تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/02/15 - 13:02
کد خبر: 198864

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان: عده‌ای مجلس را مانند بنگاه سرمایه‌گذاری می‌بینند

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، خط بطلانی بر دروغ‌سازی‌های اربابان تزویر و قدرت‌طلب که دروغ بزرگ تقلب را در سال 88 مطرح کردند، کشید.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، خط بطلانی بر دروغ‌سازی‌های اربابان تزویر و قدرت‌طلب که دروغ بزرگ تقلب را در سال 88 مطرح کردند، کشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حسین زینلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به پایان دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس، گفت: انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی باری دیگر نشان داد که ملت شریف ایران به ساختار قانونی و انتخاباتی این کشور اعتماد داشته و آن را مسیری برای پیگیری دیدگاه‌ها و بیان نظراتشان می‌دانند.

وی افزود: مردم با شور و نشاط فراوان در اسفند و اردیبهشت به پای صندوق‌های رأی رفتند و در انتخابات شرکت کردند. ان‌شاءالله مجلس آتی، مجلسی باشد که منتخبین و نمایندگانش شعارها و وعده‌هایی را که به مردم داده‌اند،‌ که یکی از این شعارها بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بود را عملی کنند و امیدواریم وعده‌های نمایندگان در سیاسی‌بازی افرادی که از بیرون از مجلس سعی در مدیریت خانه ملت دارند، گم نشود.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: مردم با هزاران آرزو و امید به پای صندوق‌های رأی آمدند و انتظار دارند که مشکلات آنها برطرف شود. منتخبان مجلس دهم باید با استفاده از فرصتی که بدست آورده‌اند شبانه‌روز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: متأسفانه اخیراً شنیده شده عده‌ای مانند یک بنگاه سرمایه‌گذاری به مجلس نگاه می‌کنند و درصدد خریدوفروش سمت‌های قوه مقننه و کمیسیون‌های آن هستند.

زینلیان ادامه داد: اگر اعتقاد داریم مردم در انتخابات باید به افراد اصلح و متخصص رأی دهند، در این رابطه هم باید بر این باور باشیم که مسئول کمیسیون‌های تخصصی فارغ از سیاسی‌بازی انتخاب شده و باید تخصص لازم را داشته باشند.

وی افزود: غوغاسالاری‌ها و تشویش اذهان عمومی، آن هم هنوز در زمانی که مجلس کار خود را آغاز نکرده جز به حاشیه بردن وظایف قانونی مجلس، نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، تأکید کرد: پررویی برخی افراد و نامردی آنها در حق انتخابات ریاست جمهوری 88 که با آن غرور ملی رخ داد، باعث ایجاد آشوب و ناآرامی شد. متأسفانه آنها با مطرح کردن دروغ تقلب و زیر سؤال بردن مکانیزم انتخابات، حوادث تلخ تاریخ معاصر را رقم زدند.

زینلیان گفت: انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 و مجلس شورای اسلامی در سال جاری، خط بطلانی بر دروغ‌سازی‌های اربابان تزویر و قدرت‌طلب که دروغ بزرگ تقلب را مطرح کردند، کشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top