تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/02/02 - 13:03
کد خبر: 197766

فرجـــام یک به جای برجـــام‌های 2 و 3

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران نصیری افزود: اما طرف مقابل بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید فراوان داشتند امریکایی ها همیشه دنبال حقه بازی بودند و هیچ وقت قابل اعتماد نیست. خوشبختانه برای آن نفراتی که فقط فکر میکردند که کلید تمام مشکلات ما وابسته به صلح کشورمان با غربی ها است، این حرف رهبری برایشان اثبات شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مهدی نصیری دبیر انجمن اسلامی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه درباره اتفاقات اخیر سیاسی کشور درباره برجام یک و بدقولی های طرف مقابل و کوتاهی طرف ایرانی در برابر نقض صریح و واضح غربی ها دراین معاهده بین المللی که بین ایران وپنج کشور صورت گرفت، گفت: طی قراردادی که بین پنج کشور و ایران اتفاق افتاده بود قرار براین بود که در حین امضای برجام طرف های غربی واروپایی تمام تحریم های مربوط به هسته ای، چه بانکی چه غیربانکی برداشته شود.همانطور که خود شما هم میدانید طرف ایرانی در هر آزمونی موفق شد و ثابت کرد که فقط بدنبال صلح آمیز بودن این انرژی است و بدنبال استفاده نظامی ازاین انرژی نیست.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران نصیری افزود: اما طرف مقابل بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید فراوان داشتند امریکایی ها همیشه دنبال حقه بازی بودند و هیچ وقت قابل اعتماد نیست. خوشبختانه برای آن نفراتی که فقط فکر میکردند که کلید تمام مشکلات ما وابسته به صلح کشورمان با غربی ها است، این حرف رهبری برایشان اثبات شد.

وی گفت: اما موضوعی که اینجا است باید این را باور کنیم  که هیچ دستاوردی تابه این لحظه ازاین برجام بدست نیاورده ایم وفقط تحریم های بیشتر برای ما نصیب شده است و تا بحال که چندماهی از این معاهده میگذرد ،از گفته های خوده رئیس بانک مرکزی گرفته تا به سخنان شفاف رهبری این کلاه برداری طرف غربی ها را میتوان برداشت کرد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب به استقلال یافتن در هرزمینه ای مشهود بود واین موضوع مهم رادر زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد را میتوان بطور کامل حس نمود.

دبیر انجمن اسلامی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه اظهار داشت: بطور مثال از تولید داخلی چندین هزار سانتریفیوژی گرفته تا ارتقاء رتبه علمی ایران در دنیا را میتوان مثال زد اما در دولت کنونی نه تنها تعداد سانترفیوژهای زیادی تعطیل شدند بلکه کلی سرمایه هایی که در خارج بلوکه شده بودند باز هم بصورت بلوکه شده باقی ماندند و این حرف خویش را بنابه سخنان اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا میگویم. بطور قاطع میتوانم بگویم که طرف مقابل باز هم به خدعه ونیرنگ خود ادامه خواهد داد، وبا دیپلماسی خنده ای که بعضی ازاقایان به پیش گرفته اند به هیچ جایی نخواهیم رسید،که فرمایشات مقام معظم رهبری در روز نیروی هوایی امسال بطور قاطع دستور پایان دادن این نوع دیپلماسی اقایان را دادند.

در دولت احمدی نژاد دیپلماسی خنده ای وجود نداشت و آن غرور ملی را تمام ملت ایران درخود حس میکردند و دیگر درکنار هیچ هواپیمایی کسی عکس یادگاری نمیگرفت و زیرپای هیچ اسبی هیچ کسی سخنرانی نمیکرد امیدواریم آنطور که آن غرور ملی که دراین برجام یک ازدست رفت، باز بدست آید.

جادارد یک انتقادی از حرف اقایان بکنم که مگر در برجام یک موفق شده اید که حرف از برجام دو و سه میزنید؟! بدون هیچ طرفداری از هیچ حزبی امیدوارم آن غرور ملی که در دولت احمدی نژاد بود بار دیگر بدست آید و فرجام یک رقم زده شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top