تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/01/11 - 09:14
کد خبر: 196230

خبر بد برای تاکسی دارها؛ بیمه قطع شد

در حالی که مدیرعامل سازمان تاکسیرانی درباره قطع بیمه تاکسیرانان بیان می‌کند که مشکل حل شده، شواهد حاکی از آن است که تبدیل شدن بیمه رانندگان تاکسی به بیمه اختیاری راهکار آقای مظفر برای حل مشکل تاکسیرانان بی‌حمایت است.

خبرنامه دانشجویان ایران: با وجود وعده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی برای حل مشکل بیمه تاکسی‌ها، اما امروز سازمان تأمین اجتماعی "بیمه اختیاری" امروز جایگزین "تأمین اجتماعی" و راهکار حل مشکل بیمه تاکسی‌ها شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از نسیم، با وجود اعتراض مکرر رانندگان تاکسی به حذف بیمه تأمین اجتماعی اما ماجرا به‌گونه‌ای به پایان رسید که برای همیشه حمایت بیمه‌ای تأمین اجتماعی از رانندگان تاکسی قطع شد.

قطع بیمه تاکسی‌ها در پایتخت و دیگر نقاط کشور محل مناقشه چندین سازمان دولتی و غیردولتی شده است؛ برخی معتقدند که قطع بیمه از سوی تاکسیرانی صورت گرفته و عده‌ای دیگر می‌گویند که تأمین اجتماعی کوتاهی کرده است. این کشمکش‌ها تا آنجا ادامه دارد که امروز بسیاری از رانندگان تاکسی از ابتدایی‌ترین حق خود یعنی داشتن دفترچه بیمه درمانی تأمین اجتماعی محروم مانده‌اند.

در نشست 24 شهریور ماه 94 محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم پیرامون قطع بیمه تاکسیرانی گفته بود که سازمان تأمین اجتماعی در این زمینه اقدام می‌کند.

وی بیان کرده بود: این‌طور نیست که هر ماه باید حق بیمه از سوی دولت به این سازمان داده شود، معمولاً حسابی بین دولت و تأمین اجتماعی است و این سازمان باید تعهدات خود را دنبال کند و من در این رابطه پیگیری می‌کنم.

در حالی که مدیرعامل سازمان تاکسیرانی درباره قطع بیمه تاکسیرانان بیان می‌کند که مشکل حل شده، شواهد حاکی از آن است که تبدیل شدن بیمه رانندگان تاکسی به بیمه اختیاری راهکار آقای مظفر برای حل مشکل تاکسیرانان بی‌حمایت است.

میثم مظفر درباره قطع بیمه برخی از تاکسیران‌ها اظهار داشت: مدتی بود که قدرالسهم بیمه تاکسیران‌ها که توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شد قطع شده بود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و توجه دولت این مشکل حل شد؛ بر این اساس همه تاکسیران‌هایی که از اردیبهشت سال 94 یارانه تأمین اجتماعی آنها که 50 درصد توسط دولت پرداخت می‌شد قطع شده بود می‌توانند به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند و از تخفیف بیمه تاکسیران‌ها بهره‌مند شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top