تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/12/27 - 20:30
کد خبر: 195686

دیدار قالیباف با جوانان تهران +عکس

قالیباف در ادامه با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر شهرداری تهران با نخبگان جوان و دانشجویان از سازمان فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی درخواست کرد تا با نگاهی ویژه شهریاران جوان را حمایت کرده تا بتوانند بستر ساز فعالیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی جوانان در شهر تهران باشند

خبرنامه دانشجویان ایران:  جوانان نباید تسلیم ساختارهای پیچیده شوند و باید با بهره گیری از روحیه جوانی و پیگیری های مستمر در عرصه عمل بر این موانع فائق آیند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان، دومین نشست از سلسله نشستهای  فصلی شهردار تهران با جوانان و دانشجویان در سالن کنفرانس ساختمان شهرداری تهران برگزار گردید.

در این نشست که به همت خانه شهریاران جوان برگزار شد؛ جمعی از دانشجویان ،نخبگان علمی،فرهنگی و دانشجویی در حوزه های مختلف گرد هم آمده و با شهردار تهران به گپ و گفت پرداختند.

در ابتدای این برنامه جوانان ضمن بیان دغدغه های خود از اقداماتی که در حوزه های مختلف جهادی ، خیریه ، هنری، فرهنگی و ... انجام گرفته است به ارائه توضیحاتی پرداختند.

صلاحی مدیر سازمان فرهنگی و هنری، حجت الاسلام امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و شوشتری مشاور و مدیر دفتر شهردار تهران از مدیران حاضر در این جلسه بودند که به برخی از مسائل و دغدغه های مطروحه پاسخ می دادند.

پس از سخنان دانشجویان قالیباف به تشریح اهمیت موضوع حضور جوانان در عرصه های مدیریت شهری پرداخت. وی با تبیین موانع کار در ساختارهای پیچیده و شهرداری تهران، رمز موفقیت را عقلانیت و اخلاص در عمل دانست و عنوان کرد : جوانان نباید تسلیم ساختارهای پیچیده شوند و باید با بهره گیری از روحیه جوانی و پیگیری های مستمر در عرصه عمل بر این موانع فائق آیند.

وی بهره گیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس را از مهم ترین ویژگی های جوان امروزی بر شمرد و عنوان کرد : " امروزه نسل چهارم باید زمام امور را در دست بگیرد و من معتقدم همانطور که در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد؛ اکنون نیز باید همینگونه باشد و در عرصه های مدیریتی شاهد رویش طبقه جوان باشیم که ما تا حد زیادی توانسه ایم این موضوع را در شهرداری تهران عملی کرده و از مدیران جوان در مناصب مختلف استفاده کنیم

شهردار تهران با اشاره به حواشی ماه های اخیر در خصوص مشکلات حقوقی شهریاران جوان تاکید کرد:اکنون که مشکلات مرتفع گردیده است شهریاران جوان می بایست به همان ماموریت خود یعنی کادر سازی نسل جوان در بستر انقلاب بیش از گذشته اهتمام بورزد و بعنوان بازوی کمکی در مدیریت شهری ایفای نقش کند و ما امروز شاهدیم که این مجموعه در شهرستان ها و مراکز استان ها نیز در حال شکل گیری و فعالیت است.

قالیباف در ادامه با تاکید بر اهمیت ارتباط مستمر شهرداری تهران با نخبگان جوان و دانشجویان از سازمان فرهنگی و هنری و معاونت اجتماعی درخواست کرد تا با نگاهی ویژه شهریاران جوان را حمایت کرده تا بتوانند بستر ساز فعالیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی جوانان در شهر تهران باشند.

در انتهای جلسه صلاحی از بکارگیری دستیاران جوان فرهنگی در بیش از 300 مرکز تحت نظر سازمان فرهنگی و هنری خبر داد و قول مساعدت جهت برگزاری دوره های آموزشی با محوریت جوانان و مدیریت جهادی را در سال جدید داد.

گفتنی است نشست های فصلی با هدف ایجاد همدلی میان شهردار تهران و جوانان و تقویت روحیه پرسشگری و مطالبه گری در قشر جوان به همت خانه شهریاران جوان از سال گذشته آغاز گردیده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تخصیص کالابرگ الکترونیک موجب جلوگیری از تورم و تامین نیاز اقشار ضعیف می‌شود
برقراری ۳۲ هزار تماس با بخش مجازی نمایشگاه کتاب/ تا ساعت ۲۳ پاسخگوی‌ مردم هستیم
افزایش ۲ برابری فروش نمایشگاه کتاب نسبت به سال گذشته/ غرفه یک ناشر به دلیل تخلف بسته شد
فسادستیز خوزستانی در آستانه زندان!/ آیا دستگاه قضا در اجرا و بررسی مجدد حکم محسن ریسمان‌سنج مداخله می‌کند؟
رئیسی: فردوسی در مسیر تکامل تمدن درخشان ایرانی-اسلامی، نقشی بی‌همتا دارد
رئیس جمهور «قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها» را ابلاغ کرد
گزینه‌های ریاست مجلس چه کسانی هستند؟
رئیسی: گلایه مردم در حوزه اینترنت با حساسیت دنبال شود
تاکید مخبر بر عملیاتی شدن قراردادهای سفرهای خارجی رئیس‌جمهور
نروژ: اوضاع در غزه غیرقابل تحمل است
سازمان‌ملل: تشدید تنش نظامی در رفح وحشتناک است
پذیرش قرارداد پیمانکاری به عنوان وثیقه به بانک‌ها ابلاغ می‌شود
افزایش ۵.۳ دلاری قیمت نفت ایران
اعلام نتایج اولیه آزمون اختصاصی تربیت معلم تا ۳ هفته دیگر
رئیس پلیس راهور: فریاد می‌زنیم که خودروها باید ایمن باشد اما اتفاقی نمی‌افتد!
تدوین و اجرایی شدن سند حمایت از سالمندان
۴۰ هزار کودک در بغلان افغانستان بر اثر سیلاب بی‌خانمان شدند
تیراندازی پلیس در خیابان شهید مدنی تهران +جزئیات
اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت
۵۰ میلیارد مترمکعب آب را می‌توان در بستر آبخیزداری ذخیره کرد
کشف ۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس راه‌آهن
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top