکاسل این هفته‌ بازی نخواهد داشت و در روز دوشنبه 24 اسفند ماه باید به مصاف تیم صدرنشین لستر سیتی برود که برای قهرمانی تلاش می‌کند.
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top