تاریخ انتشار: 30 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1980

معلوم شد دروغ می گویند

پس از پخش نشدن زنده مسابقه فوتبال استقلال و استیل آذین در نیمه اول که با حضور 80 هزار نفر در استادیوم آزادی برگزار شد، رسانه های داخلی و خارجی جریان دروغ، مدعی شدند که این عدم پخش به علت همراه داشتن پرچم و نماد سبز در استادیوم آزادی بوده است.

خبرنامه دانشجویان ایران:جریان دروغ در کشور که با رای قاطع مردم در انتخابات گذشته از کسب قدرت بازماند و این روزها با مشخص شدن ماهیت ضد اسلامی آنها در آستانه اضمحلال کامل به سر می برد، در تازه ترین دروغ پردازی خود مدعی شد دلیل پخش نشدن یک مسابقه فوتبال به صورت زنده، سبز پوش بودن یک دست تماشاگران در استادیوم بوده است.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازجهان،پس از پخش نشدن زنده مسابقه فوتبال استقلال و استیل آذین در نیمه اول که با حضور 80 هزار نفر در استادیوم آزادی برگزار شد، رسانه های داخلی و خارجی جریان دروغ، مدعی شدند که این عدم پخش به علت همراه داشتن پرچم و نماد سبز در استادیوم آزادی بوده است.

البته این ادعای مضحک 45 دقیقه بیشتر دوام نداشت و  با رفع مشکل فنی در آغاز نیمه دوم بازی، این مسابقه بصورت زنده پخش شد و خبری هم از نماد سبز در استادیوم آزادی نبود!

با این وجود عملکرد هماهنگ رسانه های بیگانه و عوامل داخلی آنها در این زمینه قابل تامل بود و تحلیل این قبیل موضوعات به شناخت بیشتر مردم از این جریان دروغ پرداز کمک می کند.

این تفکر که پس از ایجاد شایعات مختلف و رسوایی ها پیاپی، دیگر هراسی از بی اعتباری خود ندارد، پس از انتشار شایعاتی از این قبیل توسط اربابان خود در سایتها و شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب، برای دامن زدن و منتشر کردن بیشتر آن، در رسانه های داخلی خود به نقل قول این شایعات با نگاه بی طرفانه می پردازند تا ضمن انتشار شایعه، از مشکلات حقوقی و فیلترینگ و توقیف احتمالی در امان بمانند.

ادعای تجاوز به زندانیانی که بعدها مشخص شد اصلاً زندانی نبوده اند، کشته شدن افرادی که بعدها خودشان، کشته شدن خود را تکذیب کردند، شرکت در مجلس ختم افرادی که زنده بودند و ... تنها بخشی از رسوایی های پیاپی دروغ پردازان مدعی تقلب در انتخابات بوده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top